Hoi, Thijmen heeft een wittig zweertje in zijn mondhoek. Tenminste ik denk dat het dat is. Zou het nog iets anders kunnen zijn en wat moet ik er mee doen? Nu laat ik het maar een beetje. Kan er niet echt iets op smeren omdat het bij zijn mond is. Groetjes Rosa
Ik zou alles wat hij in zijn mond houdt, speen, flesspenen, flestuitjes etc. zoveel mogelijk steeds na gebruik uitkoken om herbesmetting te voorkomen. Verder moet het vanzelf over gaan. Je kunt er wel wat opsmeren, maar dat gaat toch snel weer weg.
Ik dacht eigenlijk dat aften altijd in de mond zaten? Nou ja, ik moet morgen voor iets anders naar de ha met hem zal ik het meteen eens vragen.
Dat zat ik me ook al af te vragen, maar ik weet niet hoe dat er uit zit. Wat Thijmen heeft zit echt in zijn mondhoek. Het lijkt geen blaasje oid te zijn. Zelf hebben we nooit last van een koortslip, maar hij kan het natuurlijk wel van een ander kindje of een leidster krijgen...
volgens mij is een koortslip niet wit, toch? Meer rode blaasjes met vocht, die uiteindelijk uitdrogen en een korstje vormen.