Yeahhh die knalt!!! Goed je best doen, 40 graden of niet!! Haha Ja wij lopen gelijk! Ik denk dat mijn ei binnen nu en 3 dagen wel komt.
Goedemorgen dames Er zijn alweer eitjes in aantocht las ik. Het wordt weer spannend. Hier voorlopig nog negatieve ovutesten. Vandaag verder voor mijn mannetje zorgen, die had enorm last van de hitte en zijn hart ( hij is hartpatiënt) Nauwelijks wakker te krijgen, heel suf en koelde maar niet af. Integendeel, zijn temp bleef stijgen en zijn bloeddruk bleef dalen. Nu ligt hij nog te slapen en hopelijk voelt hij zich gauw beter. Dat die hitte maar vlug over is
@zuurtje Helemaal met je eens! Mijn oude besje van een kat heeft er ook flink last van. Ze was al niet fit en wat mager... Maar nu is het echt erg. Moet vrijdag weer met haar naar de dierenarts. Hopelijk is ze iets aan gekomen. Niks aan als je beestje zich niet goed voelt... Jaaa ik hoop op een eitje ergens over 10 dagen. Ik vind deze periode van de cyclus altijd het fijnste. Hoef je niet op kwaaltjes te letten, hoef je niet te klussen als het niet echt uit komt door werk of drukte... Gewoon even een rust momentje.. Het lab opent over 5 dagen.
Hey dames, hoe is het hier verder? Hier heel blij dat de hitte even voorbij is. Verder in de hitte van gisteren wat voorwerk gedaan voor de aankomende ei. Mijn piek duurde deze ronde best lang. Vanmiddag wat ei-pijn gehad aan de linkerkant. Volgens mij is mijn test nu negatief... Vanavond voor de zekerheid weer testen.... en manlief weer plagen. Hij kan nu niet gaan klagen dat heet is.
Haaaiii meiden. Zo loeki, jouw ei is weer benut. Voor de zekerheid nog een x inderdaad met zo'n test. Andere dames al iets van een ei gespot?? Hier is de ovulatietest ook positief!! Dus een ei op dag 15 óf 16.... Superfijn! Straks mn hub maar even aan zn oren dr trap op slepen!
Hahaha. Top! Hup, hup naar je hub. Manlief heeft voor vanavond even rust gekregen. Morgenochtend is hij zo aan de beurt.
Hahaha @Loeki82 & @Kangerootje lig in een deuk hier! Zaterdag ga ik gelijk testen en naar de winkel voor de clearblue zitten nu nog in het bloedhete Frankrijk.... succes meiden met het temmen van jullie man
Hahaha! Met zo'n pracht test moet je even alles uit de kast trekken idd. Ik heb wel eens twee koppen koffie gedronken, even onder een koude douche en toen er voor gegaan midden in de nacht.
Morning, ik lig in een deuk om jullie berichtjes Ik was maandagavond ongesteld geworden en gisterochtend doorgegeven aan het ziekenhuis, werd ik in de namiddag gebeld dat ik vanochtend 08:10 moest komen voor een echo. blijkt dat ik weer met een substitutie schema ga beginnen maar dan direct i.p.v eerst zoeken naar een ei. Gelukkig heb ik de tijd kunnen veranderen naar 08:50 En m'n ouders kunnen overhalen om m'n zoontje op te halen en mij af te zetten op het station aangezien ik afhankelijk ben van OV. De pijn was toch iets erger geworden dus ik lag afgelopen 2 dagen plat...nu op naar het ziekenhuis.
Nou m'n echo was goed, ik heb m'n substitutie schema gehad en medicatie bij de apotheek opgehaald. Ze willen inderdaad geen risico nemen om langer te wachten en te kijken of er wel of geen eisprong is. Dus ik heb m'n eerste tablet al geslikt 9 juli volgende echo. Is m'n slijmvlies dan dik genoeg, kan de terugplaatsing ingepland worden (meestal 5 dagen daarna) en dan de 12 wachtdagen spannend weer!!
Dat meen je niet, haha, hilarisch!! Maar!! Ik zou hetzelfde hebben gedaan. Je zit potverdorie toch heel de maand te wachten op dat ei. Als hij er dan is moet er gevreeën worden, al staat de zolder in brand!
Joh, wat gaat dat snel weer! Lekker de vaart erin. Ben heel erg benieuwd! Inderdaad weer erg spannend...
Wat vervelend dat je zo'n last hebt van pijn..... Hoe komt dat precies? Heeft dat ook te maken met de medicatie die je moet gebruiken?