Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by zuurtje, Jun 18, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Hey meiden,
    Hier niet zoveel te melden.
    De kids hun vakantie is vandaag officieel begonnen, ze hebben vakantie tot september. 2 september start de school terug en gaat ook de jongste naar school.

Volgens FF zit ik nu op 7dpo maar ik heb nog steeds geen positieve ovutest gehad. Ik vertrouw meer op de ovutest dan op mijn temp alleen ivm de warmte nu.

2. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

Apr 9, 2012
    1,410
    839
    113
    Female
    Hier vandaag op 4dpo... op wat winderigheid :rolleyes: na en een beetje brak niks bijzonders.

@Wisha87, ik zou vanaf nu 2x per dag testen. Zie ook wt oploop.

@Nora92, dat heb ik ook met mijn lh-piek. Bij mij zie ik alleen geen oploop. Het is ineens knal en een dag later weer zo licht als wat.

@Kangerootje, hier ook 2 dagen voor ei gesekst. Ik twijfel ook maar er is een kans.

We blijven duimen tijdens het aftellen. :thumup:

Nora92, Wisha87 and Kangerootje like this.
  3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

Apr 9, 2012
    1,410
    839
    113
    Female
    Hier nog 2 weken voor de zomervakantie. Ben meer aan toe dan mijn zoon merk ik. :roflmao:

Deze maand ook allemaal verjaardagen, heen en weer rijden naar het midden en zuiden van het land. In augustus eindelijk wat rust en vakantie vieren met man en zoon.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    Nog 2 weekjes geduld dus voor jou.
    De 2 oudsten zijn met de grootouders in Catzand. Hier hadden we allemaal nood aan vakantie. Manlief moet nog wachten tot eind juli maar heeft gelukkig wel een rustig uurrooster ( even afkloppen dat het zo blijft)

Cindy83 and Kangerootje like this.
  5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Is je temperatuur wel consequent tenminste 3 dagen een stuk hoger dan daarvoor? Want het kan ook zijn dat je de piek gemist hebt... Je temperatuur is echt het betrouwbaarst; als de grafiek de sprong omhoog heeft gemaakt, dan zal de eisprong toch echt wel geweest zijn.

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Ik ga mezelf even op het wachtbankje zetten want er gaat toch niet meer gevogeld worden voor de eisprong is geweest :p Ik dacht eerst dat er gisteren een eisprong was geweest, vanwege gevoelige baarmoeder enzo. Maar nu had ik vanmiddag nog een stapel steekjes... dus misschien dat hij toch pas vanavond/vannacht/morgen is. Ik hoop eigenlijk heel erg dat het vandaag of gisteren was :') Nou ja, laat ik er maar vanuit gaan dat we te vroeg waren; dan is het hopelijk geen teleurstelling deze maand.

7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    ♧ Tot iedereen op ROZE is (NOD 13 t/m 19 juni 2019) ♧

11 juli (2)
    Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11
    Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na vmk 5w)

12 juli (1)
    Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3

14 juli (1)
    Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 4

18 juli (2)
    Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (eerste na MA en vmk)

19 juli (1)

Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 8

Nod nog onbekend (3)
    Zuurtje - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2
    Cindy83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3
    MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 4

Zwanger (4)
    Brusje - .. jaar - 6e kindje - uitgerekend op ?
    VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ?
    Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 28 februari 2020
    MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ?

Totaal: (17)

Tussen ongesteld en eitje (7)
    Wachtbankje (4)
    Ongesteld (0)
    Zwanger (4)
    Twijfel-/tuurtest (0)
    Negatieve test (0)

Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forumnaam - leeftijd - hoeveelste kindje en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg.

Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!

8. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Cindy83 and Kangerootje like this.
  9. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    b_GjElnV.png ik geloof echt niet dat mijn ei geweest is

10. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Leraje likes this.
  11. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

Jul 12, 2016
    533
    590
    93
    Lief dat je het vraagt!

Het gaat best goed! Wel veel last van vermoeidheid en weeïg gevoel in mijn hoofd. 15 juli eerste echo! Kijk ik echt naar uit.

En ik lees en leef nog steeds met jullie mee hoor! Ik hoop dat jullie allemaal snel op roze gaan!

12. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

Dec 17, 2018
    3,890
    4,900
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Hier vandaag op CD12. Gisteren geklust, morgen dus weer en vrijdag. Maar als de positieve ovulatie test eerder komt, dan vaker. Ergens heb ik weinig zin in deze ronde. Ben er een beetje moe van merk ik. Zelfs een positieve test maakte mij vorige maand niet meer blij. En dan wachten tot die eerste echo met kans dat het weer niet goed is en het hele gedoe weer moet door maken. Echt geen zin in. Maar het trekt vast wel weer bij dus zal deze ronde gewoon weer onze kans pakken maar toch... We zijn al sinds januari 2018 bezig en ben er gewoon een klein beetje zat van of zo. Maar ja opgeven helpt ook niet..

13. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

Jul 3, 2016
    1,084
    689
    113
    Female
    Almere
    Heel vervelend om je zo te voelen. Ik begrijp je maar al te goed, het duurt gewoon erg lang en dan moet je het vertrouwen ook nog eens behouden in je lichaam. Toch wil ik je meegeven om te proberen positief te blijven, puur voor jezelf. Het is erg moeilijk maar zoals m'n man tegen mij zei; (Voordat ik zwanger was van m'n zoontje) zolang je niet alles geprobeerd hebt, positief blijven en doorgaan want anders ga je eraan kapot. Dat heeft mij op het laatste moment erdoor gesleept.

En natuurlijk weet ik dat ieder zich anders voelt maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Misschien helpt het ook om je focus ergens anders op te leggen en op de achtergrond hiermee bezig te zijn.

Nora92 likes this.
  14. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

Jul 3, 2016
    1,084
    689
    113
    Female
    Almere
    Ik heb deze maand even een moment gehad dat ik dacht om te stoppen, ff m'n lichaam rust te gunnen zodat m'n eigen cyclus weer op gang kan komen. Maar nu we al beginnen zijn met de medicatie ga ik door. Mocht het hierna niet lukken denk ik dat ik een rustmaand zal inlassen want van al die medicatie word ik ook niet vrolijk:$

Voor nu ben ik bezig onze slaapkamer te vernieuwen (nieuw bed en kledingkasten) en de nieuwe kamer van ons zoontje in te richten. Zodat de babykamer (grenst direct aan onze kamer) de babykamer blijft.!:)
    Dat houd mijn focus wel ff ergens anders en hopelijk ook afgeleid na de terugplaatsing... Vandaar dat ik zo afwezig ben deze maand.

Nora92, Loeki82 and Wisha87 like this.
  15. Sela~

Sela~ Actief lid

Apr 22, 2017
    455
    895
    93
    Female
    Sorry dames, bijna niet gelezen hier. Die tijd na menstruatie en voor positieve ovulatietest ben ik er zo weinig mee bezig. Nu cd 12, verwacht mn ei tussen cd 14-16. En hopelijk is het dan dit keer wel raak :rolleyes:

16. Sela~

Sela~ Actief lid

Apr 22, 2017
    455
    895
    93
    Female
    Ach dat snap ik hoor, logisch je gevoelens :( je hoop wordt elke keer minder. Hopelijk is het dit keer wel raak, het kan maar zo :)

Nora92 likes this.
  17. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Ahhhh lieverd, ik weet wat je voelt en weet zeker dat alle meiden hier meevoelen met jou.... Probeer het wat los te laten (klinkt heel makkelijk) heb je een hobby waar je je “ei” in kwijt kan? Ik sport veel en dat is echt een uitlaatklep voor mij... Was het allemaal maar niet zo ingewikkeld , zwanger worden, zwanger zijn en zwanger blijven.... kop op en een hele dikke knuffel voor jou!

Nora92 likes this.
  18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ha meiden

Zuurtje, wat balen dat je geen positieve ovulatietest hebt gehad. Misschien heb je een korte piek en hem gemist?? Hrb ik ook wel eens.

Allerliefste, fijn dat t goed gaat!! Spannend de echo. Hopelijk is alles goed.

Spannend Sela weer op de wachtbank. :)

Nora en Cindy voor jullie allebei een hele dikke knuffel. Wat een lange moeilijke weg hebben jullie te gaan.......
    Hoop zo dat t deze maand gewoon bij jullie.allebei raak is. Zo ellendig als fe moed je in de schoenen zakt....

Cindy83 and Wisha87 like this.
  19. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Ik heb mn ei gevonden en ga het zo maar gelijk gezellig maken.... we hebben het gisteravond ook gezellig gehad, nou maar hopen dat t eindelijk een xtje lukt...:oops:

Hoe is t verder met de meiden op het wachtbankje? Liefs

Sela~, Nora92, Allerliefste1 and 2 others like this.
  20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Mooie knaller!!! Hopelijk is t raak dit keer!!

Wisha87 likes this.

Share This Page