@Kangerootje Wat een verrassing dan ineens hè na zoveel rondes niks! Echt gefeliciteerd. Hoop dat alles goed gaat en dat je in maart jullie tweede kindje mag vast houden.
Bedankt lieverd!! Jaaa het is zo onwerkelijk. Had vanmiddag echt zo'n moment van laaaat maar, ik ga wel voor ivf als dochter 3 is... Je verliest toch t vertrouwen dat t spontaan lukt. Maargoed even een slag om de arm... dat alles goed blijft gaan. Ben pas 10 dpo.. als ik t weekend overleef zonder menstruatie mag ik oo roze. Hoop ook zó voor jou dat deze maand jouw maand is meid... al zó lang bezig. Mijn duimen draaien overuren...
Schijnbaar kan het gebeuren dat je de piek net mist met ovu-testen. Bij sommige mensen en/of sommige cycli is de piek vrij kort. Dan zou je echter wel een duidelijke stijging moeten zien (die tenminste 3 dagen blijft duren) in je temperatuur.
Hahaha ze kunnen er wel af vallen! Ja dat niet ongesteld worden vond ik de eerste twee weken zooo vreemd. Dacht ja ik weet dat ik zwanger ben maar huh?? Geen tampons meer nodig? Hoe dan?
Oké! Dan kan je zwangerschap uitsluiten.. En je zit dus ook niet op je piek.. En je temp is nu basaal? Of verhoogd? Dan weet je in ieder geval aan welke kant van je eisprong je zit.
Dat lijkt er op dat hij nog steeds basaal is! Dus nog geen eisprong.. Of dus een cyclus zonder eisprong gezien de spotting.. Op welke dag begon dat?
Hihihi ja bizar!! Onvoorstelbaar eigenlijk. Wat een wonder als alles goed gaat!! Zuurtje wat balen, ik denk idd ook dat je een cyclus zonder ei hebt gehad...
Het mysterie is opgelost. In mei heb ik dit ook eens gehad en alles op een rijtje gezet. Cyclus van april geen eisprong,vermoedelijk rechtse eierstok. Cyclus mei begon ook met 3 dagen spotting en met een eisprong zeker links ( die heb ik duidelijk gevoeld) Cyclus juni, geen eisprong. Vermoedelijk weer rechts. Cyclus juli nu bezig Eisprong links voel ik en rechts voel ik niet . Dit weet ik door de vele echo's die ik in het verleden had dat dit zo is. Vermoedelijk is er rechts ook niet altijd een eisprong. Ik zit nu dus in ronde 3
Jaa het zwanger raken is een wonder en dan is het echt een wonder als alles goed gaat! Denk niet dat ik ooit ongerust zwanger zal zijn maar elke keer toch erg blij als het lukt!!
Als ik op nod niet ongesteld ben geworden ga ik testen. Dus a.s. donderdag. Gefeliciteerd @Zoetekoek en @Kangerootje. Toch nog gelukt in die hitte van laatst. Leuk verhaal voor de kleine voor later.
Wat apart. Dus je slaat zo te lezen telkens 1 maand over? Dan wordt de kans op een zwangerschap verkleind.