Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by zuurtje, Jun 18, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

Dec 17, 2018
    3,890
    4,900
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Wat balen zeg! En vroeg trouwens. Heb je altijd zo'n korte fase tussen ovulatie en menstruatie?

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Nee, ik heb een lf van 12/13 dagen. Maar een paar dagen van tevoren altijd spotting. Soms één dag van tevoren, soms een dag of vier. Dat laatste zal het deze ronde dus zijn.

3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

Dec 17, 2018
    3,890
    4,900
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Oké! Dat kan verder geen kwaad? Kan mij voorstellen dat als het rond 8/9 dpo al aan het afbreken is en progesteron weer daalt, dat een eitje was rond 9dpo innesteld niet veel kans krijgt voor goed innestelen. Of heb je dat al eens laten onderzoeken?

Kangerootje likes this.
  4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Ahh nee. Balen!!! :(

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    :oops::oops::eek:
    Jullie hebben natuurlijk gelijk!!
    Dat bruinverlies zit me niet lekker.. had ik bij mijn miskraam ook steeds...
    De sensitest vanmiddag herhaald, daar zat wel 48 u tussen, en oploop... gelukkig maar. ;)
    Ga morgen niet meer testen!

Ga proberen vertrouwen te hebben en te genieten:thumup:

Attached Files:

Cindy83, Leraje, Loeki82 and 3 others like this.
  6. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Wij begrijpen jou als geen ander meid.... Ik begrijp echt dat het moeilijk is, bij ons is het gewoon anders... Maar op sommige dingen heb je geen invloed en zal je je aan over moeten geven.... fijn dat je nu zelf ziet dat je oploop hebt in je testen, ik hoop dat het wat rust in je hoofd brengt! heb je nu nog bruinverlies? Dikke knuffel

Kangerootje likes this.
  7. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Balen meid:(
    het siert je om er een positieve draai aan te geven.... :thumup: ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor je! Misschien tot de volgende ronde, zaterdag weet ik het antwoord daarop:roflmao: en anders neem ik zaterdagavond ook een lekker wijntje haha

Kangerootje likes this.
  8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Je hebt helemaal gelijk!! En je door angst laten leiden is zo jammer.. achteraf wou ik dat ik bij dochter meer genoten had.
    Helaas door mijn hartvormige baarmoeder ook meer kans op een miskraam, dat zit toch in je hoofd...

Bruinverlies is er nog wel, maar wordt naar mijn idee minder! Niet meer elk toiletbezoek! Benieuwd hoe t morgen is...

Wisha87 likes this.
  9. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Angst is een slechte raadgever... Er zijn een hoop vrouwen die de eerste weken bruinverlies (bloed) hebben, het zegt inprincipe niks als het zo minimaal is....
    Ik hoop dat de aankomende tijd heel snel voor je voorbij gaat en dat je snel kan genieten van dat wondertje in je buik!

Cindy83, Nora92 and Kangerootje like this.
  10. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

Dec 17, 2018
    3,890
    4,900
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Snap het helemaal hoor! Hopelijk ben je er nu wat gerust op. :) zo spannend! Heb je al vk gebeld?

Kangerootje likes this.
  11. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Nog niet gebeld nee :)
    Ga k morgen of overmorgen doen denk ik!!

Nora92 likes this.
  12. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Dat weet ik natuurlijk niet. Er zijn genoeg mensen die spotting voorafgaand aan menstruatie hebben en gewoon zwanger worden. Of dat ook voor mij geldt, geen idee. Progesteron daalt bij iedereen vanaf 7 dpo. Kan zijn dat het bij mensen met spotting sneller daalt? Maar het is niet duidelijk of dat de reden is. Kan ook zijn dat het bijv met een gevoelige baarmoedermond te maken heeft (net als bij veel prille zwangerschappen). Mijn temperatuur blijft meestal tot vrij lang in de menstruatie wel hoog, dus dat zou weer een teken zijn dat progesteron juist hoger blijft. Maar ik heb het nog nooit laten testen; we proberen het niet al een jaar...

13. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Ik hoop voor je van niet! Al vind ik het zelf natuurlijk fijn als ik niet de enige in de volgende ronde ben ;)

Ik denk soms wel, ik kan me niet voorstellen dat het ooit echt gebeurt. Ik denk dat ik in september toch onderzoek ga aanvragen voor de zekerheid, om hopelijk eea uit te sluiten. Indien nodig, uiteraard.

Wisha87 likes this.
  14. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Ik heb nergens last van, dus ik denk dat ik zaterdag gewoon aan een wijntje zit haha

Die gedachtes spoken ook door mijn hoofd, het lijkt wel een droom die nooit uit gaat komen.... Over een paar maanden (mocht het nog niet gelukt zijn) bel ik ook mn gyn op om te kijken hoe de endometriose zich vordert, of hopelijk stil staat... Wij zijn net thuis uit Zuid-Frankrijk , ga lekker douche en mn bedje in!

15. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Houdt vertrouwen dat het lukt meiden @Leraje en @wisha!!
    Een jaar proberen is niet afwijkend.. t komt echt goed, jullie tijd komt ook!!! :)

16. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Ik hoop dat je gelijk hebt.....
    Hoe is t vandaag Kangerootje?

17. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Komt echt goed... maar ik ken je gevoel echt als geen ander...
    Je verliest op een gegeven moment het vertrouwen. Jij was toch al eens eerder zwanger geweest??

Hier goed!! Geen krampen meer gelukkig... Ga vandaag niet testen. Nog steeds wat bruinverlies maar zolang t niet rood wordt laat ik me niet erdoor opfokken... :)

Cindy83, Wisha87 and Nora92 like this.
  18. Wisha87

Wisha87 Actief lid

May 3, 2019
    267
    222
    43
    Female
    Ja klopt, ik heb in Oktober een miskraam gehad.... Net toch maar even de huisarts gebeld.... Ik heb een raar gevoel daar beneden en dan vraag ik gelijk een doorverwijzing voor het ziekenhuis , om te kijken hoe het is gesteld met mn endometriose... Tenzij ik zaterdag een positieve test in handen heb mja dat zal wel niet.....

Thats the spirit meid!!! Morgen weer testen dan!? :D

Nora92 likes this.
  19. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Ja weet ik, en eerlijk is eerlijk ik ben 34, mijn eitjes zullen niet allemaal meer optimaal zijn. Ik ben nog even aan het zoeken geweest, maar algemeen geaccepteerd is dat spotting voorafgaand aan de menstruatie echt geen probleem hoeft te vormen voor zwanger worden, tenzij het een symptoom is van een achterliggend probleem. Maar voor de meeste mensen is het dat dus niet.

Nou ja hoe dan ook, ik voelde me even zielig gisteravond maar mijn man was heel lief. Hij maakt zich er echt geen zorgen over, maar hij wil best onderzoek doen als ik dat graag wil. Maar nuchter kijkend lijkt me dat echt wel op de zaken vooruitlopen.

Oh en de wijn was heel lekker ;)

Cindy83, Wisha87 and Nora92 like this.
  20. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Volgens mij maakt dat idd helemaal niet uit die spotting. Hoor van veel mensen die dat hebben, ook 2 vriendinnen en allen geen problemen met de vruchtbaarheid of iets anders...
    Ik begrijp echt heel goed dat de moed je af en toe in de schoenen zinkt.... zeker als je net ongesteld bent geworden of weet dat je het gaat worden, kost het even al je energie om jezelf te herpakken en de toekomst vol vertrouwen tegemoet te zien... geef het de tijd nog even, je lichaam kan zwanger worden, dat weet je!!! Knuffel!!!!

Leraje likes this.

Share This Page