Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Och meid, wat een nieuws allemaal. :( Begrijpelijk dat je je even terugtrekt. Ik hoop voor je dat de afspraak eerder kan en dat er eventuele behandeling meevalt.

    Een dikke digi-knuffel. ❤
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  2. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Hier wat aan het ontspannen. Ik verwacht mijn lh-piek woensdag. Deze ronde even geen ovu testen. We zullen het zien. Man is in ieder geval in de stemming met deze hitte. :roflmao: Zal aan de vakantie liggen.
     
    Wisha87 en Leraje vinden dit leuk.
  3. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Veel plezier zou ik zeggen
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  4. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @zuurtje, hoe gaat het met jou naast de situatie van je ouders? Zag je topic in de lounge. Sterkte!
     
  5. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dank je, lief dat je vraagt.
    Nog steeds geen positieve ovutest, maar we maken het regelmatig gezellig.
    Donderdag afspraak bij de fa en dan gaan we naar alle waarschijnlijkheid weer met de mmm beginnen, ik denk dat het weer clomid wordt en utrogestan.
    Verder slaap ik heel erg slecht door de hele situatie met mijn ouders maar daar kan ik momenteel weinig aan doen.
     
  6. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een klote nieuws!!!! :cry: Heb je al gebeld of je eerder terecht kan? Dat hoop ik oprecht voor je.... heel veel sterkte meid een hele dikke knuffel voor jou!
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  7. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Joe lekker dan, mijn man is uitgenodigd om weekendje weg te gaan komend weekend. Jullie raden het al, precies op mijn dag 14-17, aka de dagen dat Leraje vrijwel altijd haar eisprong heeft :rolleyes::roflmao: goeie timing echt weer. Mijn man zegt dat ik dan maar mee moet en dan sneaken we wel weg hahaha. Ja niet dus, echt een typisch mannenweekend rondom een hobby die ik niet deel, en dan nog met ze op de camping ook. Maar pff! Weer een stuk minder grote kans dus deze maand :| (hopen dat we op dag 14 nog de kans krijgen, dan is de kans hopelijk nog rédelijk.
     
  8. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    #668 Leraje, 23 jul 2019
    Laatst bewerkt: 23 jul 2019
    Edit: never mind, verkeerd gerekend, niets aan de hand :p

    Hoe is het met iedereen? Houden jullie het nog uit in de warmte?
     
    Loeki82 en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Dus toch een kans deze week?

    Ik vind de hitte best meevallen. Zat de hele tijd binnen op het werk. Thuis valt het op zich ook mee.

    Verder verwacht ik mijn ei deze week, dus we klussen lekker door in de hitte. :p Deze ronde op gevoel,.dus weet niet of mijn lh-piek al is geweest of nog moet komen. Vanochtend wel meer afscheiding dan normaal. Heb ik vaak rond mijn eisprong. Dus het is waarschijnlijk in aantocht. Vanavond maar ook van bil dan... in de hitte. o_O:p
     
    Leraje en Nora92 vinden dit leuk.
  10. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dan is het goed te doen! Ik werk in de thuiszorg, geloof me... Het is heet haha! Na drie paar kousen aantrekken had ik het zweet overal.
    Wij gaan vanavond even klussen voor de lol. Zit nog maar op dag 6 dus nog niet eens in de buurt van eisprong.
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  11. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hihi Ik vind het wel leuk in de hitte.

    Nee ik was aan het klagen over de maand erna, maar die komt wel goed uit. Deze maand hangt het Ad van de datum van eisprong :/
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  12. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Hopen dat de zaden nog lang volhouden in afwachting op je ei deze ronde dan. :D
     
    Leraje vindt dit leuk.
  13. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Terug thuis van mijn gyn. Volgens de echo zou ik een eisprong hebben gehad. Geen idee want ovutesten bleven negatief. Nu moet ik eerst afwachten of ik ongi wordt. Bij ongi moet ik een nieuwe afspraak maken op dag 21 voor een nieuwe echo of bij een zwangerschap rond de 7 à 8 weken voor een echo.
    Ik zit nu dus ergens dpo maar weet niet hoeveel. Binnen dit en max 14 dagen zou ik meer moeten weten.
     
  14. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Afwachten dus! Hebben jullie het eitje kunnen benutten denk je?
     
  15. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik heb natuurlijk geen idee wanneer mijn eitje was maar we hebben het regelmatig gezellig gehad dus dat mocht geen probleem zijn.
     
    Leraje, Loeki82 en Nora92 vinden dit leuk.
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nou dan duim ik toch! Zo blijft het wel heel spannend allemaal.
     
    zuurtje vindt dit leuk.
  17. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Hey dames, hoe gaat het hier?

    Hier een beetje brak van het slecht slapen en hoesten. En dat terwijl ik nu aan de codeine ben. Vandaag maar rustig aan.

    Verder zit ik vandaag op cd17, dus ei is al gesprongen denk ik. Seks in deze hittegolf ook overleefd. :roflmao: Nu maar aftellen en flink duimen.
     
    Leraje vindt dit leuk.
  18. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik dacht dat je "aan de cocaïne" zei, ik schrok al :roflmao:

    Klinkt goed! Ik heb zowaar eens ovulatietesten gekocht, omdat ik dacht, dan zie ik of ik deze maand überhaupt kans maak of niet. Maar bij nader inzien ben ik misschien net te laat begonnen (op cd13). Nu cd 14 en gister en vandaag allebei niet positief. Maar als mijn eisprong vandaag is (hij valt meestal tussen 14-17 bij mij), dan heb ik de piek natuurlijk eerder op cd12 gehad. Beetje dom.

    Ik blijf deze testjes gewoon opmaken, dan kan ik tot cd18 testen. En vanaf cd18 weer kans op seks denk ik o_O dus het zou fijn zijn als de piek inderdaad is geweest hihi, dan zaten we prima met timing. Maar goed, ik ga er maar even nog niet vanuit, dan is het minder teleurstellend als we geen toch missen.

    Seks met de warmte gaat hier nog wel trouwens haha, ben veel bloot en allebei vakantie:p
     
    Nora92 en Loeki82 vinden dit leuk.
  19. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Beterschap Loekie
    Leraje; dat is leuk vakantie

    Manlief heeft vanaf maandag vakantie.
    FF heeft aan de hand van mijn temp mijn ei gevonden, hoewel hij nog niet zeker is want er staat een stippelijn en geen volle lijn.
    Vandaag zou 4 dpo zijn. Mocht mijn lf weer zo kort zijn wordt ik binnen 5 dagen ongi. Ben ik op 6 augustus nog niet ongi waag ik een testje en heb ik misschien wel een extra cadeautje voor onze 15de huwelijksverjaardag
    We zullen het zien
     
  20. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: @Leraje, alleen maar legale drugs. :p Het begint eindelijk te werken gelukkig.

    @zuurtje, thanks! Ik hoop voor je voor een extra kado. ❤

    Hoe is het verder met @Nora92, @Wisha87 en de zwangere dames?
     
    Leraje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina