Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja snap dat je daarvan uitgaat. Zet het al goed door dan??
     
  2. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee niks meer sinds die paar drupjes rond 13 uur vanmiddag..
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  3. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ik wilde net vragen wat de schade was. Ik ben nu echt benieuwd hoor, je lichaam houd het goed spannend. En hoe voel je je nu?
     
  4. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    De krampjes zijn op de achtergrond nog aanwezig maar sinds vanmiddag ben ik goed duizelig en beroerd geworden, dat ik een paar keer bijna omviel. Terwijl ik goed eet en drink. Heb ook een dutje gedaan toen m'n zoontje ging dutten maar voelde nog steeds hetzelfde als voordat ik ging liggen.

    Ohja om toe te voegen, wij zijn ongeveer even ver als jij 8/9dpo bent @Nora92, ik ben nu 8dpo een eventuele innesteling is van de 6e tot 10e dpo... Dus laten we hopen dat dat het is:rolleyes:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  5. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou echt wel spannend. Bij jou ook! De klachten klinken wel heel typisch! Dat licht in je hoofd en zo.

    Ik heb wat steekjes en lage rugpijn. Verder voel ik me oké op misselijkheid na. Vannacht overgegeven en vanmiddag kon ik het nog net inhouden. Morgen ochtend even temperaturen... Zit nu op 7-8 DPO
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  6. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ah :roflmao: ik zie nu idd dat je zei in je eerdere berichtje dat je zondag 8/9dpo bent. Ik dacht nu, sorry:oops:

    En ja ik ben me suf aan het googlen over de innesteling en symptomen:p, idd heel typisch dat ik het bijna niet geloof:roflmao:, kan me niet herinneren wanneer ik dit heb gehad. Beetje vaag ook hoe het bij m'n zoontje was. Heb veel ervan geprobeerd weg te stoppen na die traumatische ervaringen.
     
  7. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou echt super heftig idd! Haha ja dat Googlen herken ik zo. Soms Google ik iets en dan staat het al in mijn geschiedenis... Whaha! Dan denk ik oh, dat heb ik mij al eens eerder afgevraagd dus maar het antwoord niet onthouden...
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  8. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nou dat klinkt toch best hoopvol..! Ik duim! Ook voor jou Cindy!!

    Hier nog steeds geen spotting... Dat is sowieso fijn. Vandaag wel af en toe buikpijn. Heb ik ook wel eerder al gehad deze week. Is niet abnormaal voor mij tijdens lf.

    Heb het idee dat borsten klein beetje voller zijn en rechts heel klein beetje gevoeliger. Dat is bij mij teken van naderende menstruatie dus ik denk eigenlijk dat het voorbij is voor mij deze ronde... Maar goed, we wachten af.

    En we zijn op onze airbnb hihi. De eigenaar kijkt beneden Stranger Things met veel enge geluiden en wij willen al slapen want lange reis. Maar komische gast.

    Fijne week, ik heb geen idee wanneer ik weer kan internetten. Maar tegenwoordig overal Wi-Fi natuurlijk dus misschien gewoon morgen weer hihi.
     
    Cindy83 en Nora92 vinden dit leuk.
  9. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah helaas meiden! Hier toch op rood. Net 1,5 uur gewandeld en toen brak het los. Gek. Ei gehad op dag 10 ipv dag 16 zoals normaal. Zal nog wel wat van de hobbel zijn door de miskramen. Volgende ronde beter...

    Hoop voor je dat het geen naderende menstruatie is!! Geen spotting is goed! Haha heb net alle seizoenen van stranger things opnieuw gekeken. Zitten idd best enge geluiden in. Niet echt een fijn slaapliedje... XD
     
  10. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ahh nee balen zeg. Dus toch een kortere cyclus dit keer. En hopelijk volgende ronde wel op roze!!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  11. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Daar gaan we maar weer voor! Gek hoor. Volgende ronde toch maar weer ovutesten. Net die ene keer dat ik het niet doe omdat het al jaren stabiel is... Dan heb ik ineens een ei op dag 10. Hoe raar! Hoop maar niet dat dit een nieuwe trend wordt.
     
  12. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Oh wat jammer :( beetje gekke cyclus dan, maar idd kan natuurlijk nog van miskramen. Ga je iets leuks doen om jezelf te troosten?
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  13. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat balen meid...
    Ik denk ook dat alles nog in de war is bij je door de miskramen....
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  14. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Leraje @Kangerootje
    Dankjewel meiden. <3 Ik denk het ja. Gek genoeg was hij na de MA en na de VMK gewoon weer normaal. Maar heel veel stress gehad deze maand. Dus dat zou ook een factor kunnen zijn. Ga vandaag met vriendinnen naar Amsterdam en morgen dagje sauna en ontspannen. Dus genoeg afleiding en ontspanning op de agenda. Nu even nadenken wat ik aankomende ronde ga doen, wel of geen ovulatietesten. Denk het maar wel weer en dan maar vanaf dag 8 voor de zekerheid. Maar ik zie wel even, ik heb op dit moment zoveel op mijn bord. Een zwangerschap zou nu dan wel extra stress opleveren omdat ik zo bang ben of het wel goed zal komen.
     
    Cindy83 vindt dit leuk.
  15. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Cin heftig wat je hebt meegemaakt
    Ik duim voor een plakkertje. Spannende dagen voor jou.

    Nora knuf, korte cyclus kan tussendoor eens gebeuren.

    Hier de eerste spotting gespot. Vermoedelijk morgen op rood. vandaag op 19 dpo, dit is het langste ook zonder utrogestan en zonder zwanger te zijn. Eindelijk is die onzekerheid weg. Als ongi weg is begin ik weer met ovutesten naast temperaturen.
     
    Nora92 en Cindy83 vinden dit leuk.
  16. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Lekker even ontspannen, geniet ervan. Ff niet hiermee bezig zijn. Zal je goed doen. En wat stress betreft kan het je cyclus goed in de war schoppen. Kan het uit eigen ervaring nu wel zeggen, sinds ik ben gaan ontspannen en me vooral zo min mogelijk ging bezig houden hiermee, kreeg ik m'n eisprong terug. Dus zeker goed om dat te doen!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  17. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Wat een lange cyclus. Fijn dat je nu weer verder kan en hopelijk met ovutesten en temperaturen weer je ovulatie vinden.!
     
    zuurtje vindt dit leuk.
  18. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik schiet nu weer in de paniek. Wat als het wel raak is? Wat als het daardoor helemaal misloopt met de opleiding van mijn man? Of gaat mijn contract niet verlengd worden? Of of of... Aargh :rolleyes::cry: jemig in plaats van dat ik denk, beide opties zijn oké, wel zwanger of niet zwanger, denk ik op een gegeven moment altijd beide opties zijn klote. Het komt uiteraard allemaal vanzelf altijd goed (of niet, maar daar deal je dan ook mee), maar om vier uur s nachts kan ik altijd alleen maar alle slechte uitkomsten van alle mogelijkheden bedenken :cry:

    ons bed kan helemaal niet op pootjes :cry::roflmao:

    Het is trouwens nog niet dag 1 van de nieuwe cyclus, ongeacht wat mijn banner zegt. Nog steeds geen spotting...
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  19. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Leraje spannend dus bij jou. En dat denken is heel normaal volgens mij, denk dat iedereen dat wel eens heeft.

    Hier spotting weg en temp weer omhoog. Snap er niets meer van. Ei is dan misschien toch later geweest maar dat klopt dan weer niet met de echo van de 24ste.
    Waar moet ik nu vanuit gaan? Misschien straks nog eens een testje tegenaan gooien.
     
  20. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Zoals Zuurtje zegt is het normaal om ineens aan alles zo te denken. Uiteindelijk komt het vast en zeker goed! Best spannend eigenlijk. ben je van plan om te gaan testen?
     

Deel Deze Pagina