Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Eeeeecht?? Kan je m op de foto krijgen??
     
  2. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd naar je test, @Leraje.

    Hier gaat het gelukkig weer goed. Geen roze afscheiding meer. Gisteren is het bij 1x gebleven. Zou door de drukte van gisteren komen. Morgen heb ik de couseling en heb dan ook een echo.
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  3. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hey meiden

    Nora gefeliciteerd, dat had ik nog niet gedaan geloof ik.

    Loekie gelukkig geen roze afscheiding meer, niet druk meer doen.

    Leraje wat een rare cyclus.
    Dat van die Ibuprofen wist ik ook niet.

    Hier na 11 dagen alweer ongesteld. Het was toen maar 1 dag heel weinig.
    Nu is het al meer dus hopelijk eindelijk een goede ongesteldheid zodat we verder kunnen.
    Voor mijn hand (cts) 3 pijnstillers genomen waaronder Ibuprofen dus daar gaan we wel wat op letten.
    Maandag mogen de draadjes er uit en geneest het hopelijk vlugger dan vorig jaar mijn andere hand. Nu eerst nog maar eens 5 weken zien om te krijgen zonder iets te mogen doen behalve tv kijken, lezen en op de laptop bezig zijn ( die staat op een vaste plaats dus moet hem niet vast nemen)
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    @Leraje ben erg benieuwd naar je test?;)
     
  5. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Maar ben wel gewoon ongesteld geworden dus tja. Toch, dat is verder dan we tot nu toe zijn gekomen :p
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    hoop dat het snel geneest!
     
  7. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohh ik zie m wel ja!! Wat super balen... maar het gevoel van het kan nog is dan wel weer fijn...... hopelijk volgende maand....
     
    Leraje vindt dit leuk.
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Sterkte met je hand en hopelijk kun je snel alles weer doen!!!
     
  9. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat een stilte hier.
    Hoe gaat het ermee dames?
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  10. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Op zich gaat t wel, heb de laatste weken heel veel verdriet gehad... Eerlijk gezegd heb ik de hoop op gegeven, ik kan gewoon niet meer positief zijn en denken... Daarom ben ik zo stil omdat ik niemand lastig wil vallen met mijn negatieve gedachtes en woorden...
    Hoop dat het beter gaat met jou? @zuurtje :oops: en met de andere meiden natuurlijk ook! Liefs
     
  11. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ach meid wat rot dat je je zo voelt.... :(
    Natuurlijk mag je hier wel komen om je hart te luchten!!!! Dikke knuffel.... Wil je er al concreet iets mee, naar de huisarts stappen voor verwijsbrief onderzoeken???
     
    Leraje en Wisha87 vinden dit leuk.
  12. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    lief kangerootje,
    In Augustus ben ik naar m’n gynaecoloog geweest en hij was helemaal positief omdat alles er goed uit zag.. Ik heb endometriose en hij zag niets bijzonders dus zei hij probeer het nog maar een jaar... Toen was ik wel weer positief voor een paar maanden en had echt goede hoop, maar ik zie het gewoon niet voor me dat ik ooit moeder ga worden.... Daar ben ik zo bang voor:cry: dat het nooit gaat lukken.... Iedereen om me heen word met een zucht en een scheet zwanger, durven het niet tegen mij te zeggen... Dat doet dubbel pijn want ze willen rekening met je houden, lief bedoeld natuurlijk maar toch wel pijnlijk... Deze maand ben ik met tarwekiemolie begonnen... Baad het niet schaadt het niet...

    hoe ist met jou Kangerootje?
     
  13. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed. Vandaag 12 weken en onze zoon is jarig. Hij is 7 geworden. Vandaag vieren we het rustig thuis, zaterdag komt de visite, maandag gaan we naar de Efteling, woensdag op school trakteren en begin november een kinderfeestje. Heel druk maar ik heb niks te klagen.

    Hoe is het verder met jou @zuurtje?

    @Wisha87, wat rot dat je je zo voelt. En zoals Kangerootje zegt, je bent hier altijd welkom om je hart te luchten. Dikke digi knuffel meid. ❤

    Hoelang moeten jullie het zelf blijven proberen voordat de gynaecoloog samen met jullie naar andere opties gaat kijken?
     
    Wisha87 en Kangerootje vinden dit leuk.
  14. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat onwijs balen. Je onzekere gevoel is heel herkenbaar. Had dat ook toen t bij mijn dochter zo onwijs lang duurde. Wel helemaal super dat je gyn zo positief was en ik hoop dat je geduld snel beloond wordt... Hoelang ben je nu bezig??

    Zou conceive plus glijmiddel nog wat voor je zijn??? Ik heb t gebruikt in ronde 11 en die ronde was het ook raak!! Ben er zelf van overtuigd dat t bijgedragen heeft. Tarwekiemolie lees ik ook veel positieve verhalen over en ik kreeg er ook een langere lf van.

    Knuffel en hopelijk kun je weer een beetje moed pakken.... jouw tijd komt ook!!
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  15. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Hoera 12 weken!!! Wat een mijlpaal. Gefeliciteerd met je zoon.

    Zuurtje hoe is t met je hand??

    Hier gaat t goed... As maandag de 20w echo en 1e meting van de baarmoederhals... vind dat wel heel spannend!! Verder voel ik me prima. Helaas wat last van bekkenklachten maar fysio helpt goed...
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  16. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Lief, dankjewel!
    Tot Augustus 2020 moeten we het zelf proberen... Vanavond even een gesprek met m’n man gehad over eventuele stappen , wij hadden namelijk voorheen besloten niet zo ver te gaan voor een kindje... Maar ik kan daar absoluut niet mee leven... En gelukkig staat mijn man daarachter, aangezien hij al 55 jaar is... Zag heel erg tegen het gesprek op maar het moest want ik zat mezelf helemaal gek te maken... Onze communicatie over dit onderwerp is niet top, ik kan dat niet zo goed... Schaamte, niet mijn gevoel kunnen uiten...

    Gefeliciteerd met je zoon! En 12 weken al! Wanneer heb je de 12 weken echo?
     
  17. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik ben vorig jaar Mei gestopt met de pil en na 4 maanden was ik zwanger, dit eindige in een miskraam met 6 weken... Daarna niet meer zwanger geweest:( Ik ga het gelijk even googelen... Sta er wel voor open om nog van alles zelf te proberen , wie weet mag het dan wel lukken... dankje voor je tip!

    Jij alweer 20 weken! Schiet al lekker op, weet je het geslacht al? Of willen jullie het niet weten? :)
     
  18. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Dat is lang wachten. :( Soms is het moeilijk om over je gevoelens te praten en gelukkig heb je een man die je daarin kan ondersteunen en open staat voor een medisch traject. Ik hoop voor jullie dat het in de tussentijd toch een goede zwangerschap ontstaat. ❤

    Dank je wel voor de felicitaties. 12 weken al inderdaad en ik mag niet klagen. De termijnecho had ik vorige week maandag al en afgelopen vrijdag nog een echo en een counseling voor de prenatale screening.

    Bekijk bijlage 631409

    Deze baby staat niet stil tijdens de echo's. :roflmao: Echt een draaikont. Mijn zoon was harstikke rustig dus ik ben benieuwd wanneer ik nu de baby begin te voelen. :|
     
    Kangerootje en Wisha87 vinden dit leuk.
  19. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier nog 4 weken niets doen, maandag toen het draadje er uit ging was de wonde nog open.

    Ongi is nu weer de deur uit. Als ik terug ongi wordt maak ik een afspraak bij de gyn voor een verder plan. Nu eerst zorgen dat mijn hand beter is zodat ik gemakkelijker in de beugels kan. Ondertussen houden we het gezellig.
     
  20. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wisha een dikke digi knuf. We zullen allemaal met jou blijven hopen, geef het nog niet op.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina