Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Loekie nog gefeliciteerd met je zoon en je mijlpaal van 12 weken
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  2. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Kangerootje ook al bijna op de helft. Wat gaat het snel. Maandag een spannende dag met de 20 weken echo.
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  3. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    @zuurtje, wat vervelend dat je hand nog niet volledig is genezen. Beterschap!

    Ik hoop dat je 2e ongi niet te lang op zich laat wachten. Kan je mooi door bij de gynaecoloog.... en hopen dat een verdere plan kan helpen bij het zwanger worden. ❤
     
  4. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik vind het wel raar dat ze je zo lang laten wachten, eigenlijk... het is dus alweer 12 maanden geleden dat het gelukt was, en dat was maar voor even. Dan willen ze je nu nog weer laten wachten tot over nóg eens een jaar? Ik zou toch gewoon nu gaan en eisen dat je doorverwezen wordt, helemaal met de leeftijd van je man in gedachten...

    Hier zijn je gevoelens toch wel herkenbaar hoor, hoewel ik elke keer nadat ik ongesteld geweest ben, tóch weer hoop heb dat het gewoon wel allemaal gaat lukken. Maar ik word binnenkort 35 en dit is in totaal wel ongeveer maand 12 dat het niet lukt (op wat tuurstreepjes na), dus ik ga binnenkort ons ook maar eens laten doorverwijzen.

    Ik hik daar tegelijkertijd ook wel een beetje tegenaan; misschien dat ik het er toch nog liever een tijdje op aan laat komen. Op zich vind ik dat niet zo erg (als we gewoon blijken mensen te zijn bij wie het wat langer duurt). Ik ben alleen bang dat er echt iets mís is. Aan de andere kant, zijn we toch niet van plan om ver de mmm in te gaan. De enige opties zijn eigenlijk dat ik wat hormonen bijslik, indien het nodig is. Maar geen icsi, ivf etc. Misschien dat ik ook wel gewoon nog niet wil wéten dat er iets echt mis is... nu heb ik wel echt hoop elke keer.

    En wat ik zeg, gek genoeg is het ook wel weer zo dat ik elke maand het ook niet heel erg vind dat het déze maand niet lukt. Ik vind het idee alleen heel erg dat het misschien nóóit lukt, daar word ik heel verdrietig van.

    Maar goed. Nu op cd10 dus maar eens kijken hoe mijn cyclus zich houdt deze maand.
     
  5. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik kan zo in het ziekenhuis terecht, in augustus ben ik bij m’n eigen gyn geweest en hij is positief omdat alles er goed uit ziet en ik vorig jaar binnen een jaar zwanger was.. Hij gaat er vanuit dat het natuurlijk gewoon gaat lukken binnen een jaar.. Nu mijn man en ik de beslissing hebben genomen om toch eventueel een traject in te gaan in Augustus als het nodig is heb ik daar toch veel meer rust bij gekregen en wil ik wachten tot Augustus... Mijn gynaecoloog vertrouw ik daarin...

    Doordat ik zelf voor mijn man invulde dat hij geen traject in wilde werd ik verdrietig en verloor ik de hoop, nu heb ik meer rust in m’n hoofd en de hoop komt voorzichtig de hoek weer omkijken....

    Ik begrijp precies wat je zegt... die deur die dan misschien definitief dicht word gegooid voor je , dat is precies wat er in mij om ging de laatste weken... probeer jij ook dingen uit die niet wetenschappelijk zijn bewezen om zwanger te worden? Zoals tarwekiemolie of die glijmiddel wat Kangerootje zei?
     
    Loeki82 en Leraje vinden dit leuk.
  6. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Super lief, Dikke knuffel terug voor jou! Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten op je volgende menstruatie en dat je snel opknapt! Liefs
     
  7. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Fijn dat je nu wat meer rust voelt!

    Ik probeer eigenlijk niks... Ik leef relatief gezond, dat moet imo voldoende zijn. Er zijn weinig dingen die naar mijn weten echt helpen. Dat glijmiddel zou ik nog wel willen proberen maar ik denk dat m'n man per direct geen zin meer heeft als hij die fles ziet :o: dat ze dat niet wat subtieler kunnen doen zeg.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  8. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Haha ik snap wel wat je bedoeld met die verpakking:roflmao: Op die fles zelf staat toch niet die afbeelding?
     
  9. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Hihihihhi... tis een tube!! Zonder afbeeldingen
    En je kunt m met applicator kopen, zodat je t van tevoren kunt inbrengen en niet tijdens het vrijen hoeft te doen
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  10. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Van welk merk? Ik wacht deze maand even af en dan wil ik het gaan bestellen...:)
     
  11. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik had conceive plus!! :)
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  12. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nee, de fles zelf ziet er meer uit als een medicijn :roflmao:
    We gebruiken best vaak glijmiddel maar gewoon voor de leuk, omdat het lekker is bij voorspel, massage etc. Maar dan werkt zo'n variant als dit niet heel bevorderlijk voor het genot hihi.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  13. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hoe gaat ie hier dames?
    Ik wacht op mijn temperatuursprong; op basis van symptomen denk ik dat gister (of vannacht ofzo) eisprong was, maar mijn temperatuur is nog niet echt naar boven geschoten. Wel aan de hoge kant van voor-eisprong, dus misschien slow rise. Maar ik hoop dat ie morgen toch gaat, anders hebben we deze maand onze kans gemist ben ik bang.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  14. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Welke dag van je cyclus ben je nu? Ik word zondag of maandag ongesteld, m’n cyclus was vorige maand 26 dagen en daarvoor 27 dagen... Maar heb wel het idee dat ik het word, ga morgenochtend voor de zekerheid een vroege test doen want dit weekend heb ik een feestje en dan wil ik wel zeker weten dat ik veilig een wijntje kan drinken...

    Ik hoop dat je goed zit met je ei!
    Liefs
     
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nu 15, ei normaal tussen 14 en 17.

    Ik duim dat ie toch gewoon positief is!
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  16. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    lief van jou!! Maar ik ga denk ik gewoon door naar de volgende ronde:roflmao: heb al last van eetbuien en voel me niet anders dan anders... Ik voel me gelukkig wel veel beter in m’n vel en dat scheelt niet zo last van de hormonen :)
    Doe je ook ovulatietesten, of hou je t alleen bij temperaturen? Hoe lang zijn jullie nou inmiddels bezig ?
     
    Leraje vindt dit leuk.
  17. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Sommige mensen voelen zich precies hetzelfde :p Maar tja hahah.
    Nee alleen temperaturen en slijm checken. Dit is ronde 12 in totaal; dit jaar vanaf mei ongeveer. Schiet nog niet echt op dus.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  18. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ja dat is waar , toen ik zwanger was had ik wel een vermoeden.... Heb omo wit getest vanmorgen, balen maar ik kan het dit keer beter handelen... lekker gesport net , dus weer wat blije hormonen door m’n lijf:roflmao:

    Denk je dat je je ei hebt gehad? Fijn weekend allemaal, liefs
     
  19. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Eh balen. Hoeveel dpo ben je nu?

    Ik heb geen idee eigenlijk... ik had qua kwaaltjes echt het idee dat woensdag of donderdag eisprong was, maar mijn temperatuur is nu nog steeds niet omhoog gesprongen (wel aan de hoogste kant van vóór eisprong). Dus of slow rise (wat ik normaal nooit heb, maar alles kan de eerste keer zijn :p), of misschien toch een poging tot eisprong die niet helemaal doorzette? Dan neem ik aan dat ie binnen nu en drie dagen wel komt. Vandaag dag 17, dat is ook wel een veelvoorkomende dag. Op zich niet erg als ie ergens de komende dagen komt, dan is de timing ook wel goed. Maar vind het raar dat die symptomen zo duidelijk waren zonder dat de temperatuur dan volgt.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  20. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hey meiden,
    Hier morgen nod. Eigenlijk liever pas een aantal dagen later. Dinsdag sowieso even testen als ik niet ongi ben want dan staat een petscan gepland. Bij zwangerschap mag dit niet doorgaan. Duimen jullie mee dat ik de scan mag afbellen. Misschien doe ik zondag wel al een testje op 10 dpo. Dinsdag 12 dpo en dan zou er toch al iets zichtbaar moeten zijn op de test indien ik zwanger ben.

    Hoe gaat het bij jullie?
     

Deel Deze Pagina