Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Hè wat balen......
     
  2. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Wat balen weer @Leraje en @zuurtje. :(

    @Kangerootje, ik hoop dat de baby nog mooi t/m maart mag blijven zitten. ❤

    Hier gaat alles goed. Baby groeit goed. Helaas is de nipt tot 2x toe niet gelukt is ivm te weinig dna in mijn bloed. Daarom gisteren een vitaliteitsecho, soort van vroege 20 weken echo gehad. Het was niet te missen... we verwachten een jongen! :)

    Verder heb ik nu wat meer energie om verder aan mijn scriptie te werken. In januari moet het echt af.
     
    Allerliefste1, Leraje en Kangerootje vinden dit leuk.
  3. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Een zoon Loekie, heel erg leuk
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ah geweldig!!!!! Team blauw dus :)
     
    Loeki82 vindt dit leuk.
  5. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    En zonet ongi geworden. Een lf van 7 dagen deze keer ( volgens mij door het voelen van mijn ei, FF had hem op een andere dag gezet maar ik heb hem gevoeld). Morgen naar mijn fa bellen voor een afspraak.
     
  6. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat kort... ben benieuwd wat fa ervan zegt. Succes
     
  7. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat is het hier heel erg rustig de laatste tijd.
    Wie schrijft en / of leest er hier nu nog? Veel meiden waar we al lang niets meer van gehoord of gelezen hebben
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik lees nog wel mee hoor maar post weinig op t forum de laatste weken.. vind dit zó geen leuke fase ivm de verkorte baarmoederhals... zal blij zijn als ik over de 32 weken ben.. probeer daarom niet zoveel aan zwanger zijn te denken:p
     
  9. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Jij en Loeki posten hier nog maar de overige meiden al lang niets meer van gehoord.
    Dat je er minder mee bezig probeert te zijn snap ik wel. Ik duim in ieder geval mee dat je toch minstens de 37 weken haalt.
     
  10. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Idd heel erg kort. Waarschijnlijk zal de fa over utrogestan beginnen vermoed ik. Ik laat hem deze keer ook weer FF zien met die lange cyclus van over de 100 dagen waar hij dacht dat ik een eisprong had gehad en daarna een cyclus van 11 dagen en eentje van 35.
    Met mijn hand gaat het nu beter dus kan ik ook weer een afspraak maken.
     
  11. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Superlief!!!
    Ja vind t ook jammer inderdaad.... ben toch wel benieuwd hoe t met iedereen gaat, ook met de zwangeren.
     
  12. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja utro zou dan zeker wel kunnen helpen!! Hopelijk krijg je het.
    Fijn dat t beter gaat met je hand. Lijkt me heel storend om je hand niet volledig te kunnen gebruiken.
     
  13. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Denk niet dat utro een probleem vormt, heb ik bij de 2 jongste ook genomen. Alleen het verschil is dat het nu iedere keer een korte lf is terwijl het ervoor ook wel vaak een lf van 11 dagen was wat niet te kort is.
    Ik mocht mijn hand 6 weken niet gebruiken. De wonde is nog steeds niet volledig dicht door complicaties maar stilletjesaan gaat het beter.
     
  14. Allerliefste1

    Allerliefste1 Bekend lid

    12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ik lees ook nog mee! Reageer niet zo vaak, omdat ik het op moment erg druk heb.

    Balen dat het nog niet gelukt is @Leraje en @zuurtje!

    Hier gaat alles goed. Inmiddels 26 weken :)
     
    Loeki82 en Kangerootje vinden dit leuk.
  15. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik lees ook nog steeds mee en reageer af en toe ook.... Wil niet heel vervelend overkomen maar er word ook nooit echt naar mij gevraagd of als ik wit heb getest überhaupt gereageerd.... en even een reminder bij mij is het ook nog niet gelukt.. :thumup: @zuurtje @Kangerootje @Allerliefste1
     
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ik vraag alleen algemeen.. Maar ik leef met je mee. Stomme wegblijvende baby's :(
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  17. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wisha niet leuk dat het bij jou ook nog niet gelukt is.
    Ik vraag ook steeds in het algemeen. Ik ben slecht in het onthouden van namen sinds de chemo die ik heb gehad. En dat ik via de smartphone reageer helpt ook al helemaal niet. Vroeger reageerde ik vaker op de laptop, dat moet ik misschien maar weer eens doen en dan 2 tabbladen openen.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  18. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig dat het nog niet is gelukt. Natuurlijk denk ik wel aan je maar in t verleden gaf je ook wel eens aan het forum even te mijden vanwege de teleurstelling... dacht dat dat de reden was voor weinig reageren.

    Ik hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn en het goed mag gaan. Zó naar dat lange wachten!!
     
    Loeki82 en Wisha87 vinden dit leuk.
  19. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Het is met vallen en opstaan uiteraard.... Ik lees bijna elke dag hier en als ik me niet goed voel mijd ik het idd wat dagen... Mn berichtje komt misschien een beetje aanvallend over maar zo is het niet bedoeld.... Snap wel als je zwanger bent je niet altijd op het geklaag zit te wachten van iemand waarbij het elke maand weer een teleurstelling is....

    Ik hoop gewoon dat de laatste “overgebleven” dames waar ik zelf ook onder val , heel snel blijvend op roze mogen...
     
    Loeki82 en Kangerootje vinden dit leuk.
  20. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Je mag hier echt zo vaak klagen als je wilt!! Ik begrijp het verdriet en de teleurstelling echt heel erg goed en vind het helemaal niet erg ernaar te luisteren.
    Het is zo'n onwijs zware periode met zoveel onzekerheid ook.

    Waar zit jij nu ergens in je cyclus en moest je nou nog een poos proberen voordat de medische molen start??
     
    Wisha87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina