Ik snap het. Logisch dat je je verdrietig voelt.... hele dikke knuffel...... Zo ellendig dat het zo lang duurt!!!! Had ik niet verwacht bij je!!!! En nu.. de onderzoeken? Of nog niet?? Sterkte...
Die van gister vond ik een indent toen ik hem deed, maar die was vanmorgen dus serieus zo geworden (nog steeds niet droog, wel uren na test tijd uiteraard). Ligt dat nou aan mij of is dat belachelijk duidelijk voor een vals positieve... Ik word een beetje moe van deze testen dus ga maar eens andere bestellen online. Nu wel ongesteld dus tja
Welke test is dit? Ik vind de teststreep nogal grijs en niet roze. Voor mij is dit een negatieve test. Ik bestel mijn testen bij sensitest, die met de hartjes vanaf 4 dagen voor Nod
Ik vind dit ook echt bizar hoor!!!! Had in de ruime tijd dat we voor dochter bezig waren nóóit zulke streepjes behalve de keren dat ik zwanger was... Heeeel raar. Misschien toch sprake van een zeer vroege mk??
Ik kreeg het niet zo goed op de foto, maar hij is wel echt roze in het echt. Daarmee ook anders dan vorige vals positieven weer, want die waren altijd te licht om kleur te kunnen zien. Maar wel ruim buiten afleestijd dus sowieso negatief natuurlijk. Dit zijn action early. Ik ga nu eens van zwanger en Kids bestellen, die schijnen betere te hebben. Want ik word wel moe hiervan, het geeft toch weer hoop..
op deze foto is kleur misschien beter te zien? Edit: Argh, hij verliest kleur als ik hem upload (of in ieder geval op de laptop). In het echt écht roze *grinnik* En deze post is daarbij heel interessant: https://www.mumsnet.com/Talk/conception/2484961-The-myth-of-Evap-lines Ik weet niet of dit echt waar is, omdat je zó veel leest over (gekleurde) indrooglijntjes die vals zijn dat het moeilijk is te geloven dat het echt niet kan. Maar het verhaal klinkt wel heel geloofwaardig.
@Leraje, duidelijk verhaal in de link!! Jouw streep is wel degelijk roze en ik durf er een klap op te geven dat je even zwanger bent geweest. Mijn gynaecoloog zei toen dat als er sprake is van een streepje, hoe licht ook, er altijd een zwangerschap is ontstaan, Omdat er anders domweg geen streepje kan komen!! Ik ben met dochter 3.5 jaar bezig geweest en had buiten de mk en zwangerschap dochter om ook 2 maanden een dun streepje voortijd en dan toch nog op tijd ongesteld. Ik wist dan dat ik zwanger was geweest. De andere maaaaanden bleef mijn test spierwit, spier spier spierwit. Ook nog uren na afleestijd. Overigens de doorgaande zwangerschappen kwam bij mij het streepje vaak óók pas ná afleestijd, omdat ik altijd al voor NOD testen. Ik zou t verhaal van de man in jouw link serieuzer nemen dan de mening van alle zelfbenoemde test/zwangerschaps "experts" van het testtopic Ik denk dus een mislukte innesteling helaas, maar t geeft zeker hoop. Ik zou écht pom granaatappelsap willen aanbevelen, das wetenschappelijk bewezen helpend bij innesteling!! Edit: je gaf aan dat je nu ongesteld bent, is je test nu weer negatief dan? Zou je niet nog een testje kunnen doen?
Ik had gisteren wel een test gedaan maar die bleek kapot, dus beide strepen bleven wit . Omdat ik wel echt ongesteld ben zoals altijd, met veel bloed op dag 1 en krampen, leek het me niet zinvol om nog eens te testen. Mijn temp is nog wel steeds hoog, maar dat heb ik wel vaker tijdens menstruatie nog. Als ie morgen nog hoog is, kan ik nog wel eens testen. Maar het is wel echt klaar hoor, daar twijfel ik eigenlijk echt niet aan. En tja, misschien toch eens naar kijken dan. Wat zou granaatappelsap moeten doen? Wetenschappelijk gezien? Ik heb ook de dokter gebeld dus we gaan na de vak eens onderzoek laten doen.
Als het streepje roze was ben je idd heel even zwanger geweest. Foto's worden soms echt bagger na het uploaden. Al enig idee welke onderzoeken jullie gaan doen?
Vandaag afspraak gehad bij de fa. Volgens de echo zou ik weer een eisprong gehad hebben. Dat zei de arts in juli ook en ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik toen een cyclus had van 117 dagen. Eerst wilde hij dat ik als ik binnen 2 weken niet ongesteld was ik een bloedonderzoek zou laten doen. Maar als ik het niet vertrouwde mocht ik vandaag ook al gaan. Ik heb vanavond al een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht en morgen mag ik na 15u bellen voor de resultaten. Afhankelijk wat daar uit komt gaan we kijken hoe nu verder. Maar clomid is ook alweer ter sprake gekomen indien ik nu geen eisprong blijk gehad te hebben. Ook moet ik dan een echo op dag 14 ipv 21. De fa wil er ook niet meer teveel tijd over laten gaan aangezien mijn leeftijd ook niet meer de beste is (38) om lang af te wachten
Hoe gaat het nu met jou? Beetje blijft nog goed zitten lees ik. Nog minstens 10 weekjes binnen blijven beebje.
Tot nu toe goed hier!! Nu 26 weken, heel fijne mijlpaal al... Doortellen tot de 28 en zo verder. Vanaf 19.5 weken was de baarmoederhals verkort dus ik heb echt wel stress gehad.. Vorige week echter op 25.1 controle gehad en de lengte van de baarmoederhals is stabiel gebleven sindsdien!! Heel erg fijn en ik heb t idee dat de utrogestan ook wel wat doet...
Super dat het stabiel is gebleven. Hopelijk blijft het nu ook zo. Lijkt me heel stresserend en onzeker als je niet weet of er wat gebeurt.
Ja ik vind het wel spannend hoor. Ik tel elke dag en elke week is weer een mijlpaal. Geeft wel vertrouwen dat ik mijn dochter ook uitdroeg tot 40+5 terwijl ik toen de laatste 3 maanden zowat geen baarmoederhals over had... De 23e weer controle en hopelijk is die nog goed, anders lig ik de kerstdagen in het ziekenhuis
Met de kerstdagen hoor je thuis bij je familie te zijn. Je kan niks gaan doen in het ziekenhuis. Als de kleine eerder wil komen dan niet voor 29 februari. Zeg maar tegen jou beebje dat ik dat gezegd heb.
Hihihi ik zal het doorgeven ♡♡♡ Ps. Wat was de reden dat jouw jongste met 34 weken geboren werd? Onverwachts of?