Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ontwaak hier net uit mijn jetleg. En natuurlijk meteen getest bij thuiskomt. Dit zijn mijn testen. :roflmao: lekker tegenstrijdig... Ik hang de vlag pas uit als de clearblue ook zwanger zegt. Dan weet ik zeker dat het niet van de vorige zwangerschap is. (ondanks dat testen voorheen wit waren) Laat mij niet blij maken met een dooie mus. Dus de clearblue is nu een mooie graadmeter. Als die zwanger zegt volgende week, dan ben ik weer zwanger! Zou ongelofelijk zijn omdat die eerste zo lang geduurd heeft. :eek: een USA baby haha.

    @Leraje een dame kreeg een hartaanval op de vlucht. Dus dat was wel even keihard aan het werk opeens met mijn suffe hoofd. Iedereen moest zijn pillen inleveren. En ik mocht uitvogelen wat er op stond haha! Sommige waren in Russische taal bijvoorbeeld. Maar heb geadviseerd te landen dus dat hebben we gedaan. Hoop dat ik hoor hoe het afloopt... :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    VLindaV86, Allerliefste1 en Wisha87 vinden dit leuk.
  2. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Ja precies, met ongeveer 3 tot 4 dagen krijg ik m'n menstruatie dan.
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  3. Zoetekoek

    Zoetekoek Bekend lid

    17 jan 2016
    645
    255
    63
    Vrouw
    @Nora92 yeah wat cool!! Hopelijk blijft ie mooi oplopen, voorzichtig gefeliciteerd!

    @Cindy83 wel wat je verwacht had dus, maar het blijft balen... hopelijk deze ronde meer geluk!
     
    Nora92 en Cindy83 vinden dit leuk.
  4. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Oh wauw, hopelijk loopt het mooi op! Ik ga gelijk voor je duimen:thumup:

    En bijzonder om dat mee te maken, fijn dat je kon helpen!
     
  5. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Nora, wauuwwww toch nog een streepje!!!! Hoeveel dpo zit je nu precies, of deed je geen ovutesten? En je eerdere testen waren wit toch????
    Spannend dit!!!!!!!!!! :D
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  6. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa spannend hè. Ja mijn testen waren twee weken geleden al helemaal terug gelopen en weer wit. Dus natuurlijk moet deze duidelijke streep wel wat zijn maar durf nog niet te juichen. Eerst maar zien. Die miskraam heeft er echt in gehakt. Vooral omdat alles goed leek te gaan. Geen drupje bloed verloren, geen buikpijn, oplopende hcg. En toch was het al 4-5 weken overleden in mijn buik bij de eerste echo. Als het nu wel raak is, wil ik ook echt een vroege echo. Niet weer pas bij 9 week.
     
  7. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Tjonge, wat bijzonder ook echt.
    Jullie zijn 16 maanden bezig geweest voor een 1e zwangerschap!!

    Ik denk dat je eisprong toch later is gevallen. En dat de clearblue nog geen positief geeft omdat er nog te weinig HCG in je urine hebt.
    Over 2 dagen nog eens een clearblue doen, dan moet ie positief geven. Ohhh zo leuk voor je!!!! :)

    Ja zo'n missed abortion is heel heftig he... :(
    Als je je nog helemaal zwanger voelt en misselijk en dan ga je voor de echo en is het helemaal mis. Hopelijk gaat nu alles goed bij je, een vroege echo geeft meer zekerheid al!!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  8. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    weer spannend
    wat is de onderste voor test? kan zijn dat clearblue meer hcg nodig heeft dan de andere en is het normaal dat die 'niet zwanger' zegt
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  9. Loeki82

    Loeki82 Fanatiek lid

    9 apr 2012
    1.403
    835
    113
    Vrouw
    Wow! Dat is geen tuurstreep. :D
    Dat het mooi blijft oplopen.
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  10. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ooh @Nora92 dat vind ik wel duidelijk hoor!!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  11. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja dit is de predictor early dus kan zijn idd. Ergens wel blij dat de clearblue negatief is. Want als die dan over een paar dagen wel zwanger zegt, dan geeft dat wel zekerheid! Hoop het echt hoor! Maar ben ook echt bang voor weer een drama... Mijn vriend net verteld, die zegt hetzelfde idd. We zijn gewoon heel bang dat het weer mis zal gaan.. Maar ja dat hoort er bij denk ik. :)
     
  12. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk.... dikke knuffel en mijn duimen draaien dat alles goed zal gaan!!!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  13. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Wooow!!!!!! Wat spannend, ik duim voor je dat het goed blijft gaan!!! Dikke knuffel
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  14. VLindaV86

    VLindaV86 Actief lid

    22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Wow nora ik duim voor je! Hij ziet er goed uit! Niet eens een tuur streep. Maar snap dat je voorzichtig bent. Hopelijk geeft de cb ook snel wel zwanger aan! Ik was deze groep even kwijt maar blijf jullie graag volgen en veel succes deze ronde meiden!
     
    Kangerootje en Nora92 vinden dit leuk.
  15. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dankjewel! Ja ik vond hem ook erg duidelijk. Schrok er van. Trillen als een rietje... Nu afwachten wat het betekent. Testen waren wit maar het bijna te mooi om waar te zijn of zo. Als die CB inderdaad ook zwanger aan geeft, gaan we het pas geloven denk ik.
     
    VLindaV86 vindt dit leuk.
  16. Allerliefste1

    Allerliefste1 Bekend lid

    12 jul 2016
    533
    590
    93
    Super spannend @Nora92!
    Ik duim met je mee!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  17. vissie1980

    20 mrt 2015
    47
    21
    8
    NULL
    NULL
    Vraagje...
    In 2 dagen 3 keer tijdens het plassen klein beetje verlies gehad. Wel met stolsels. Soms met minimaal kramp en soms ook zonder. Iedere keer zat er 8 uur of langer tussen. Mag je dat een menstruatie noemen???

    Ik ga straks test kopen en morgen met ochtend urine testen. Mijn cyclus is compleet de weg kwijt.

    Nu kramp, maar geen druppel. En nog gekker. Nu dag of 3 4 elke dag in de loop van de dag huiduitslag op benen en buik.

    Niet zwanger betekent tripje huisarts.
     
  18. Allerliefste1

    Allerliefste1 Bekend lid

    12 jul 2016
    533
    590
    93
    Ik dacht ook echt dat ik ongesteld ging worden met het bloedverlies dat ik had, maar doordat ik die menstruatiekrampen niet had toch maar gaan testen.

    Hopelijk heb je morgen een mooie test!
     
  19. vissie1980

    20 mrt 2015
    47
    21
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb ondertussen al 5 dagen krampjes. Echter bar weinig bloedverlies. Ook kunnen de krampen 10 minuten later weg zijn. Normale menstruatie is bij mij meteen gaan! Pijnstillers nodig, omdat ik anders krom sta. Nu geen pijnstillers nodig.

    Vooral de krampen zijn verwarrend. Ik associeer ze met pijn en bloed. Of mijn lichaam speelt een gemeen spelletje of...

    Maar ben wel benieuwd of het nu dag 31 of dag 5 is van de cyclus.
     
  20. Allerliefste1

    Allerliefste1 Bekend lid

    12 jul 2016
    533
    590
    93
    Spannend! Ik hoop dat je iig snel duidelijkheid hebt!
     

Deel Deze Pagina