Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik had ook al zoiets gelezen en denk dat ik dat dieet ook maar ga proberen. Overige dieeten werken hier niet. Ik heb teveel insuline in mijn bloed en ik moet opletten dat mijn suikers niet te laag gaan. Misschien dat het helpt. Niet geschoten is altijd mis zeggen we maar.
    Ondertussen blijven we het gezellig maken en letten we op.
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  2. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Beterschap @Leraje
    Balen dat je menstruatie toch heeft doorgezet. wanneer ging je nou bloed laten prikken? Hier ook een fikse verkoudheid te pakken maar gelukkig geen griep zoals jij.

    @zuurtje goed bezig, het gaat je vast lukken.. mijn ervaring is idd ook dat je veel sneller afvalt als je je koolhydraatinname verminderd. Hoeveel moet je afvallen om evt medicatie voorgeschreven te krijgen?
     
  3. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Beterschap meiden.

    Afvallen: een 50kg zou er dan toch af moeten. Misschien lukt het ook zonder clomid als ik enkele kg's af val. We zullen zien.
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Die jasper alblas kan je ook begeleiden begreep ik. Dan moet je n programma volgen. Mn vriendin is er al 30 kwijt en geen honger. Meer eiwitten.
    Ja best kans dat t zonder clomid lukt. Zou geweldig zijn!!!
     
    zuurtje vindt dit leuk.
  5. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Heb net voor ik ziek werd bloed laten prikken. Ik heb er niks van gehoord, ga zo wel eens dokter bellen.

    Griepje werkt ook goed voor het afvallen, ben wel twee kilo kwijt volgens mij :')
     
  6. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Spannend wat er uit t bloedonderzoek komt. Haha jaaaa griep is ook n goed dieet.
     
  7. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nou zoals we al wisten heb ik nooit chlamydia gehad :') Kijken of we nu een serieuze doorverwijzing kunnen krijgen...
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  8. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Haha gelukkig!!!
    Ja ben benieuwd. Zullen ze ook wel zaadanalyse doen gelijk.
     
    Leraje vindt dit leuk.
  9. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Meiden, hoe gaat het hier??

    Met mij nog steeds goed en de 32 weken behaald!!
     
    Allerliefste1, Wisha87 en Leraje vinden dit leuk.
  10. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Wat fijn!!! Hoe komt het eigenlijk dat je baarmoederhals zo kort is?
    Ik ga denk ik naar de volgende ronde :( heb een vroege test gedaan op 10dpo en negatief , verder hou ik m’n hartslag in rust in de gaten en die is zoals hij “hoort” te zijn als je niet zwanger bent... dus lekker k*t..... Ben in staat om te stoppen om überhaupt nog zwanger te worden, elke maand hetzelfde liedje.... Heb gewoon geen kracht meer om mezelf weer bij elkaar te rapen
     
  11. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat onwijs balen dat het ook deze maand weer niet raak lijkt te zijn...
    De moed zakt je toch in de schoenen.
    Hoe zit het bij jou ook alweer qua voortgang in de medische molen? Wil je evt behandeling of onderzoeken ondergaan? Dikke knuffel.

    De gynaecoloog zei dat ik cervixinsufficientie heb, dus een te zwakke baarmoederhals. Bij een eventuele volgende zwangerschap plaatsen ze bij 14 weken een cerclage. Dan maken ze de baarmoederhals operatief dicht...
    Maar gelukkig kan het met volledige rust wel goed gaan zo lijkt het nu ook weer.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  12. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Fijn dat je de 32 weken hebt behaald. Nog een 5 tal weekjes en je mag gewoon bevallen. Wat gaat het snel voor mijn gevoel.
     
  13. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Knuffel meid. Iedere maand opnieuw die teleurstelling is ook niet leuk. Het maakt je op den duur kappot. Bij mij was dat toch zo.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  14. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ikzelf ben nu 10 dpo. Dat is al 2 dagen langer met de duphaston. We wachten af hoe het gaat lopen. Ik moet van de gyn wachten tot 14 dpo alvorens ik mag testen.
    Qua temp ziet het er voorlopig goed uit maar dat kan ook door de duphaston komen.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  15. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Spannend zeg!! Ben benieuwd naar je testje op 14dpo.
    Nog 5 weken idd tot baby voldragen is. Hoop erg dat ik het haal!!! :)
     
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Zo shit...
    Met 10 ben je er natuurlijk nog niet uit, maar ik herken je gevoel echt 100%....

    Hier ok, deze maand eigenlijk geen kans want door griep maar 1x sex rond de goede dagen maar volgens mij pas na ovulatie. Dus tja dat scheelt ook weer in de teleurstelling tegen menstruatie aan ;)
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  17. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Spannend, fijn dat je wel langere LF hebt!

    En Kangerootje yayyyyy voor de 32 weken!! Dat is heel fijn.
     
    Wisha87 en Kangerootje vinden dit leuk.
  18. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Spannend meid!!!! Ik hoop zo dat het raak is!!!! Hoe ist vandaag? Liefs
     
  19. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik “moet” tot Augustus wachten, m’n gyn was erg enthousiast en gelooft erin dat we natuurlijk zwanger worden... Eerst had ik dat vertrouwen ook nog wel, maar dat word elke maand minder, ik denk dat ik in Augustus een ingestort wrak ben maar ik kan dan wel zeggen dat ik alles eraan heb gedaan om zelf zwanger te worden.... Voorheen zei ik altijd dat ik geen behandelingen zou doen maar nu heb ik er alles voor over....

    Laat die kleine nog maar even zitten en doorgroeien, blij dat je de 32 weken gehaald hebt... Wat een geruststelling zal dat voor je zijn en nu nog meer weekjes erbij snoepen:oops:
     
  20. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Knap dat je er zo nuchter onder bent..... zou toch wat zijn als het dan wel raak is:oops: ik moet woensdag ongesteld worden en weet eigenlijk wel zeker dat ie eraan zit te komen:( ontzettend balen Mja vandaag voel ik me iets minder k*t dan gister, vanmorgen lekker gesport en raap mezelf maar weer bij elkaar voor de volgende ronde! Waar zit je nu in je cyclus? Liefs
     

Deel Deze Pagina