Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hahah ja dat zou idioot zijn; 14 cycli bijna altijd de timing perfect en dan nu eigenlijk kan het niet en dan toch. Maar goed, ik mag ook niet stiekem hopen van mezelf.

    Ik zit nu op ergens tussen 6-9 dpo. Ik denk zelf 9 dpo, maar FF kan maar heel moeilijk iets van mijn temperaturen maken deze ronde (haha logisch; het meeste van de tijd tussen menstruatie en ovulatie had ik dus koorts) en die geeft nu een voorzichtige gok dat ik toch 3 dagen later pas eisprong had. Dat zou ik helemaal niet erg vinden want dan zit ik qua timing dus wél goed. Maar ik denk dat FF uit z'n nek kletst dit keer.

    Ik ga het alsnog klote vinden als ik ongesteld word volgende week hoor. Maar minder erg dan vorige maand.

    Ik heb nu ook niet zo'n testdrang grappig genoeg, omdat ik denk dat er toch geen kans is. Dat maakt het wel relaxter. Vorige twee maanden heb ik vanaf 8 dpo elke dag getest.
     
  2. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ohja ik herinner me nu weer dat je nog n poos moest wachten voordat ze willen starten met behandelingen. Kijk ergens wel fijn dat alles er goed uitziet en de gyn vertrouwen erin heeft.
    Maar zelf ben je het vertrouwen helemaal kwijt en het gevoel dat t nóóit meer zal lukken. Ik herken het héél erg uit de tijd dat ik voor dochter bezig was.
    Super rot meid. Hopelijk wordt je toch spontaan verrast nog vóór augustus en blijkt het toch raak te zijn zonder dat behandelingen nodig zijn.
    Dikke knuffel
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  3. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Jij was uiteindelijk toch 3 jaar bezig voor dochter toch? Wat heeft er uiteindelijk gewerkt? Of was het eigenlijk gewoon dat je lang genoeg gewacht hebt?
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja ik was bijna 3.5 jaar bezig. Was echt een moeilijke tijd. Kreeg na één jaar een mk en daarna lukte het 2.5 jaar niet...

    Bij mij was t een beetje een bijzonder verhaal, want ik had een afwijking aan mijn baarmoeder. Een septum oftewel tussenschot dat de baarmoeder in 2 deelde en zowat volledig opvulde.
    Uiteindelijk ben ik daaraan geopereerd door mee te doen met een wetenschappelijke studie (TRUST studie). Aangezien ze in NL de operatie niet gauw doen.
    Maar uiteindelijk na 3.5 jaar proberen dus wél geopereerd (tussenschot verwijderd) en toen direct de 1e ronde zwanger. Heel bizar.
    Denk wel dat het hebben van de baarmoederafwijking in verband staat met t feit dat de cervix zich ook afwijkend gedraagd. En ik heb veeeeeel spanning en harde buiken in mn buik.
    Bijgevoegd fotootje vd afwijking die ik had. Tussenschot is voor t grootste gedeelte verwijderd maar mijn baarmoeder blijft licht hartvormig.
    Ze wilden bij mij niet starten met iui oid aangezien dit geen zin leek te hebben met zo'n tussenschot. Ik had echt een innestelprobleem.
    Uiteindelijk dus n lange medische molen maar geen echte fertiliteitsbehandelingen gehad.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Leraje vindt dit leuk.
  5. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    ah ja duidelijk verhaal. Ja innestelen zal daardoor wel heel moeilijk zijn geworden! Vanaf wanneer wist je dat je dit had?
     
  6. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Na de miskraam kwam dit aan het licht door na controles. Dus na n jaar wist ik.het.
     
  7. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Vandaag 12 dpo maar ik denk dat testen niet nodig gaat zijn, mijn temp is aan het dalen. Ik verwacht mijn ongi dus binnenkort.
     
  8. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hier vandaag ook spotting, dus ik denk 10 dpo inderdaad. En dus geen baby's want hele ovulatie gemist ;)
     
  9. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh nee meiden, wat balen dat t erop lijkt dat t niet raak is :(
     
  10. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Tja in mijn geval verwacht hoor! Dus geen grote teleurstelling oid.

    Was wel grappig eigenlijk - ik heb meestal ovulatie tussen dag 14-17. Het is wel eens voorgekomen dat het echt een paar dagen later was (bijv vanwege een griepje of heftige verkoudheid). Ik verwachtte dus 100% dat ik nu pas een week later oid zou ovuleren. In plaats daarvan was ik deze maand dus opeens heel vróeg! Ws op dag 12. Dat is in de 3 jaar dat ik temperatuur, nog nooit voorgekomen hahah. Ik zei al tegen mijn man, 'ik denk dat de koorts de eitjes wat eerder gaar gekookt heeft' :roflmao:

    Maar ja, niks aan te doen dus, op dag 12 was ik echt nog heel grieperig. Ik ben niet zo geobsedeerd dat ik dan koste wat kost nog seks er doorheen wil jassen. Geloof dat mijn man me ook niet zo sexy vond die week met alle hoesten en snot dus had ws toch niet gewerkt :roflmao:
     
  11. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dan gaan we in de volgende ronde samen op roze.

    waar zijn de contracten die we kunnen ondertekenen?
     
    Leraje en Kangerootje vinden dit leuk.
  12. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Hahaha eitje wat eerder gaar gekookt :p
    Lol
    Idd apart je zou verwachten bij ziekte een uitgestelde eisprong!!
     
    Leraje vindt dit leuk.
  13. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend balen! Ik ga ook naar de volgende ronde, ben vanmorgen ongesteld geworden en heb de hele morgen in bed doorgebracht... De pijn word met de maand erger:cry: het is net of ze met een mes m’n hele binnenkant aan het opensnijden zijn, lang leve de endometriose:(
    Contract!? Ik teken mee hoor:p laat het alsjeblieft zo snel mogelijk raak zijn voor ons alle 3 @Leraje...
    Dikke knuffel voor jullie
     
    Kangerootje en Leraje vinden dit leuk.
  14. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Laat weten als je die contracten vind. Dan teken we allen samen.

    Niet leuk als je zoveel pijn hebt. Kan daar dan echt niets aan gedaan worden aan die endometriose?
     
    Wisha87 en Leraje vinden dit leuk.
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    :DIk teken mee! Lijkt me geweldige maand worden
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  16. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Er is niet heel veel bekend over endometriose wat betreft genezen/ medicijnen.... Ik had pijn medicatie (naproxen) maar ik ben daar per direct mee gestopt omdat hier werd verteld ( ik weet even niet meer door wie) dat het slikken van ibuprofen of soort gelijke niet goed is voor de eisprong... Als het extreem erg is dan zouden ze het “weg” kunnen halen door een operatie uit te voeren... Ik heb maar 1 dag echt pijn en verder niet dus ik mag eigenlijk niet klagen:oops:
     
  17. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Vandaag 14dpo
    Test was negatief en om het helemaal gek te maken haalt FF mijn ei weg. Ik ga stoppen met duphaston en dan wordt ik hopelijk binnenkort ongi. Het heeft geen zin om verder te nemen want we hebben het sindsdien niet meer gezellig kunnen maken. Manlief nieuw werk en dan hij en ik ziek.
    Op naar een nieuwe ronde
     
  18. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Argh, superirritant zuurtje van FF, en wat balen van de test :(

    Hier (denk ik) 12 dpo, nog steeds spotting, maar nog niet ongesteld. Fijn, dus weer geen korte LF. Ik denk toch echt steeds meer dat ik van het zomer op vakantie wel echt een weekje zwanger ben geweest, want daarna was mijn LF opeens heel kort (9 dagen) en is het elke maand erop weer een dag langer geworden. Het lijkt wel alsof toen echt iets heeft gerommeld met mijn cyclus. Had ik toen toch maar testjes meegenomen :p
     
  19. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    He wat balen zuurtje. :( Je had er meer hoop op.

    Fijn dat je een lange lf hebt Leraje..!!!
     
  20. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja ze kunnen het wel opereren wat ik weet. Want het kan toch ook evt zwanger worden wel in de weg staan of niet?
     

Deel Deze Pagina