Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Het ligt er aan waar de endo zit voor zover ik weet. In/rond eierstokken/eileiders, dan kan het in de weg zitten. Zit het ergens in je buikholte, dan is het wel heel pijnlijk, maar ws. geen belemmering voor zwanger worden.

Kangerootje vindt dit leuk.
  2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Nou wat mezelf betreft ben ik volgens mijn beste analyse van mijn grafiek nu 14 dpo en nog niet ongesteld. Dat is volgens mij al meer dan 5 jaar niet voorgekomen... Ik ben áltijd na dag 13 uiterlijk ongesteld. Heel lange LF dus, wat op zich goed is.
    Ook niet zwanger, tenminste, gisteren witte test en wel nog steeds spotting. Op dpo13 belooft dat weinig goeds.

Kan ook zijn dat FF tóch gelijk heeft, ondanks dat mijn temp al omhoog was gegaan, dat ik toch een paar dagen later ovuleerde. Dat zou dan wel weer betekenen dat gister dpo10 was én dat onze timing wél goed was, dus dan is er nog wél een kans. Of de ovulatiedatum zat er ergens tussenin natuurlijk.

Tjaaaaa. Als ik morgen nog niet ongesteld ben, dan ga ik wel weer testen. Rare cyclus op deze manier.
    Ik zal zo even via foon kaartje posten, kijken wat jullie denken ;)

Edit: zoals je kunt zien denkt FF dat die 3 eerste temps van 36,9 niet tellen. Maar net na menstruatie en nadat mijn koorts gezakt was, had ik temps tussen 36,5-36,7. Dus het lijkt mij dat die 36,9 al wel de sprong is, zeg maar. Het is alleen lastig te zien omdat door de koorts alle temperaturen in het midden voor ovulatie weggevallen zijn.

Bijgevoegde bestanden:

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wat doet FF als je je temp tijdens ongi ook op dicarted zet?

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Welke temp bedoel je, die nog hoog zijn?

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Die van 6 t.e.m 10/1

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Maakt geen verschil als ik die tijdens menstruatie op discard zet.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Geen idee wat FF allemaal doet. Je ziek zijn kan natuurlijk alles in de war brengen. De verschillende tijden van temperaturen doet misschien ook iets. Anders een vragen in het temptopic. Misschien weten ze daar raad.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Vandaag na een lf van 19 dagen te hebben gehad ben ik ongi geworden. Op naar een nieuwe ronde zonder zieken deze keer.( Hoewel ik nog niet genezen ben)
    Mijn lf was al goed deze keer. Nu de rest nog

9. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Ik duim! Ik was ook ongesteld geworden trouwens, halverwege dag 15 dus mooie lf. Mag van mij zo blijven.

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Lf van 15 is idd mooi. 19 vind ik dan net weer iets te lang, maar allesinds veel beter dan 8

11. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    @Kangerootje ik ben bezig met de glijmiddel hoor hahaha het heeft even geduurd maar ik had t vorige week toch maar besteld... had jij ook die applicators of had je de tube?
    Zit de kleine nog veilig binnen?

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Welke is het? Misschien het proberen waard.

En ik ben ook benieuwd of beebje nog binnen zit.

Wisha87 vindt dit leuk.
  13. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Oh wat goed!! Baat het niet.... zuurtje het heet conceive plus!
    Ik gebruikte het zonder applicator, had idd de tube... Was die maand ineens raak in ronde 11 en de 1e ronde dat ik het gebruikte.

Jaaa baby zit nog veilig binnen! Zó fijn. Woensdag alweer 35 weken... Nu echt lekker aan t nestelen haha. Alles op orde krijgen hier thuis want door alle omstandigheden loopt alles wat achter en was het huis rommelig... Gelukkig hulp van mn lieve vriendinnen die steeds komen helpen schoonmaken.
    Fijn om te doen. Heb er helemaal zin in weer.

Allerliefste1 en Wisha87 vinden dit leuk.
  14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zo leuk alles op orde zetten.
    Nog 2 weken en beebje lag gewoon komen. Het is nu wel heel spannend

Kangerootje en Wisha87 vinden dit leuk.
  15. Wisha87

Wisha87 Actief lid

3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik heb de conceive plus glijmiddel.... Kangerootje had dat gebruikt en was (toevallig) die maand zwanger.... Ik geef het een kans! Hoe ist met jou @zuurtje

16. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Heel fijn @Kangerootje! 35 weken is al heel erg prima!

Hier komen de vruchtbare dagen er weer aan en de zin is hoog hihi. Vorige maand echt nauwelijks gezellig gemaakt omdat ik de hele maand zo ongeveer ziek was, dus nu zit er veel enthousiasme van beide kanten. Heel leuk ;)

Onderzoek moet nog even wachten want het is best lastig om praktisch te plannen? En wie verzint het dat zaad voor 9 uur 's ochtends afgeleverd moet worden, dan moet je wel héél vroeg aan de bak als man :confused::D Die van mij ziet er ernstig tegenop hahah. Ben benieuwd of het gaat lukken op dat tijdstip.

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier is mijn ongi net voorbij.
    We kunnen het weer gezellig maken. M'n mannetje maar eens vragen wat hij ervan vind, we gebruiken nooit glijmiddel.

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Wie verzind het voor 9u 's morgens

19. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat een onzalige tijd zeg vóór 9 uur. Kan me voorstellen dat dat totaal niet fijn is!!!!!!!

20. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Hahah ja echt belachelijk, het is een half uurtje rijden en dan moet je het nog afwerken ervoor zeg maar. Man denkt dat het hokje echt niet gaat lukken :roflmao:

Jullie hebben toch ook zulk onderzoek laten doen? Zijn er ook ziekenhuizen waar het níet zo vroeg is? Misschien kan ik ergens anders in de buurt een afspraak plannen. 1 uur 's middags op een vrije dag is een stuk beter te realiseren denk ik.

Deel Deze Pagina