Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nee, maar het staat weer in de planning ;) Het is inderdaad heel irritant. Nu denk ik weer, laat ook maar zitten dat onderzoek. Wat gaan we er aan doen... ik wil toch geen ivf of iui in.
     
  2. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ja klopt.... Ik hoop het ook! Ik hou je op de hoogte... Bij jou nog alles rustig? Het schiet al op zie ik;)
     
  3. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja kan ik me ook wel weer voorstellen. Is t al heel zeker dat jullie geen stappen willen ondernemen mocht t niet lukken?
     
  4. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Heel spannend ook voor jullie.... Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op alle onderzoeken.

    Ja gaat goed hier... t rommelt wel qua harde buiken en voorweeën maar t zet niet door. Bijna 39w, zó fijn!
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  5. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Vandaag bij het invullen van mijn temp vertelde FF me doodleuk dat ik al op 11dpo zou zitten. Tot gisteren had ik volgens FF nog niet eens een ei gehad.
    Qua symptomen en Romijn zou het kunnen kloppen. Alleen steeg mijn temp na ei zo niet direct zoals het anders doet.
    Maar even afwachten de komende dagen.
     
  6. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Gefeliciteerd met jullie dochter.
     
    Allerliefste1 vindt dit leuk.
  7. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Leraje en Wisha ik duim voor jullie dat jullie wens toch nog in vervulling kan gaan.
     
    Wisha87 en Kangerootje vinden dit leuk.
  8. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Kangerootje jij al bijna 39 w. Wie had dat gedacht.

    Beebje het is tijd om jou mama te ontmoeten. Kom maar kennismaken met je mama en de rest van jullie gezin en familie
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  9. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ok dus je zou m eventueel al gehad kunnen hebben? Wat spannend dan zit je mogelijk al bijna in de testfase. Moet je dan nu starten met de medicatie?
     
  10. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja bizar hè.... Zó apart.... nog wekenlang doorlopen met een volledig verstreken baarmoederhals... In t ziekenhuis zeiden ze echt dat ik rekening moest houden met n premature bevalling...
    Zó dankbaar voor.

    Hopelijk luistert beebs nu weer zo goed naar tante zuurtje als eerder.... hij/zij mag er nu wel uit hoor!!! :)
     
  11. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik neem nu geen duphaston. Mocht mijn ei daadwerkelijk zijn geweest zit ik op 11dpo en is mijn lf lang genoeg. Hij moet minstens 10 dagen zijn. Ik ga nog proberen te wachten tot 14dpo met testen indien mijn temp niet naar beneden duikelt.
     
  12. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Tante zuurtje :roflmao:

    Beebje zoals je mama zegt: luister naar tante zuurtje en kom maar je mama ontmoeten.
    Ik ben nu ook wel benieuwd of je een meisje of jongen bent.
     
  13. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ja ik snap het. Lf van 11 is al keurig ja. Nou ik ben benieuwd.....!!! Hopelijk een mooi 2e streepje over enkele dagen!
     
  14. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Lol:D:D:D:D
     
  15. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    He dames, hoe overleven jullie het coronadrama? Ok met alle op handen zijnde bevallingen en bevallingen die net zijn geweest?

    Hier mag ik niet meer naar mijn werk; we zijn nog aan het kijken hoe we evt thuis kunnen gaan werken. Verder nog steeds in mijn sociale omgeving gelukkig helemaal niemand ziek. Vind het daarom nog wel spannend, maar duim wel dat het zo goed blijft gaan en dat alle maatregelen helpen.

    Wbt doorverwijzingen enzo laat ik het nu maar even zitten; het lijkt me dat de zorg wel wat beters aan z'n hoofd heeft op dit moment. We wachten het gewoon maar af nog een paar maandjes :)
     
  16. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hier mogen de kids niet meer naar school voirlopig tot 20 april ( na de paasvakantie)
    Manlief blijft werken als verpleegkundige in een instelling bij personen met een beperking. In mijn directe omgeving voorlopig ook nog niemand ziek en hopelijk blijft dit zo. Nu is het uitzoeken hoe we de komende weken overleven nu alles dicht is.

    Hoe gaat het met iedereen? En de beebjes in of op het buikje?
     
  17. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.284
    1.491
    113
    Vrouw
    Ha meiden!

    Hier gelukkig ook nog geen zieken in de nabije omgeving.
    Moet zeggen dat ik nu een beetje nerveus begin te worden van het hele drama!
    Zeker straks met pasgeboren baby en al het kraambezoek.... Denk dat ik zoveel mogelijk mensen ga weigeren en alleen intieme familie laat komen in eerste instantie....
    En mensen die snotteren mogen lekker wegblijven!!
     
  18. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Kraambezoek zoveel mogelijk buiten houden en idd zieken buiten houden. Liever geen risico nemen
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  19. Allerliefste1

    Allerliefste1 Bekend lid

    12 jul 2016
    533
    590
    93
    Het is een bijzondere tijd. Net bevallen zijn en dan midden in een Corona virus belanden. Bij ons nemen er zelf al heel weinig mensen contact op om kraambezoek te plannen, dus hoeven ook niet veel af te zeggen of te weigeren.

    Ik denk niet dat we de crisis te boven zijn voordat mijn verlof eindigt, maar we zullen zien.
     
  20. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    En meiden,
    Hoe gaat het bij jullie?
    Behalve mijn man zitten we al bijna een weekje binnen. Ik verlang zo naar de buitenlucht en het zonnetje
     

Deel Deze Pagina