Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Wij gaan steeds wel naar buiten om te wandelen met de hond, maar hebben niet meer met familie en vrienden afgesproken. Dus dat valt nog mee, maar ik word al wel stapelgek van thuiswerken en skype. Ik wil terug naar mijn gebouw :(

    Vind het nu toch ook wel spannend worden mbt zwanger worden. Misschien toch verstandiger om het allemaal on hold te zetten... je wilt in een tijd als dit bijv. geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben oid...
     
  2. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik ga het niet on hold zetten. Hoe groot is de kans dat het net nu lukt? Bij mij in ieder geval niet groot.
    Hopelijk is dit virusgedoe vlug achter de rug zodat we weer ons dagelijkse dingen kunnen doen en terug naar buiten kunnen.
    Ik heb 2 zieke kids en mijn 2 oudsten zijn in contact geweest met vrienden van hun die het virus hebben. Daarom heb ik ons binnen gezet voor de veiligheid nog voor het moest.
    Enkel mijn man moet gaan werken ( hij is verpleegkundige)
     
  3. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Niks aan hè meiden... Bah ik hoop dat t ons bespaard blijft of dat als we het krijgen het mild verloopt...

    Hier ook thuis natuurlijk maar kom nog wel bij vriendinnen of familie als ze niet ziek zijn. Mijn man werkt ook in de zorg. Vind het best wel spannend! Laat die baby maar komen nu, dan heeft man vrij. Jouw kinderen nog niet ziek zuurtje?
     
  4. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Hoi meiden, even een berichtje van mij.... Ik ben momenteel alles behalve actief hier, 8 April zouden wij een intake hebben bij de kliniek maar helaas zijn alle behandelingen per 19 Maart stop gezet.... Ik zag hem natuurlijk al aankomen en heb me er wel bij neergelegd dat het nog wel even gaat duren... Gelukkig ben ik toch nog een beetje nuchter en laat ik me er niet door uit het veld slaan...

    Hoe is het met jullie?
    @Kangerootje lijkt me best wel heel spannend nu in deze tijd...
    @Leraje hoe ist met jou meid? Jij ook op het wachtbankje toch?
    @zuurtje wij blijven ook gewoon proberen hoor, geloof ook niet dat het nu dan ineens wel lukt...:p
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  5. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ja nu 4 dpo hier. Wij moesten nog weer een extra verwijzing krijgen, maar daar zijn we nu logischerwijs niet achteraan gegaan. En het potje hebben we ook maar laten zitten tot nu toe; neem aan dat ze in het ziekenhuis al druk genoeg zijn. We wachten het af. Ik denk ook niet sat we het echt gaan pauzeren want inderdaad, waarom zou het nu ineens wél raak zijn. Maar ik maakte me er wel voor het eerst wat zorgen om. Wat als je een bbz hebt en dan is er geen plek op de IC? Wat als er andere complicaties zijn? En geen echo's behalve de noodzakelijke.. het is niet echt een leuk proces zo denk ik :\ Maargoed, inderdaad, het lukt vast toch weer niet :p

    Wel genoeg tijd voor het gezellig maken trouwnes op deze manier ;)
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  6. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    En is de baby er al, @Kangerootje?

    @Wisha87, hoe is het nu bij jou? Nog wachtbankje?

    En de rest?

    Hier wel, 8 dpo. Verwacht er niet meer veel van :p Mijn man zat al van, ben eigenlijk wel blij dat je nu niet zwanger bent... met alle extra risico's en zware druk op de zorg... dus tja.
     
  7. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Hooi hooi,
    mijn menstruatie is gisteren doorgekomen, wat ik al verwachtte... Ik heb dit x wel pijnmedicatie gebruikt.... Kan voorlopig toch niet naar de kliniek en weet niet zo goed wat ik op dit moment met mn kinderwens aan moet vanwege het Corona virus... Hoe sta jij daarin? Vandaag wel weer een nieuwe zwangerschapsaankondiging voor mn kiezen gekregen:( komt toch weer hard aan... :cry:

    Ga je vroeg testen of wacht je je menstruatie af? Wanneer verwacht je je menstruatie?
     
  8. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ah shitzooi. Ja je verwacht op een gegeven moment niet meer dat het wél raak is, maar dan nog. Ik heb elke keer weer hoop.En dan komt zo'n aankondiging extra hard aan juist als je net ongesteld bent :(

    Ik heb nog maar 3 testen thuis liggen en weet niet of ik nog nieuwe kan halen, dus het lukt vrij goed om de testdrang te onderdrukken :D Ik denk dat ik het in ieder geval afwacht tot 11/12 dpo. Vooralsnog lukt dat denk ik prima.

    En wat betreft corona, ik weet het niet echt ... we hebben het deze keer dus niet gestopt. Ik ga er vanuit dat het toch steeds niet raak is, eigenlijk.
    En het meest risicovolle is meestal de bevalling; dat zou dan op z'n vroegst over 9 maanden zijn... ik hoop dat we dan de piek met coronabesmettingen wel gehad hebben, of dat er een vaccin is ontwikkeld. Al blijft het gokken. Ik ben vooral blij dat ik niet nú hoogzwanger ben. Als je dan een risicobevalling hebt, lijkt het me veel spannender.
     
  9. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Hmm mijn temp is mooi hoog (lijkt triphasic), geen spotting tot nu toe, rare kwaaltjes (kortademig & licht misselijk 's ochtends)... het is aan de ene kant moeilijk om niet hoopvol te zijn; aan de andere kant vind ik het opeens ook een heel stuk enger. Ik denk dat manlief echt in de stress gaat schieten vanwege de coronacrisis; hij maakt zich sowieso al zorgen over het medische risico van zwangerschap/bevalling voor mij, laat staan als de zorg overbelast is... Hij heeft al een keer verzucht 'toch blij dat je nu niet zwanger bent eigenlijk' ivm met de verwachte piek in mei.
    Maar vooralsnog denkt hij er geloof ik niet aan hahahah :') Ik zal hem maar niet op stang jagen; ik heb wel vaker gedacht 'dit is 'm vast' en dan was het 'm helemaal niet.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  10. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Dit klinkt hoopvol!!!!!! Spannend, ik hoop echt dat het raak is... Hoeveel dpo vandaag? Knap dat je nog niet getest heb of heb je je inmiddels eraan gewaagd?
     
  11. Kangerootje

    Kangerootje Fanatiek lid

    24 dec 2013
    3.283
    1.491
    113
    Vrouw
    Hallo lieve meiden,
    Afgelopen maandag hebben wij een prachtige dochter gekregen. Bevalling van 2 uren thuis en een klein dikzakje van 8 pond!! Alles gaat heel goed.
     
    Loeki82, Allerliefste1 en Wisha87 vinden dit leuk.
  12. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Gefeliciteerd! wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan, en zo snel! Voel je je ook ok?
     
  13. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Heb toch getest vanmorgen (11 dpo) maar was negatief :( Ook heel licht spotting nu. Maar temperatuur is nog steeds echt héél mooi, echt trifasische grafiek ook... ik ben gefrustreerd hahah, mijn lijf loopt me zwaar te kutten.
    Morgen nog eens testen met een andere test maar ik ga er vanuit dat het gedaan is. Als dat trifasisch met hcg te maken had, dan had ik al lang positief moeten testen nu.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Wat snel, hoe is het met jou? Doet de kleine het goed? Geniet van jullie kleine meid! Liefs
     
  15. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Neeeeeeee!!!! Ik hoop innestelingsbloeding..... hoop dat de test morgen iets anders zegt, gun het je zo!!!! Ik duim! Liefs
     
  16. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Nee helaas, vanmorgen ongesteld geworden... Temperatuur nog steeds erg hoog, maar veel bloed en kramp dus je kan er niet omheen. Zucht.
     
  17. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Wat ontzettend balen!!!! Vandaag maar extra lief zijn voor jezelf, Digitale knuffel voor jou

    Ik ben nog steeds aan het vloeien, dag 6 inmiddels hoop dat het morgen weg is, ben er wel klaar mee....:(
     
  18. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Bah klotezooi. Stomme lichamen. Heb even uitgehuild bij manlief en nu wel weer ok. Maar zie het inderdaad niet echt ooit nog gebeuren zo...
     
  19. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik kan tegen je zeggen dat je hoop moet houden maar ik heb zelf niet eens meer hoop... Goed dat je je tranen hebt laten vloeien, ik hoop dat je jezelf weer snel bij elkaar raapt voor de volgende ronde en dat het aankomende maand raak zal zijn, ik gun het je zo en duim heel hard voor je! Liefs
     
    Leraje vindt dit leuk.
  20. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Ja zelfde <3
    Het gaat wel weer, ik ben gelukkig gezegend met een optimistische natuur. Ik focus me maar weer op de dingen waar je wél aan kunt werken; die zijn tenminste haalbaar om te bereiken. En de komende maand duimen we maar weer voor elkaar. Ik hou maar 'hoop' in de zin dat het toch regelmatig gebeurt dat mensen die grotendeels onvruchtbaar zijn, toch af en toe per ongeluk na 3 jaar ofzo tóch zwanger worden en een kindje krijgen...

    En als de coronacrisis over is, maar eens verder met onderzoeksstappen. Maar dat zien we dan wel. Vandaag ga ik een chocoladetaart bakken en opeten :p
     
    Wisha87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina