Ik vind het niet zozeer spannend meer, maar vervelend. Ik heb nu al 3 dagen licht bloedverlies en daarom geloof ik eerder een gemeen spelletje dan wat ik hoop.
Hier is de menstruatie als een tsunami doorgebroken. Dat tuurstreepje is denk ik de foto, want die zag ik niet op de test sorry dames. Denk dat mn ei dan toch later gesprongen is. Ach, nieuwe ronde nieuwe kansen . Ik heb mij er nog nooit zo mee bezig gehouden en voelt toch niet fijn. Ik ga het loslaten. (Althans kga het proberen )
Misschien lag het aan de flits van de foto dat er een soort streepje te zien was? Gatsie, ongesteld. Maar goed dat je t meer los gaat laten. Idd heel rot als je er zo mee bezig bent en er is niks. We gaan voor roze dames!!!!!!!
Mss heb je gelijk! Net volstrekt idiote kramp gehad gehad. 10 keer menstruatie en weer zonder bloed . Gister ging ik al bijna gestrekt door een steek richting lies. Morgen weten we meer..
Kans verkeken. Nou toch echt ongesteld. Behoorlijk hoeveelheid helder bloed met stolsels. Op naar de volgende ronde!
Oh oh, ook hier bloed gespot. Afwachten of het doorzet. Natuurlijk heb ik het liefste dat de zwangerschap gewoon goed verloopt maar een menstruatie zou betekenen dat alles weer goed werkt. Dat is ook fijn. fingers crossed!
Geen flauw idee. Daarom ook onduidelijk waar ik in de nieuwe cyclus zit. Normaal is mijn ei op dag 12. Op dag 11 had ik een slijmpiek. Dat zou inhouden dat de cyclus de weg kwijt was.
Ahhh Vissie, wat balen.... Je had zoveel hoop....echt jammer. Nora, wat spannend voor jou. Ik zou morgen de clearblue eens doen om te kijken of hcg opgelopen is.
Ja ik was van plan maandag weer een CB te doen. Als het bloeden niet doorzet en temperatuur hoog blijft.
Helaas. De test is weer helemaal wit... Derde keer op een rij. lichaam was er blijkbaar nog niet aan toe. Teleurstelling zeg... Maar wel een fijn idee dat alles weer werkt.. Hoop aankomende maand nog te proviteren van de verhoogde vruchtbaarheid.. Bah, waarom mocht ook dit beebje niet blijven plakken...
♧ Tot iedereen op ROZE is (NOD 13 t/m 19 juni 2019) ♧ 11 juli (2) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na vmk 5w) 12 juli (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 14 juli (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 4 18 juli (2) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (eerste na MA en vmk) Nod nog onbekend (3) Zuurtje - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 Cindy83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 4 Zwanger (4) Brusje - .. jaar - 6e kindje - uitgerekend op ? VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ? Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 28 februari 2020 MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ? Totaal: (16) Tussen ongesteld en eitje (9) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (4) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forumnaam - leeftijd - hoeveelste kindje en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Neeeeee! Oh meid ik vind t zo erg voor je... Wat een lange weg moet je afleggen... Deze maand móet jouw ronde zijn!!!