Tot iedereen op roze is (Nod 13 t/m 19 juni)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door zuurtje, 18 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Ik heb een inwendige echo gehad en bloed geprikt... Ze hebben met de echo een mini cyste in m’n linkereierstok ontdekt en verder zag het er keurig uit, in m’n bloedbeeld kunnen ze zien hoe erg de endometriose actief is... Mijn man zei gelijk dat hij niet van plan was de handdoek in de ring te gooien, super lief... Ik ben zo ontzettend blij met hem, onze band is de laatste maanden heel erg sterk geworden... De communicatie over dit onderwerp gaat ook steeds beter. Voelde nu ook helemaal geen drang meer om m’n cyclus bij te houden, maar nu ging ik net naar t toilet en zag ik veel witte afscheiding... Gelijk app geopend om te kijken hoeveel dpo ik ben:roflmao: Mja de kans dat ik natuurlijk zwanger word is nihil:$ probeer zo nuchter mogelijk te blijven maar soms lukt t gewoon even niet:oops:

    @Leraje Spannend over 3 weken een afspraak lees ik, ik hoop dat het gaat lukken en dat je antwoorden gaat krijgen... waar zit je nu in je cyclus?
     
  2. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    :D:D
    Ei komt eraan en we hebben het gezellig:D jij?
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  3. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Vol goede moed merk ik;) 6dpo heb ik net na de witte vloed opgezocht:roflmao: Mja ik heb echt geen hoop meer op een natuurlijke zwangerschap... Zet m op meid! Ik duim heeeel hard dat het raak mag zijn voor jullie! Fijn weekend en hou me op de hoogte
     
    Leraje vindt dit leuk.
  4. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Na 123 dagen ben ik vandaag eindelijk ongesteld geworden. Hoe blij kan een mens zijn.
     
    Wisha87 vindt dit leuk.
  5. Wisha87

    Wisha87 Actief lid

    3 mei 2019
    267
    222
    43
    Vrouw
    Wat fijn! Stom hè dat je daar blij mee kan zijn..... Hoe moet het nu verder dan ? Cyclus van 123 dagen is niet niks​
     
  6. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Normaal ben ik er niet blij mee maar nu wel zodat we verder kunnen.
    Het loopt wel heel raar deze keer.
    1 dag heel weinig, 1 dag spotting en zo nog 2x. Vandaag begint het eindelijk iets meer te worden en goed door te komen. Was al bang dat ik toch de dag moest bellen voor een afspraak.
    Nu eerst ongi de deur uit sturen en daarna weer op zoek naar een ei
     

Deel Deze Pagina