Hai allemaal, ik lees wel mee maar ben niet echt actief. Of gewoon niet zeg maar Had ook niet zoveel te schrijven. Hier helaas ook witte testen en inmiddels ongesteld geworden, twee dagen overtijd. Dat vind ik zo naar!! Als het dan toch gebeurd dan natuurlijk het liefste op de nod en niet een paar dgn later. Je gaat, ondanks de witte testen, toch hopen of het heeeeel misschien ... Maarja, op naar ronde 8. Ik begrijp het gewoon niet goed. Mijn lichaam weet prima hoe het moet, waarom lukt het nu ineens niet meer? Dat vind ik wel lastig om mee te dealen momenteel, maarja, het is zoals het is. Nora, wat enorm jammer, ik hoopte voor jou dat het streepje op zou lopen. Hopelijk de volgende ronde wel raak. Vissie, voor jou ook echt balen zeg, het leek de goede kant op te gaan. Ik denk dat mijn volgende nod 19 juli is, zal me op de lijst zetten.
♧ Tot iedereen op ROZE is (NOD 13 t/m 19 juni 2019) ♧ 11 juli (2) Kangerootje - 28 jaar - 2e kindje - ronde 11 Loeki82 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na vmk 5w) 12 juli (1) Zoetekoek - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 14 juli (1) Leraje - 34 jaar - 1e kindje - ronde 4 18 juli (2) Wisha87 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 18 (eerste na MA en vmk) 19 juli (1) Sela~ - 36 jaar - 6e kindje - ronde 8 Nod nog onbekend (3) Zuurtje - 38 jaar - 5e kindje - ronde 2 Cindy83 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 3 MoM87 - 31 jaar - 3e Kindje - ronde 4 Zwanger (4) Brusje - .. jaar - 6e kindje - uitgerekend op ? VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ? Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 28 februari 2020 MiniPoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje - uitgerekend op ? Totaal: (17) Tussen ongesteld en eitje (9) Wachtbankje (0) Ongesteld (0) Zwanger (4) Twijfel-/tuurtest (0) Negatieve test (0) Als je op de lijst wilt, druk dan op "reageer" bij het meest recent geplaatste lijstje. Voeg je forumnaam - leeftijd - hoeveelste kindje en ronde toe. Haal de [QUOTE = ...] [/QUOTE ] aan het begin & einde van het bericht weg. Vergeet ook niet de totalen onderaan aan te passen!
Ha meid.. Balen is dat, als je overtijd loopt en toch al weet niet zwanger te zijn. En inderdaad ook de onzekerheid als het langer duurt is killing. Heel herkenbaar. Hopelijk volgende maand meer geluk!!!
Je echt wel even een baalmoment. Maar goed, het hoort er bij helaas. Het is allemaal niet vanzelfsprekend. Hopen idd dat dit dan eindelijk onze ronde zal zijn! Nu officieel 1,5 jaar bezig. Pfff tijd vliegt. Gek eigenlijk als ik er over na denk. Als het die eerste ronde gebeurd was.... Dolgelukkig natuurlijk maar financieel etc zijn we er nu wel veel meer klaar voor. Zat toen midden in een verhuizing, grote reorganisatie op het werk.. Het is nu zoveel rustiger. Net alsof je lichaam dat zelf regelt, de juiste timing kiezen. Het bloeden is echt minimaal. Kan opgevangen worden met een inlegkruisje. Wel veel buikpijn. Ik denk zelf dat ik nog maar weinig baarmoederslijmvlies opgebouwd heb sinds de curretage of de vloedgolf moet nog komen. @Sela~ Oh balen zeg! Ja die langere rondes die er af en toe tussen zitten, zijn zo rot. Je houdt toch hoop idd. Ondanks de witte testen...
Ha meid, hoe voel je je nu? Is het bloedverlies al doorgezet? Heel begrijpelijk dat je een baalmoment had... zó rot dit. Had jij nou ook pcos? Of verwar ik je met iemand anders? Verder herkenbaar wat je zegt. Ik begon op mijn 22e (bijna 23) met proberen voor de 1e en uiteindelijk was ik nog net 26, al bijna 27 toen mijn dochter kwam. Wel een rotperiode, maar wij waren er toen ook financieel/materieel maar ook mentaal veel meer op voorbereid.
Hoe gaat t verder hier meiden?? Al meiden die bezig zijn met de ovulatie tracken? Hier cd 11 en deze week dus weer gebruik maken van de vruchtbare dagen. Meestal mijn ei rond cd 16... Zou leuk zijn als t raak is, dan ben ik zwanger als we op vakantie gaan, maar ik durf gewoon niet teveel hoop te hebben dat t nu ineens wél lukt.
Balen @Sela~ en @Vissie1982. En wat naar @Nora92 dat het niet heeft doorgezet. Hier gaat het verder goed. In afwachting op mijn ei. Ik heb een vrij standaard cyclus dus verwacht op cd14 (woensdag) mijn lh-piek en op cd15 of 16 mijn eisprong. Al heb ik het idee dat mijn eisprong diezelfde dag van de piek plaats vindt. Geen idee of het zo is want ik doe alleen ovu testen. Het wordt een super hete week.
Ik heb ook altijd dat idee, dat mijn ei springt op de dag van de posi test of uiterlijk de dag erna. Hahaha ja het wordt bloedheet Dat wordt nog gezellig tussen de lakens, bloed zweet en tranen!
Haha ik vind warm weer seks altijd leuk; geen gezeur met dekens en koude handen haha. En daarna lekker samen onder douche.
Hier wat positiever nieuws; de hond is tegen verwachting in toch opgeknapt dus het lijkt alsof het nog een tijdje langer goed gaat! Maar mijn man is alsnog thuis gebleven, dus we missen deze maand toch niet Nu cd8, dus nog een week tot ovulatie. Moet leuk worden met al die rokjes deze week hihi.
Ja het gaat wel. Gek genoeg ligt het allemaal een beetje in de lijn der verwachting. Tot nu toe heb ik alleen nog maar 16 rondes dat ik witte testen had of drie rondes waar het mis ging. Dus het is altijd één van die twee.. Kan het bijna niet geloven dat het ooit goed zal gaan. Maar we gaan gewoon stug door. Zoals ik zei, het hoort er bij. Ik had pcos idd! Vanaf mijn 18e tot begin dit jaar. Ja je hebt er ook echt lang op moeten wachten en voor moeten vechten. ik ga inderdaad ondertussen hard door met nestelen zoals ik het zelf noem haha! Einde dit jaar ga ik een gezinsauto kopen. Begin vorig jaar een groot huis gekocht met vier slaapkamers. Druk aan het sparen en grote reizen maken. Niet alles voor de baby hoor. Ook gewoon om te genieten maar zolang het nog niet zover is, ga ik wel die richting op werken. En nu maar genieten van de voordelen van geen kindje. Ik weet wel dat we het bij één houden. Ik heb al twee stiefzonen dus ons kindje zal niet alleen zijn maar mijn vriend is al ouder en ik weet niet of ik dit allemaal nog een keer wil doen terwijl er een kleintje is die mijn aandacht en liefde nodig heeft.
Oh wat een super nieuws!! En twee vliegen in één klap. Een hondje op de betere hand en ook nog een extra ronde kans op jullie kindje in 2020!
Ja je kunt je haast niet voorstellen dat het ooit nog een keer wel lukt en goed gaat. 1.5 jaar is wel echt lang Maar je wéét dat je zwanger kunt worden en hopelijk komt jouw tijd wel. Wie weet deze maand. En inderdaad in de tussentijd kun je je helemaal richten op het voorbereiden. Dat kan echt zn voordelen hebben!! Dat je er extra van geniet als je kindje dan wel komt. Ben je van je pcos af ja? Ik wist niet dat dat kon??? Door een bepaalde behandeling??
Ik zie dat wij een raakvlak hebben..... Mijn man is ook “wat” ouder en ik heb 1 stiefzoon.... hoeveel jaar schelen jullie als ik vragen mag? We moeten blijven hopen meid, al is dat soms moeilijk en heb je negatieve gedachtes.... Ik heb dit jaar ook alvast een gezinsauto gekocht... Je kan maar goed voorbereid zijn hihi Dikke knuffel voor jou!
Hallo dames , Ik ben momenteel druk druk druk, sorry voor mijn afwezigheid... We mogen dinsdag weer naar Zuid-Frankrijk tot zaterdag.... Toevallig heb ik vandaag de Maya app weer op mn telefoon gezet en wat blijkt..... voor mijn miskraam had ik die app ook en had toen alleen mn menstruatie ingevuld en niks meer mee gedaan... voorheen begon mijn menstruatie altijd op donderdag.... En gek genoeg is hij nu precies hetzelfde als voor mijn miskraam, hoe bizar! Zitten er al dames op het wachtbankje!? Liefs
Precies. Dat is nu het pad dat we bewandelen. Helaas geen slaap voor mij vannacht. Nog veel last van de jetlag. De PCOS is weg puur door levensstijl veranderen en voeding. Was zeker geen makkelijke of kleine aanpassing maar door veel onderzoeken en uitproberen is het gelukt. Mijn eierstokken zijn nog niet helemaal cyste vrij maar te weinig blaadjes per eierstok dat het pcos genoemd mag worden. En mijn hormonen zijn weer in balans en heb een regelmatige cyclus van 25-27 dagen.