rare dingen die alleen zwangeren doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Loes1980, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Even wat luchtigs en grappig. Want als je niet om jezelf kan lachen, lach je nooit;)
    Wat voor rare dingen heb jij gedaan (of doe je nog) sinds je zwanger bent?

Ik zal maar eens beginnen:
    Vanochtend zat ik om 7:30 uur een bak snert weg te werken. Vond het nog lekker ook;)

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb wel andere trek maar geen extreme rariteiten hier, volgens mij ben ik redelijk mezelf.

3. brownsweeteyes

30 aug 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan dag en nacht opeens iets hartigs eten....

4. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Krijg spontaan trek in snert :p

Heb wel eens een bui van, ik heb echt megatrek in pindasaus/banaan/etc. Maar die gaan over het algenee vrij vlot weg

Moet wel om mezelf lachen dat ik mn eigen tenen niet meer kan zien zonder te bukken, als een oud wijf uit bed rol, na twee trappen harder hijg dan mn oma (grappig detail is dat alletwee de katten gezellig mee kunnen doen)

Idd beetje lol erin houden ipv klagen en de dag is een stuk leuker

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Moet ook wel lachen als ik mezelf hoor kreunen en steunen, gaat gewoon vanzelf :D

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

In eens een onverklaarbare trek hebben in hamburgers. En dan alleen die van de mac. Ik lust niet eens hamburgers! En dan ook niet straks, nee gewoon nu, meteen. haha :D

Oja en midden in een verhaal niet meer weten waar je het over had :p

7. helma85

helma85 Niet meer actief

grappig forum

8. helma85

helma85 Niet meer actief

niet echt rare gewoontes ontwikkeld nu, wel dat k veel gezonder eet dan normaal!!!! Heb absoluut geen trek meer in snacks!
    K eet bakken met rauwkost op, heerlijk!

9. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Haha, ja ik heb de raarste gewoonte van allen geloof ik. Ik luister al een week lang niets anders dan kerstmuziek!! Noem het nesteldrang, of misschien roept die kerstmuziek wel een soort warm familiegevoel op, ik weet het niet. Eigenlijk vind ik het niet eens mooi, maar ik luister toch nergens anders naar!! HA!

10. Lolala

Lolala Niet meer actief

Ik zet regelmatig dingen die in de koelkast horen in de vriezer, vraag me niet waarom..
    Als manlief aan het einde van de dag thuis komt en op zoek is naar de boter en de melk zweer ik dat ik het in de koelkast heb gezet..

Inmiddels weet hij waar hij moet zoeken als er weer iets kwijt is ;)

11. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    hahahahahahaaha!!

12. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    komkommers en idd hamburgers van de mac....elke dag kom ik langs een bushokje met een reclame van de bigmac....kzou zo het hele bushokje kunnen opvreten!

Mijn trek in komkommers daar geef ik rustig aan toe...maar ik ben heel braaf en ben (nog) niet naar de Mac geweest!

13. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Je maaginhoud eruit kotsen, na de aanblik van vogelpoep op het deksel van de container. :(

van het één op het andere moment heel erg chagrijnig worden om helemaal niks.

Vreetbuien. Komkommers is hier ook een geliefde snack, net als appels en mandarijnen. Helaas ook hamburgers enzo. Haha! (hoewel ik nu even nergens zin in heb, na die kots-actie van vanochtend.)

14. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Zwangerschapsdementie:$ Kan ik zeker over mee praten.
    Wil ik boven dweilen, dus vul beneden een emmer water, zet het onderaan de trap en loop zonder emmer naar boven:(
    Oh ja, en die kerstliedjes, Ik ben ze zowat een hele dag aan het zingen;)
    Of midden in de nacht wakker worden en alleen maar kunnen denken aan naturel chips, banaanen ijs en koude braadworst met mosterd. Maar echt die combinatie tesamen. mmmmmmmmm:D

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    citroen! citroen in mijn drinken, citroen over de salade, citroen recht streeks uit zuigen. zuur zuur zuur ik wil alleen maar zure dingen eten/drinken!

uiteraard elke dag 2 keer stofzuigen, 2 keer de trap af poetsen want stel je voor.....

16. leetje

leetje Actief lid

31 jan 2008
    374
    0
    16
    je mag ook wel even bij mij langskomen om te poetsen hoor!

17. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    heb heel erg veel in de kerst zou het liefst nu al de boom zetten.
    geen zin in avondeten terwijl ik tegen de middag wel zin heb in iets warms.

18. BabyOnBoard

BabyOnBoard Actief lid

15 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    IEUW hahahaha :D

Ik heb deze hele zwangerschap al enorme trek in zuurkool. kan t elke dag wel eten :(

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Nu nog niet zoveel raars, behalve alleen maar ongezonde dingen willen eten. Maar de vorige keer heb ik de waterkoker op het vuur gezet (levensgevaarlijk natuurlijk). Legde ik huissleutels in de koelkast en al dat soort vage dingen.

20. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha als jij een colatje met citroen voor mij regelt :D

Deel Deze Pagina