Hoi dames! Dmv temperaturen probeer ik achter me eisprong te komen. Vandaag had ik een hele daling qua temp dus ben benieuwd wat ie morgen doet mijn temperatuur. Maar nu heb ik dus zelf een vermoeden dat vandaag mijn ei is.. Ok toen ik dus naar de wc ging 2 keer in de ochtend verloor ik was helder slijm echt glashelder. Is dat cervix slijm? Ik heb dat ook tijdens pilgebruik gehad dus weet niet of dat wel hoort? Ten tweede ben net naar de wc geweest en bij het afvegen verloor ik een oranje achtige veeg. Ik weet dus niet wat dit is dus jaaa shoot me ik rook eraan en het rook echt naar dat menstruatie bloedachtig iets. Ik moet er wel bij vermelden dat ik last heb van diaree (verkeerds gegeten) en moest ook heel nodig naar de wc. Ok het klinkt allemaal erg vies dus sorry als je aan het eten was of een zwakke maag hebt maar kan ik datgene nou rekenen als een ovulatie bloeding? Dit is cyclus dag 14 trouwens.. ik heb dit NOOIT gehad trouwens daarom vond ik het zo vaag..
Cervixslijm is inderdaad helder en je kan er draden van trekken. Het is rekbaar en lijkt sprekend op rauw eiwit. Een ovulatiebloeding zou kunnen, maar zeker weten doe je het helaas niet. Succes!
Ok rauw eiwit niet maar echt glashelder. Weet echt niet waarmee ik het vergelijken kan haha. Draden trekken geprobeerd maar het trok niet echt veel mee. Dank je wel in ieder geval voor jr reactie!