Hoi hoi. Als het goed is heb ik gisteren mn ei gehad, en zou dan dus over +/-2 weken kunnen testen. Nou heb ik de extra gevoelige van zwanger en kids thuis maar las al dat dit geen goede testen zijn. Welke testen raden jullie aan? Action of kv 2v5?? Groetjes Anouk
Die van kruidvat 2 voor 5.. zou ik gebruiken,, Zw testen van action heb ik nog geen ervaring mee 😄
Kv2v5 is veel gevoeliger dan action.Reageren al bij een hcg van 8(bewezen met bloedtest). Dus ik zou voor de kv2v5 gaan.
Hier goed ervaring met action, en toen ook een van kruidvat graan maar t resultaat viel mij tegen (had zulke mooie verhalen gelezen dus verwachte een donkerder streep op kV (action was te zien maar heel licht )
Hier ook goede ervaring met action, ook lichte streep voor nod. Op het forum lees ik veel slechte ervaringen over de kruidvat, dat de test een lichte streep geeft terwijl mensen niet zwanger zijn. Maar zelf geen ervaring met kruidvat.
Had ik idd ook lichte streep voor nod, em toen. Kruidvat dacht zal wel donkerder zijn maar viel enorm tegen... Daarna met de mk en zwangerschappen altijd action gebruikt en met een goed resultaat, geen vast positieve enz zoals ik vaak lees laatste tijd. En buiten dat is die van action stuk goedkoper!