Hi Meiden, Ik heb in juni een miskraam/ buitenbaarmoederlijke zwangerschap doorgemaakt. Geen curettage of dergelijks nodig gehad. (6/7 weken) Nu ben ik na een dag of 20 na het horen van dit nieuws gaan menstrueren, tenminste dat denk ik. Mijn HCG is vervolgd totdat hij een week of 2 geleden kleiner dan 1 was. Nu is het zo dat mijn menstruatie maar 1 hooguit 2 dagen is geweest. En zeker niet zoals ik gewent was als voor de miskraam. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan het zijn dat mijn cyclus toch nog van slag is? Ben benieuwd.
Hai Deb, Heb jij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en je lijf heeft t zelf afgestoten? Mijn menstruaties zijn vrijwel gelijk alleen bij eisprong rechts wel meer pijn. Stel je vraag anders in het topic 'zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap'. Daar schrijven meer meiden die een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad. Grt. Kweenie
Hi kweenie, Dank voor je reactie! Ga zeker eens kijken op dat forum! De gyn kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet met zekerheid zeggen. Te weinig klachten voor miskraam. Veel die duiden op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus ze houd het op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vind het zelf ook vreemd moet ik toegeven. Verander alleen niets aan het eindresultaat.. Thanks voor je tip!
Hai, Hier nog even de link voor je: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/274453-zwanger-worden-na-bbz.html Het klinkt inderdaad heel apart. Maar je HCG is weer op <1 uitgekomen dus dan heeft je lichaam het zelf op kunnen lossen. Wat, ondanks dat het een miskraam blijft, op zich ook wel weer fijn is. Heb zelf 2 x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap mogen meemaken omdat men de 1e keer voor een besparende operatie had gekozen (2e keer zat het op precies dezelfde plek). Dus dat is weer een heel ander verhaal, vandaar mijn nieuwsgierigheid jouw verhaal. Er heeft een tijd iemand met ons meegekletst die vermoedelijk ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad, wat uit zichzelf is opgelost, en die is 1 of 2 rondes er na al weer zwanger geraakt. Dus wat dat betreft.... Maar goed, voor nu veranderd dat niks aan het feit dat je een miskraam hebt gehad. Eerst dat maar een plek geven. Zat nog te denken trouwens. Je bent circa 2 weken na HCG <1 ongesteld geworden he? Dit kan ook een ontrekkingsbloeding zijn geweest. Heb het zelf niet gehad maar men heeft me er in het ziekenhuis wel voor gewaarschuwd dat dit kon gebeuren. Plus dat de eerste menstruatie wat heftiger kan verlopen dan anders. Groetjes, Kweenie
Hi kweenie! Zal mijn verhaal in het kort even vertellen. Wellicht dat jij wat herkend qua klachten. Positieve zwangerschapstest in handen. Bij ongeveer 5-6 weken begon ik wat te vloeien. Minimaal. Niet de hele of elke dag. Geen pijn in mijn buik of krampen. Op een dag pijn in rechter flank met uitstraling naar been. 1 dag rose verlies gehad maar zeer weinig. Bij echo 7 weken niks in baarmoeder te zien ook niet zover ik weet in eileiders. Hcg co was rond 400. Dag of 2 later 80, 1.5 week later kleiner dan 1. De gyn vond mijn klachten niet passen bij een miskraam en denkt dus meer aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wat mijn lichaam zelf heeft opgelost. Ben ondanks alles erg blij dat het met weinig klachten/ consequenties is verlopen! Nu idd 2 weken terug hcg onder 1. 1 dag oud bloed verder niets. Dacht echt is dit het nou? (ongesteld). Heb de dag vanaf echo ovulatietest gebruikt. Niet echt super positief getest maar wel een dag dat het gekund zou hebben. Nu nogsteeds randje pos.. Blijft vreemd. Ga zeker kijken op het forum! Btw, hoe gaat het met jouw? Niet niks..!
Hai, Pijn in je been had ik ook, achteraf bleek dat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te passen. Begon rond 6 weken te bloeden. Echo bij verloskundige was vervolgens niets meer te zien. Ze dacht dat ik het al verloren had. Vond het nog niet eens zo heel erg. Een vroege miskraam komt wel vaker voor niet waar? Dus kon het redelijk relativeren. Maar 10 dagen later bloedde ik nog en werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Lang verhaal kort, paar keer bloedprikken en uiteindelijk toch onder het mes. 2 weken daarna kregen we al weer groen licht en ik werd, ongelovelijk maar waar, gelijk weer zwanger en prompt weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Maar t gaat nu goed hoor. 3 maanden rust genomen en nu gaan we er weer voor. Plus ik heb al een schat van een dochter waar ik veel troost uit put. liefs, Kweenie