Hoi Dames, Het is nu half 5 's nachts (naja 's morgens) en ik lig al vanaf 3 uur wakker.. Het verhaal zit zo; Ik moet dinsdag of woensdag ongi worden.. Vandaag (zondag) heb ik de hele last van steken, buikpijnen gehad, op zondagavond voor het slapen gaan nog even naar de wc.. Ik zag wat bruinige afscheiding.. Heel weinig en ik toen ik een uur later weer naar de wc ging had ik allemaal rose slijm bij het afvegen! Dit heb ik nog nooit gehad.. Het is elke keer weer anders zeg.. En nu om 3 uur vannacht wakker geworden weer naar de wc.. Niks! Om half 5 weer naar de wc, klein beetje bruinig slijm bij het afvegen.. Mmmm ik weet niet wat ik hier van moet denken, ik weet wel dat ik het van me af moest schrijven! Het is erg vervelend, want het lijkt echt op een innnesteling.. Dus ik zit me nu helemaal op te vreten.. zou het doorzetten, zou het uitblijven.. Nu met dat rose ( wat ik nog nooit heb gehad voor mijn ongi) blijf ik toch wel hoop houden. Verdere symptomen: Al een dikke week vreselijk zere borsten, ze voelen echt als superblauwe plekken! En heb veel blauwe aderen over mijn borsten, zelfs als ik het koud heb. Daarnaast ook sinds 2 dagen onpasselijk voelen..niet echt supermisselijk, maar niet lekker in mijn tonnetje.. Maar ja... ik weet het dus echt niet.. Het wordt afwachten maar dat is erg moeilijk..Daarom lig ik nu al anderhalf uur wakker.. Sorry voor het lange verhaal..
Hey meis, ik snap je gevoel. Ik moet woensdag ongi worden en heb ook al vanaf gisteren steken in mijn buik iets hoger dan mijn lies. Het zijn andere steken dan wanneer ik ongi moet worden, maar vanmorgen had ik wel normalere ongipijn zeg maar. Gisteren wat roze met afvegen.....uiteraard hoop ik voor ons allebei dat het raak is maar we zullen nog even af moeten wachten. Bij mezelf ga ik ervanuit dat het gewoon de voortekenen zijn van de ongi
Hallo Dames, Volgens mij moeten jullie gewoon een test doen . Want het zijn wel de symptomen voor zwanger zijn. Heel veel succes allebei. Zal duimen!
OOow Jeldou en Chantal! Spannend zeg. Ik hoe jullie stiekum een beetje in de gaten, omdat we in dezelfde ronde enzo zitten, vind ik wel leuk! Als jullie dinsdag en/of woensdag nog niet ongi zijn, dan...TESTEN! Ik ben benieuwd! Ik duim voor jullie!. Het klinkt wel erg "zwanger" , jullie verhaal. Maar ik weet ook dat je lichaam je god voor de gek kunt houden....even wachten hou vol! Hier nog niks te bekennen. Ik heb van die lange cyclussen. Latste keer 35 dagen...poeff...zo lang! We hebben slecht geklust deze keer. Alleen vorige week zondag en gisteren. Maar als ik uitga van een cyclus van 35 dagen, dan is vandaag mijn ei...Dus vandaag nog ven klusen en volgende week nog regelmatig. Ik hoop het zo. Ik ben ook begonnen met de ovutesten. Nou dat is frusty! Ik had op dag 13 (geloof ik) een heel licht streepje en daarna niks meer! Of ik heb hem gemist en heb nu een korte cyclus of ik heb hem vandag of helemaal gen ei.... ik denk het laatste.... Nou ik heb weer genoeg gezeurt Ik ga voor jullie duimen! toi toi toi liefs Nikkie
Ooh Daantje, ik had je berichtje niet gezien. Jij ook natuurlijk heel veel succes! Ik hoo het voor je. Ga je over 2 dagen testen? Hou ons op de hoogte! Succes! Liefs Nikkie
Hier beginnen de eerste bruine druppeltjes zich te melden dus ik denk dat we weer pech hebben deze maand
He dames, ik zal even jullie weer updaten.. We zitten weer in hetzelfde schuitje allemaal hé! We zijn steeds met hetzelfde clubje! Ik heb zaterdag een testje gedaan.. tsja ik kon het dus ook niet laten Ik zag na een tijdje een doorzichtig streepje, maar misschien wilde ik die er wel inzien.. Ik weet het niet.. Maar goed, vandaag.. mmm ik heb wat oud bloed verloren in een tampon. Maar verder niet helderrood bloed ofzo. Wel oud bloed. Maar niet veel. Morgenochtend ga ik testen denk ik, het zal wel niet raak zijn, maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Het kan nog.. maar ik heb weinig hoop meer. Ik was gewoon onthutst van het rose slijm gister. Heb ik nog nooit gehad. Maar ja je lichaam kan je wel ontzettend voor de gek houden. Ben de hele dag beroerd als een hond geweest, heb ook verhoging volgens mij. Heb ook de hele dag barstende koppijn en erge buikpijn.. Maar dat is alweer afgezakt.. Ik voel me ontzettend klote. Ik ga straks vroeg op bed. Wat denken jullie is er nog een kans? Ik hou jullie op de hoogte!
Dat heb ik ook altijd...bij nega ik ook uit van nega ...zet me altijd weer in de realiteit. Kans heb je altijd denk ik...dus even afwachten tot morgen
Jeldou; heel herkenbaar... ik moet ook dinsdag of woensdag ongesteld worden. En ik ben steeds aan 't kijken, loop tig keer naar de wc. Bij mij de volgende symptomen; 'grotere' borsten (mijn bh-randjes zijn te zien, heb ik nog nooit gehad?) nog geen ongi-krampen, had ik de vorige keren wel wel andere 'krampjes', vooral bij het opstaan en bijvoorbeeld niezen last van mijn tandvlees bij tandenpoetsen, vanaf vandaag pijnlijke borsten (aan de zijkant, of ze blauw zijn), en ik was vandaag ontzettend chagrijnig! Ik duim voor ons allemaal!
ik heb ook allerlei soorten krampjes, maar nog niet die echte ongi pijn zeg maar. Zeg maar die zeurende onderbuikpijn! En de borsten blijven blauw! Letterlijk en figuurlijk.. Het is even spannend, de duivels zijn nog niet doorgezet..
Jeetje jullie zitten inderdaad allemaal in hetzelfde schuitje...hopelijk blijft de ongi weg en hebben jullie deze week een dikke vette streep op de test Moet zelf nog een week langer wachten Succes meiden!
Thanxs BD81 Jullie zijn mijn steun en toeverlaten hoor! Ik vind het zo fijn als iedereen zo meeleefd zeg! Heb nog even wat dingetjes waar ik last van heb. Ik moet de hele dag al boeren laten! En vaak willen ze niet omhoog. Erg vervelend.. hihi En momenteel is de hele buikpijn weg! Ik weet het gewoon niet meer. Zo kan je lichaam je voor de gek houden. Ik heb het hele "eerste symptomen"topic alweer doorgespit! hahaha, zeer herkenbaar zeker voor jullie!
Meiden ik hoop voor ons allemaal dat het raak is deze maand. Maar bij mezelf geloof ik er niet meer zo in. Ik heb wat bruin gehad vandaag en zo is de laatste keren mijn ongi ook begonnen dus ik ga er nog steeds van uit dat het zich woensdag aandient. Maar we blijven duimen toch? xxx
'nope... ik heb vanmorgen getest, nega. En ik begin nu ook wat bloed te verliezen. Maar het gekke is, ik heb helemaal geen ongi pijn. GElukkig maar, dat heb ik gister teveel gehad. Ik baal er wel weer van, maar het had ook haast niet gekund.. Mijn man is de volgende ronde ook weer weg tijdens mijn eisprong! Dus november heb ik weer hoop.. pfff wat duurt dat nog lang hé! Groetjes en bedankt voor het duimen! Hoe lijkt het met jullie?