Nou Chantal dan gaan we weer gelijk op! Ik baal zo.. Zit me gewoon steeds af te vragen waarom het niet lukt! Ik snap er echt niks van. We zijn al in mei gestopt en je zou toch moeten zeggen dat het dan eens gebeurd! Heb jij daar ook last van?
Ik haak in! Niet op dag 1, maar al weer een paar dagen verder. Maar ik was zoooo teleurgesteld de laatste keer. 5 dagen over tijd, testen, niks, maar ook geen ongi. Na 5 dagen dus bruine afscheiden(kan nog steeds dacht ik toen...)maar helaas, het zette door en ik werd ongesteld. Op naar ronde 6. Had stiekum ook al wel een keer op 2 streepjes gehoopt. Aan de andere kant lees je zo vaak dat het langer duurt, dus mag ik eigenlijk ook niet zeuren van mezelf. Mn zus heeft 3 ! jaar moeten wachten! Nu geen idee meer hoe mn cyclus is, aangezien ik ineens 5 dagen langer had afgelopen keer...Volgens mn vriend beter, kan ik er ook minder mee bezig zijn. Dan moeten we maar als konijnen tekeer gaan zegt ie...hihi...nou jaaaaaaaa!
hey jeldou, natuurlijk baal ik maar dan denk ik maar weer dat ik mijn lichaam ook de tijd moet geven om van bijna tien jaar pil te herstellen. En als ik hier lees dat er mensen 15 rondes verder zijn dan denk ik wel eens " mens stel je niet aan". Maar ik denk ook dat het frustrerende is dat je zwanger worden dus helemaal niet in de hand hebt. Ik zeg altijd het wordt je gegeven. Als een mooie auto ziet dan spaar je ervoor en koop je 'm als dat kan met het krijgen van kinderen is dat net even wat anders. Klinkt mss erg zweverig maar ik zie het wel zo. En we blijven positief toch?
Vraag me ook wel eens af waarom nu nog steeds niet.... MAar ja aan de andere kant, we zijn PAS 6 maanden bezig. Is voor ons een eeuwigheid, maar voor de wetenschap nog maar net. Iets van 80% wordt binnen een jaar zwanger. Betekend dus nog een half jaar te gaan..... Geduldig zijn is oh zo moeilijk maar we moeten vol houden. En zo'n forum is best eens ff lekker. Lekker zeuren en zanniken over van alles en nog wat!
Balen meiden! Op naar de volgende ronde. Mijn streepje van de ovutest was nu weg! Ik heb dus ws gen ei gehad deze maand, of totaal gemist....zucht...
Jeldou... wat jammer nu. Hopelijk zet 't niet door! BD81; ja... het valt niet mee allemaal. Maar wel lekker inderdaad zo'n forum, lekker ff mopperen als het even niet gaat zoals je wil. Seilenna; 6e ronde dan maar. Succes! Hier nog geen nieuws. Er is nog niets te zien, het WK slipstaren is in volle gang. Heb nog geen echte ongi-pijnen, wel ander soort van buikpijn. Af en toe ook flinke krampen als ik een snelle, abrupte beweging maak. En nog steeds pijnlijke borsten. Spannend dus... als 't zo doorgaat, ga ik zaterdag testen.
Yeaaahhh! Ienimienie! Misschien wordt het toch nog roze hiero! Succes en meteen laten weten hé! Groetjes Jel.
Vandaag beetje ongipijnen, vind t dus heel spannend. Ik weet het nu echt niet meer... Gisteren voelde ik me 'echt' zwanger, nu is het gevoel weer wat gezakt. Ik hoop het zo...
Dames, hoe is het ermee? Hier nog steeds niks. Vandaag al tig keer naar de wc geweest, niet alleen om te plassen, soms ook om ff te checken. Ben vandaag supermoe... Als ik nou vanavond nog niet ongesteld ben, ga ik denk ik testen. Spannend dus!
hoi Ienieminie, Wij gaan ook gelijk op zie ik. En ik heb precies dezelfde "kenmerken" als jij. Zullen wij Nederland gaan vertegenwoordigen bij het WK slipstaren? Ik heb overigens wel getest vanmorgen. Negatief. Maar wel met knallende borsten en hoge temp. Dus ik heb nog steeds een beetje hoop. Liefs, Lientje
Lientje; ik doe mee. Waar moeten we ons aanmelden? Ik zit al in de voorrondes . Ga jij nog een keertje testen als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent? Ik duim voor je!
Ik zie wel degelijk een streepje! Alvast een voorzichtige proficiat! Doe voor de zekerheid nog een test of misschien morgen......maar ws is het raak! GEWELDIG MEID !
ohhh wauw ieniminie! Wat geweldig! Toch hier nog iemand roze geworden! Wauwwwww Het is echt duidelijk hoor! Verander je banner maar, jij bent zwanger! YES! Heb je deze maand ook gesmept? Of zat je daar niet bij? Nog iets speciaals gedaan deze maand om het te bevorderen? hihi Steek ons maar aan! Geniet ervan!