haai damens ik ben nu al 7 dagen overtijd , en ik voel me ook heel anders dan anders ik zit nu achter mijn putertje moed teverzamelen om een test tegaan doen ( die naast me klaar ligt ) vind het maar weer eng bang voor weer een tegenslag , maar ik wil het wel graag weten of het nou eindelijk zover is na 2 jaar ........... ik gaat maar moed verzamelen en onder tussen ff neuzen op het forum liefs patricia
Succes met testen. Ik snap wel dat het spannend is maar de uitslag verandert idd niet door te wachten. (tenzij je nog niet voldoende hormonen aanmaakt, maar dat lijkt me na 7 dagen niet het geval)
gewoon doen meid! dan weet je het tenminste zeker! kan het me wel voorstellen zeker na zo`n lange tijd! dan is de teleurstelling ff net iets waar je niet op zit te wachten! maar misschien is tie wel hardstikke positief!
Kom op achter die pc vandaan en gaan testen. Wat de uitslag ook is dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik zal voor je duimen.
bedankt damens voor al dat duimen en suc 6 wensen maar hij was helaas negatief maar ik heb nou zo iets van geen bloed geeft moed en we wachten het gewoon af , ben het nog steeds niet dus er is misschien nog een kans , misschien was ik wel iets tevroeg met testen wie zal het zeggen thanx damens xxx