Wat heb jij met pedofielen? Ik ga de docu niet kijken. Maar je reacties in die andere topic. En dan een topic openen zoals deze.
Ik vind dit een rare opmerking zeg... Ik heb deze docu ook gekeken en nog wel meer docu's over pedofielen. Waarom? Omdat ik gewoon benieuwd ben hoe zulk soort mensen denken. En deze docu gaat voornamelijk om de mensen er omheen. Het hele dorp wist namelijk dat die man pedofiel was...
Kan je raar vinden. Ik vind de reacties van ts raar. En een topic erbij openen apart. Alsof er sprake van begrip is?
Beetje snelle conclusie. TS schrijft toch niet dat ze er begrip voor heeft? En ookal zou dat zo zijn, we leven in een vrij land hoor.
En de een is ruimdenkender dan de ander ja.. Ik heb geen begrip voor delicten maar misschien wel voor de pedofiel een zijn worsteling..
Dus omdat je zulke docu's interessant vind en benieuwd bent naar de denkwijze van een pedofiel, heb je begrip voor zijn daden? Heb zeker geen begrip daarvoor, maar ben jij dan echt niet benieuwd waarom iemand zo denkt? Wat er in zo'n iemand om gaat? Ik heb het overigens niet alleen met de pedofiel, maar ook met verkrachters, moordenaars etc. Ik denk dat het namelijk helemaal niet verkeerd is om je in dat soort dingen te verdiepen. Zo kun je toch iets van meerdere kanten bekijken, waardoor je niet zo eenzijdig beeld krijgt van mensen.
Oh jee dus als je een docu kijkt ben je meteen sympatisant? Nou...ik kijk echt enorm veel docu's vooral over extreem rechts, streng gelovigen en sexuele predators dus dan heb ik zeker een probleem Gelukkig weet ik zelf beter en verdiep ik me graag in iets meer dan alleen mijn eigen beperkte leventje Overigens vond ik het behoorlijk schokkend hoe een heel dorp incluis politie en jusitie weet wat er speelt en jarenlang alleen maar heeft toegekeken onder het mom van "die jongens zijn 14 en weten wat ze doen"
Ik reageer op reacties van ts. Van een andere topic. En dan deze erbij. Wat is haar statement? Ik heb eens die programma gekeken. Jong heet het? Was een pedofiel die uitlegde wat er in hem omgaat. En ooit een docu over een man die gecastreerd is in Belgiƫ was dat? Weet dat niet zeker meer hoor. Maar het is geen zaak waar ik begrip voor kan hebben. Laat ze naar een psychiater gaan. Het hoeft niet openbaar uitgelegd te worden wat er in ze om gaat. Het is ziek en pervers. Je laatste zin heb je wel gelijk in. Ik kan er over nadenken om het te proberen.