tot waneer duurde bij jou de misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fayy, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

hee meiden

heb laatst al een topic geopend dat ik niet meer misselijk was.. juichte eigenlijk al te vroeg maar goed na 2 dagen was t weer raak.. nu is dit me 3e of 4e dag al dat ik niet meer misselijk ben en voel me niet zwanger ook meer.. en als ik bij week 10 lees ben je wel op zn hoogst met t hcg dus neemt het alleen nog maar af dus de kwaaltjes ook.. nu weet ik dat dit niet bij iedereen het geval is bij sommige gaat het ook rustig door met de misselijkheid. maar echt geen greintje misselijkheid, niets meer.. en dit x ben ik er zeker van.
    hoop maar dat er niets is.. voel ,me niet slecht ja soms krampen maar dat is de groei en ben ook niet bang dat het fout zit want weet wat t is als t fout zit en dat is totaal niet aan de orde. maar t maakt me wat gestresst want misschien zit het TOCH niet zo goed..
    soms ook zwaar gevoel onderbuik maar ja dat kunnen dan wel weer darmen zijn, moet niet overal wat achter gaan zoeken natuurlijk,ben benieuwd waneer bij jullie de misselijkheid ECHT gestopt is en ook niet meer terug kwam :)
    Oja en volgende week een 12weken echo laten maken..betaalde..want heb pas rond 21dec me 3e echo.. zo rot dat lange w8en daarom voor me eigen gemoedsrust volgende week ook even !! + ik heb dan mooie foto'tjes erbij van 't beebje.

Groetjes!!!

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier is gisteren ook en topic over geplaatst, maar goed.. Ik ben tot 18 weken iedere dag misselijk geweest, nu nergens meer last van :)

3. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij mij was het echt 12 weken en daarna niet meer.
    Nu ben ik weer misselijk als ik erg moe ben/ te veel gedaan heb...

4. Fayy

Fayy Niet meer actief

had ik dat topic geplaatst ;$ of iemand anders.. anders gooi ik deze mooi op slot :) en sorry als dit me 2e is.. ( weet niet wat me bezielt dan maar goed, ik gooi het maar op de hormonen:p)

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Haha, nee, jij was het niet, topic staat inmiddels op pagina 2!

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

Ach ik zie het al, hihi bedankt! ik laat deze op slot zetten!!

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina