linkerborst

Discussion in 'Zwangerschap' started by Fayy, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb vandaag al een aantal keren echt hele felle naaldenprikjes gevoeld bij me linker borst.. zo bij me hart.. zal wel niets met me hart zijn hoor maar t is wel even schrikken en steeds als ik het weer voel dan gloeit me borst. ook is me onderbuik gevoelig. vind het erg vreemd.. weet iemand wat dit is? of heeft iemand dit ook gehad en stopt dit nog eens een x of dat niet ? :p

fay

2. Fayy

Fayy Niet meer actief

oja me onderbuik voelt echt zwaar,, of ik t mee moet slepen.

3. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    denk...borst je klieren en je buik je banden....alles is maar aan het groeien...wacht ff tot morgen en als je het niet vertrouwd kan je altijd je vk belllen..maar rare pijntjes horen er nou eenmaal bij...tis ff afwachten of de pijn constant is of misschien is het morgen wel weer over..

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Grote kans dat je last hebt van je darmen, want daar gebeurt erg veel mee zo in je buik, alles gaat ruimte maken voor je groeiende baarmoeder.

Wat betreft steken in je borst, ik heb zelf ook een aantal keren flinke pijn in mn borsten gehad, echt stekende pijnen in mn tepels, ook je borsten maken zich klaar voor de baby, dus ik denk zelf dat het heel normale klachten zijn. Wat betreft je buik; ik zie dat je een goede echo hebt gehad dus beeb zit op zn plekje en niet ergens verdwaald in je buik.

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

Hee meiden,

ja indd. kindje zit goed.. heb al 2 mooie echo's gehad :D
    maar die steekjes t was erg schrikken en natuurlijk heb ik soms wel een pijntje maar nu is t net of me onderbuik erg zwaar is enz. maar ja dat t me darmen zijn kan wel zo wezen..steeds na t eten rommelen ze weer of tijdens het eten.. maar nooit zo'n zwaar gevoel gehad tot op de dag van vandaag..en vind ook raar dat t alleen me linkerborst is.. maargoed volgens mij ken ik lang al die pijntjes nog niet, hihi

als ik bijv keer last heb van me buik dan zijn t me banden en dit dat is de groei van me baarmoeder en dat is weer wat..en nu voel ik totaal iets anders..wat gek dat dat dan bijv ook je banden kunnen zijn dat je zoveel verschillende pijntjes kan hebben:p

bedankt voor jullie reacties meiden.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja ik heb er ook best vaak last van, of mijn borsten beginnen te branden, denk dat het er allemaal bij hoort.

7. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    onder je linkerborst zit ook je maag. Het kan zijn dat je daar wat last van hebt omdat toch alles wat omhoog gedrukt wordt. Dit zou ook verklaren waarom je buik zo zwaar voelt. Dit zijn dan je darmen. Hoe is je stoelgang? Heb je ook last van verstopping? want ook daar kan je maagpijntjes van krijgen.

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

heb wel aantal keren harde ontlasting gehad.. en diaree. voor de rest eigk nu weer normaal.. maar dat kan verschillen.. oja soms wat krampen en dan keihard naar de wc tis dan niet altijd diaree..maar door die krampjes wel als een noodgang naar de wc..het is wel raar wnat k denk dan dat het fout gaat en waneer ik naar de wc moet denk ik.. o mooi gelukkig is dat het en van me linkerborst geen last meer gehad trouwens me onderbuik voelt gewoon vreemd van binnen ;)

maar je hebt volgens mij wel gelijk ja dat alles wat aangedrukt word enz :)

9. misa

misa Niet meer actief

Ik denk ook dat het 'gewoon' met de zwangerschap te maken heeft. Alles groeit en veranderd he. Maar natuurlijk moet je gewoon bellen als je het niet vertrouwd!

Share This Page