Hallo, ik vroeg me af, ik heb een speedy sx en die kan je ook als een soort buggy gebruiken vind ik. Maar ik vroeg me af, als ik die dan op de fiets mee wil nemen, kan dat uberhaupt wel? Het is namelijk best nog een groot ding als ik m inklap... maar is iemand het met me eens als ik zeg, dat ik het zo zonde vind om er een aparte buggy bij te kopen, terwijl de speedy eigenlijk ook al als een soort buggy fungeert? En als het mogelijk is om het op je fiets mee te nemen, kan iemand mij vertellen op welke buggydrager het past? alvast bedankt
Ik weet niet of je de speedy al eens hebt ingeklapt maar dat past volgens mij op geen enkele buggydrager denk dat je fiets meteen omklapt hij is namelijk behoorlijk zwaar. De speedy is trouwens ook een echte wandelwagen en niet zo zeer bedoelt om op de fiets mee te nemen, daar zijn de kleinere buggy's voor bv de zapp. Op de quinny site kan je hier ook info over vinden.
hey, bedankt voor je antwoord, ik heb het inderdaad is even objectief bekeken en het is niet mogelijk.. ik vind het wel jammer, want het kost allemaal zoveel geld! nou ja, dan maar een buggy kopen..