Tot wanneer gebruik je ongeveer een aankleedkussen? En wat leg je daarna op de commode ??? Kan me voorstellen dat het hard en onprettig ligt voor je kindje als je op de commode een luier verschoont. Ik verwacht over ca 4 weken ons 2e kindje en zou graag Layla's aankleedkussen door willen schuiven.. Ik heb nu een handdoek liggen en een opgevouwen hydrofielluier voor hoofdsteun. Ben benieuwd hoe de rest dit doet
Mijn zoontje is nu anderhalf en gebruik het aankleedkussen toch nog wel veel maar wil voor de nieuwe beeb geen nieuwe commode kopen dus dan mag meneer gewoon samen delen met z'n broer/zus. Ik verschoon hem trouwens ook heel regelmatig beneden op de bank of op het kleed hoor.
Ik gebruik hem voor mijn 2 jarige zoon ook nog gewoon hoor en zo'n aankleedkussen kost 12 euro (geen wereldinvestering toch?) ligt wel zo lekker alhoewel het nog maar net past haha
Wij verwachten in mei onze tweede spruit maar hier komen gewoon twee commodes en twee aankleedkussens!
Ik heb voor Sterre net zo'n heel groot kussen besteld, een aankleedkussen xxl, die kan je gebruiken tot ze zindelijk zijn
ik heb de commode gebruikt bij mijn dochter max tot de 1e verjaardag. daarna is hij naar de babykamer gegaan en verschoonde mijn dochter eigenlijk altijd op der peuterbedje of gewoon beneden op de bank. net zo makkelijk en een peuter is best zwaar om elke keer op de commde te tillen en ook paste ze er niet fatsoenlijk meer op. nu is me dochter zindelijk dus verschonen is niet meer nodig bij haar. denk dat ik hem verlopig bij me zoontje nog wel gebruik maar eigenlijk ook alleen als ik toevallig boven ben of na een bad. anders ook gewoon op de bank
Jelle is 2 en een half en hij ligt ook nog op het aankleedkussen... Ik heb voor Jitte gewoon een nieuwe gekocht, zo duur zijn ze niet en je doet er lang mee...
Deze heb ik ook! Heel erg fijn aankleedkussen, alleen zo jammer dat mijn zoontje er niet meer op wil liggen. Wat een draaikontje, wil alleen maar straan. Gebruik dus nog heel erg weinig het aankleedkussen.
ik heb geen aankleedkussen meer. Het is bij mijn ex-vriend blijven liggen toen ik wegging. Ik heb ook geen commode, die is ook daar gebleven. Ik verschoon mijn zoontje op een plat kussen op de grond.
Mijn zoon van anderhalf ligt nog op het aankleedkussen als ik hem verschoon. Ik heb het aankleedkussen hier op de tafel te liggen, kan ik er beter bij... op de commode past mijn zoon niet meer dus dan maar zo verschoon hem ook wel eens op de bank.
Nou ga ik even heel eerlijk zijn: Ik heb onze commode en aankleedkussens eigenlijk heel weinig gebruikt. Ja de eerste paar weken gebruikte ik het aankleedkussen wel, maar de commode eigenlijk ook nooit. Ik verschoon mijn zoontje altijd gewoon op de bank, of op de vloer en dan met een kleed eronder ofzo. Ons zoontje sliep de eerste 6 maanden bij ons op de kamer en dan verschoonde ik hem 's ochtends/'s avonds vaak op het bed. Met 6/7 maanden wilde hij alleen nog maar staan en was het aankleedkussen ook van zijn kant geen succes meer Wel hadden we de eerste maanden zo'n aankleedkussen beneden liggen. Hoefden we niet helemaal naar boven te lopen om te verschonen (zoontje sliep overdag altijd beneden bij ons in zijn wiegje)
Bij de HEMA zelfs maar 10 euro, heb er van de week nog een gekocht voor beeb2. Hier gebruik ik hem nog steeds dus, heb er zelfs beneden nog eentje extra.
ik heb er boven twee (in elk kamertje 1) en ik heb zo een simpele van ikea beneden op de wasmachine. Ik zou het niet zo prettig vinden zonder aankleedkussen
Ik gebruik hem nog elke dag en ik heb er ook 2! Vind het zelf juist wel fijn aangezien dit makkelijk schoon te maken is dan vloerbedekking/beddegoed of de bankbekleding hahaha
Je kan er toch gewoon eentje bijkopen? Iris verschoon ik nog elke keer op de commode en kussen. ZIe er alleen wel een beetje tegenop dat ik haar dadelijk zo moet tillen als ik verder zwanger ben....
Heb er 1 bijgekocht.. had een beetje geoefend met dean maar vind liggend de luier om doen toch makkelijker..
Wij hebben er 3 in huis. Kost niks en vind het toch wel erg makkelijk. Zoontje is nu ruim 2 jaar en gebruiken hem nog altijd.