Hoi hoi, Ik heb een dochtertje van 5 weken oud. Ze doet het op zich prima, alleen als ze wakker is en klaar is met drinken aan de borst, boertje en knuffelen, begint ze al snel te huilen. Vooral in de box houdt ze het maar een paar minuutjes vol. Hoe is dat bij andere baby s van deze leeftijd?
Volgens mij heb je dan nog geluk. Mijn dochter wou op die leeftijd alleen maar bij ons zijn of slapen in haar bedje.
Ze is nog wel erg jong natuurlijk. Wij hebben Thijs sinds een week of wat af en toe in de wipper. Dat vindt hij wel leuk, moet hij wel een beetje vermaakt worden hoor haha. Komt vanzelf wel!
Ze is nog erg jong voor de box als plek om zich te vermaken. Dus de reactie van jouw dochter is niet vreemd.
Ik ben het niet gewend van m'n andere kids. Eigenlijk is het hier: wakker, voeden, boertje, rechtop, in box maar daar is ze het dus in paar minuutjes zat. Dan leg ik haar maar weer op bed. Dat duurt ong een uur bij elkaar
Das heel normaal hoor. Hier kleine slaapkopjes die kort wakker waren. Verschonen, voeding, boertje, knuffelen en idd heel soms een paar minuutjes in de box en dan waren ze alweer mee Uur wakker is echt heel normaal. Zal langzaam steeds meer worden.
Dat is volgens mij voor een kind van 5 weken toch een prima tijd? Dan kan ik mij voorstellen dat het weer bedtijd is!
Misschien eens proberen om haar anders in de box te leggen? Bedoel misschien op haar zij? Of op de buik? Mijn zoontje ligt graag op zijn buik, ben er altijd bij om het goed in te gaten houden. In zijn bed ligt hij wel lekker op zijn rug. Mar in de box het liefste op zijn buik.
Heel normaal voor die leeftijd. Na een uur zijn ze echt alweer toe aan slapen. Zie ook deze link: inbakeren.nl - Hoeveel slaap heeft baby nodig? Hoe lang wakker zijn?
Hier lag ze met 3 maand pas voor het eerst in de box volgens mij. Vind het dus wel knap van je kindje
Ja je kindje is dat niet gewend dus niet gek dat ze het niet leuk vind alleen te zijn. Helpt het haar in de kindrrwagen lekker beschut ?
Lekker dicht bij je houden, dat ga je misschien nog wel missen over paar maanden De box werd hier in de loop v/d maanden steeds populairder. Als hij nu (6 mnd) niet lekker in zijn vel zit kan hij niet lekker op de grond spelen, in de box vermaakt hij zich dan heel goed.
Ja hoor, dat komt gewoon doordat ze alweer moe is. Leg haar in de wipstoel en je hebt hetzelfde effect waarschijnlijk Heeft verder niks te maken met het liggen an sich. Je zou eens kunnen kijken wat er gebeurt als je haar vlak na de voeding in de box legt, dus snel een boertje en niet knuffelen. Waarschijnlijk houdt ze het iets langer vol. Al is het ook niet gek als ze überhaupt niet langer in de box kan dan een paar minuten. Het is inderdaad weinig beschut zo'n box en best wel groot en spannend voor een baby (en vaak teveel knuffels en speelgoed )
Ze is wrs gewoon weer moe, lekker weer in bedje doen. Mn zoontje van 10w kan nu ongeveer 1uur15min wakker zijn. Als hij begint te huilen(meer jammeren) in de box is hij gewoon al weer moe. Sommige babies zijn gewoon slaapkoppies