Hallo, tot wanneer gerbuiken jullie het babybadje? Als Luca zich strekt raakt hij de hoofd en voeteneind goed aan. Zijn jullie alleens met je kleintje in de ouche geweest? Luca is nu 11 weekjes,maar ik heb het nog nooit gedaan,durf niet zo goed. groetjes Angela
Hoi Mijn oudste is nu 4 (word 5 in maart ) en zit nog steeds in het babybadje De jongste van net 2 zit er dus ook nog in Ze gaan ook wel onder de douche hoor , maar dat vinden ze niet zo heel erg fijn . Ik heb ze eerst laten wennen aan de douche kop door die aan te zetten als ze in bad zitten en dan steeds even lijfje afspoelen Kan ook als ze nog klein zijn want richt je de kop gewoon alleen op het buikje . Zo raken ze gewend aan het stromend water Wel eerst de douche aanzetten buiten het bad en op goede tempratuur . Hehe , dat heb ik zelf ooit eens verkeerd gedaan Kreeg dat arme kind ijskoud water over zich heen Groetjes Joyce
Ik heb kaye toen de 3 weken oud was alleen nog in badje gedaan na die tijd gewoon lekker onder de douch. Je heb bij prental van die mooie zitje die je ook in badje kan doen en die zet ik op de grond ik zet hem daar lekker in heerlijk vind die dat!
Mijn man gaat al met Valentino douchen sinds hij een week oud is, gewoon gezellig samen onder de douche (zie ook mijn afbeelding hiernaast, das dus onder de douche)
Ook onze kleine ging al vanaf de kraamweek onder de douche, na een paar dagen dus. Maar ook in het badje. Deze gebruikt hij ook nog steeds. Ook nemen we hem wel eens mee in het grote-mensen-bad van ons. En nu hij zo gek is op water, zwemmen we ook al met hem. Ik merk nu wel dat hij wat lang begint te worden voor het badje, maar zodra hij zelfstandig kan zitten, doen we hem in het grote bad. Daar hebben we zo'n leuk zitje voor gekocht bij de speelgoedzaak.
ze is met papa met 4 weken onder de douche geweest. ze vond het heerlijk pas wel op voor de harde stralen wij hebben niet rechtstreeks de stralen tegen haar aan gehouden maar via haar vader over haar heen laten stromen. ik stond klaar om haar aan te pakken.
Wij gaan ook al met Britt onder de douche vanaf dat ze 1½ week is. En nu ze kan zitten in dr badje gaat ze ook wel is in bad
In het begin ging Fienne alleen maar onder de douche. De eerste drie dagen in bad, maar onder de douche vond ze toch veel fijner! Ze viel zelfs in slaap onder de douche. sinds ik weer werk (dus met 3 maanden ongeveer) gaat ze weer in bad. Ze past op zich nog wel in het baby badje (niet liggend), maar wij hebben een grote speciekuip aangeschaft en daar kan ze lekker in trappelen. Ook gaat ze weleens in een emmer (dan blijft ze zelf zitten) of nog weleens onder de douche. Alleen wat het nare is met een speciekuip is dat je rug eraan gaat, want hij kan natuurlijk niet in een standaart!
Dhani ging mee onder de douche toen hij ongeveer een week oud was..geweldig vind hij het.. Maar hij gaat over het algemeen gewoon in zn babybadje..we hebben zo'n standaard erin waarin hij lekker kan liggen..kan hij lekker spetteren
wij gebruiken voor Anique het badje maar ze gaat ook wel met ons onder de douche en dat is lachen en gieren geblazen, ze vindt het heerlijk
Onze jongste is 2 en zit nog steeds in het badje Niet meer op de standaard hoor, maar in de douche op de grond Ze heeft een erg droge huid en zo kan ze regelmatig in een Balneumbadje en onder de douche gaat dat wat minder makkelijk. We hebben haar wel toen ze nog heel klein was mee in de douche genomen hoor! Ze vond het super!
Mijn dochter van anderhalf gaat er nogsteeds in, die zit nu gewoon te spelen enzo. Ze gaat nu ook wel eens samen met mij onder de douche, zit ze in de douchebak. Toen ze klein was deed ik dr vaak gewoon vasthouden, eerste paar keer met mn man in de buurt daarna gewoon alleen, van te voren dan alles klaarleggen en een badjas voor mezelf die ik dan ff aandeed terwijl ik haar afdroogde aankleede, als zij klaar was lag ze ff op bed ofzo en kon ik me verder afdrogen, aankleden. Ik voedde haar ook gewoon onder de douche, ging ze op zoek naar mn borst, zo lief. Ik heb ook zo'n steuntje voor in bad met een badstofhoesje, krijg ik niet zo'n lamme arm en kan ik fijner met ze spelen, dat is voor zolang ze nog niet kunnen zitten
Wij hebben gisteren voor het eerst gedoucht met ons manneke. HIj vond het heerlijk, zelfs met straaltjes water over zijn gezichtje! Karin
Hoi bedankt voor jullie antwoorden. Ik was nog niet op idee gekomen,om het badje in de ouche te zetten,misschien handiger en veiliger als hij groter is,heeft hij toch een eigen bad,wat een luxe haha. nu nog eenv raag, TOT WANNEER KAN HIJ DAN IN BADJE OP STANDAARD? Zit daar een maximum gewicht aan ofzo? tot ze erin mogen? en het veilig is. Ik heb niet echt zo een zitje,wel een soort ligstoeltje,maar nog nooit gebruikt. groetjes angela
Als ie zich gaat optrekken om te gaan staan in het badje zou ik hem in de douche op de grond gaan zetten. Zo deden wij het ook.
Ik ben bij beide kinderen al heel snel met ze gaan douchen en heb zeer weinig het badje gebruikt. Lekker 's avonds voor de laatste voeding samen douchen en ze sliepen als een roos en het is ook veel sneller dan een badje.
Bij mijn dochter gebruikte ik het badje nog toen ze al 2 jaar oud was,zette het in de douche op de grond water erin en ze zat lekker te spelen.Met beide zijn we onder de douche gegaan toen ze 3/4 weken oud waren en dit vindt mijn zoontje ook lekker.Ik wissel het af veel tijd dan een badje moet ik snel weg dan even onder de douche. Liefs Claudia
Ik ben met Iman gaan douchen toen ze 3 weken was, ze vond het lekker, maar ze vond het badje lekkerder. Nu heb ik een bumbo-stoel en zet die in de douche en douche haar zo af, want op de arm is ze zo glibberig en ze beweegt zoveel. Als ik meer tijd heb zet ik het badje in de douchebak, zet haar erin en ga ernaast zitten en hou haar vast. Zo kan ze spelen in bad. Ik denk dat ik het badje nog wel een jaar of zo gebruik, als ze zelf kan zitten kan ze erin spelen. De standaard gebruik ik allang niet meer, vind het badje in de douchebak veel makkelijker!