Alles wat ook maar enigzins wasbaar is gaat hier eerst de was in, kleding, beddengoed, maar ook knuffels ed.
Voordat ik zwanger werd van mijn dochter deed ik dat eigenlijk nooit, het interesseerde me eigenlijk niet zo. Nu doe ik niet anders. En niet alleen van ons meisje, maar ook van mn vriend en zelfs van mezelf. Ben wat dat betreft nu echt een 'alles moet schoon zijn' persoon geworden. En inderdaad vooral om het feit dat er misschien iemand met de handen aan heeft gezeten die toch niet zo schoon waren. Jakkes. Maarja, ieder zn eigen keus. Als je het niet van tevoren wilt wassen, dan doe je dat gewoon niet. Jou lijf, jou keuze.
Ik was niks meer van te voren. Ik vind het onzin dat het zo vies is. Ik vind dan weer andere dingen vies.
Marktplaatskleertjes gaan áltijd eerst de wasmachine in en bij nieuwe aankopen is het net hoe m'n pet staat of hoe iets ruikt...
Kleertjes van mijn zoontje was ik nog steeds. Het is gewoon frisser, soms kunnen die kleertjes in de winkel per ongeluk op de grond vallen e.d.