wij gaan normaal niet meer na 19:00uur na buiten.. Maar als we een feetjes hebben begint die meestal om half 7 zoiets dus ik zorg meestal ook dat ik om half 7 er ben met me vriend en me zoontje we nemen hem altijd mee... En dan gaan we rond een uurtje of 8 uur hooguit half 9 weer na huis... Maar bijna me hele familie woont op loopafstand dus binnen 10 min zijn we zowiezo altijd thuis... Maar als we verjaardagen uit de stad hebben vragen we meestal of we smiddags mogen komen ivm de kleine.. en dat is altijd goed... Hier worden verjaardagen of feestjes ook altijd op zaterdag gehouden of heel soms ook vrijdags wel idieaal...
Onze dochter is nooit een goede slaper geweest, ze slaapt echt niet als er wat leuks te beleven is ( = verjaardag ) wij gaan dus of alleen, of we nemen haar mee en gaan om een uur of 9 weg, max 9.30 zodat ze om 22.00 thuis in bed ligt. Dit is 't laatste wat we haar naar bed laten gaan hoor en ze geniet dan ook echt van de gezelligheid, al vanaf dat ze een half jaar was ofzo en nu is ze anderhalf. Echt heel persoonlijk hoe je dit met je kind op moet lossen, die van ons slaapt bv niet als er oppas is, en uit logeren doe ik alleen in noodgevallen ( = als ik nachtdienst heb en manlief ook )