kijk ff bij de xenos daar hebben ze verschillende en ook allerlei kleuren.. hoop voor je dat je slaagt babybadje is niks indd..
mijn dochter is 95 cm en ze kan nog met haar benen strekken in het badje en heeft ze nog wat ruimte over. vergeleken met jou zoontje is mijn dochter klein
Mijn zoontje is bijna 4 en zit nog steeds in het babybadje, wordt een beetje krap maar hij vindt het nog steeds heerlijk.
Misschien erg rigoureus, maar wij hebben om deze reden een (afgeschuind) bad geplaatst in de badkamer: daar kan je makkelijk in douchen (heel erg ruim) en riant in badderen. We hebben verder niets hoeven aanpassen, alleen de douchebak vervangen door het bad. Ik ben er superblij mee en mijn zoontje helemaal. En zo makkelijk vergeleken met dat gedoe met zo'n babybadje... Wij hebben deze: Riho geta kunststof bad kunststof afgeschuind zonder poten zonder paneel ba86005 wit - Badkamermarkt
een plastic zitbak kun je niet "even wegzetten" en je zult er dan zelf ook steeds in moeten klimmen om te douchen. bovendien staat hij meestal opd e rand van het douchegedeelte om met de dop in het putje te kunnen. ( ik heb in mijn eerste huisje zo'n bad gehad ) als je dat geen probleem vind is het een leuk alternatief voor een paar jaar. alleen moet je er wel bijblijven doordat hij balanceerd op het putje en de rand van de douche is hij niet volledig stabiel.
Ik denk dat jij iets beter moet lezen want ik geef heel duidelijk aan dat wij geen Biba Bad willen. All: Bedankt voor het meedenken! We hebben besloten om opzoek te gaan naar een wat grotere wasmand. Vooral omdat het zitbad van de praxis inderdaad op het putje moet staan en we dan niet meer normaal kunnen douchen. Maandag maar eens even bij de Xenos kijken.
Hallo Dames Ik heb toen een badje bij leenbakker gekocht. Is een zitbadje, van okbaby geloof ik. Dat werkt echt super, ze kunnen ook niet onderuit zakken of weg glijden omdat er een soort zitje in zit. Vond dat ding echt super handig. Nu heeft mijn nichtje het in gebruik en die is er ook super blij mee. Hier een foto van het badje.
Onze dochter is in juli 4 geworden en zit nog steeds in haar babybadje :') Maar ik kwam deze tegen op internet misschien is dat iets? Baby in bad - Badkuip Opla
Hier hetzelfde, Joris word in maart 4 en zit nog steeds elke keer in zijn babybadje te spelen en te badderen. Hij vind het nog altijd heerlijk! Hij kan zittend nog altijd zijn benen helemaal strekken! En als hij gaat liggen, trekt hij zijn beentjes op, gaat prima, heb hem nog niet horen klagen
Naast een ligbad heb ik bij de ikea zo'n plastic kinderstoeltje gekocht voor 12,= deze zet ik in de douche cabine en mijn meisje kan heerlijk douchen! (wel bij blijven uiteraard)
Wij zijn na het babybadje overgegaan op het Oplabadje van OKbaby, die was toen destijds bij de Leenbakker te koop voor ik geloof 20 euro ofzo. Op een gegeven moment ging Louise eigenlijk alleen maar mee douchen dus is het badje op zolder beland, maar voor Tygo gaan we hem ook weer gebruiken. Echt een geweldig ding! http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/95866-opla-bad-okbaby.html Er staat er eentje op mp voor 10 euro. De anderen zijn wat duurder maar is misschien dichter in de buurt voor je. Je stopt hem namelijk niet zo even in een envelop Edit: zie dat een paar dames me al voor waren met dit idee
Wij hebben zo'n Flexibath inderdaad en is maar ietsje groter dan een babybad. Wij zetten onze zoon nu vaker onder de douche met een antislipmatje. Werkt ook handig, want wij hebben geen douchebak zeg maar, maar gewoon aflopende vloer naar het putje.
Hey dat is iets nieuws voor mij, dat Opla badje. Het ziet er inderdaad heel klein uit maar dat is het dus niet? Kunnen ze er ook een beetje in bewegen of alleen zitten (want zo lijkt het?)
Ja er zit een zitting in zodat ze niet om kunnen kieperen, maar ze kunnen niet echt ronddartelen nee. Louise heeft dat echter nooit erg gevonden, vermaakte zich prima met haar speeltjes en het schuim.
ja, jammer mvliam anders was het misschien wel iets voor jullie geweest. tot 25 kilo is toch wel weer een aardig eindje verder.
Ja inderdaad! Maar alleen maar zitten dat blieft meneer niet denk ik. Hij houdt echt van rollen, spelen, draaien en lekker wild doen.