Mijn meisje is helemaal gek van babygym. Nu wil ik er ter afwisseling er nog 1 bij kopen. Sommige zijn best prijzig. Dus ben benieuwd tot wanneer baby's dit leuk vinden.
Hier totdat ze goed konden omrollen en veel meer op de buik gingen spelen, toen wilden ze niet meer op de rug spelen en heeft een babygym niet veel nut meer. En dat moment is bij elk kind verschillend, zo rond 6/7 maanden? Ik weet niet wat voor babygym je hebt, maar hier konden wij die speeltjes eraf halen en dan van alles aan hangen ter afwisseling. Als het maar kleurrijk is en het liefst geluid maakt bij aanraking. Je hebt echt geen twee van die dingen nodig, gewoon een beetje creatief mee omgaan.
wij hadden er ook 2, maar vanaf moment dat ze begon te kruipen hebben we ze amper gebruikt, vooral toen ze kon staan (8mnd) begon ze er 1 als ""rolator"" te gebruiken hahaha ik had een speelkleed een hele dure, maar ook een hele simpele 30 euro ofzo, gewoon plastic rek met beestjes eraan en aan de zijkant draaibollen, die vond ze nog leuker dan het dure kleed
Ben er al creatief mee bezig geweest Hang er al boxspiralen aan. Maar misschien kan het nog creatiever. Nog andere dingen aan hangen.
hier waren toch de muziekspeeltjes een succes, die blijven lang in trek Ik heb op gegeven moment ook de speeltjes van de boxmobiel (toen die niet meer boeiend was) losgemaakt en aan de babygym gehangen, dan rammelaars enz.
hier was een goedkope ook erg in trek. Ik denk dat Emma met een maand of 6/7 er een beetje op uit gekeken was.
wij hebben erg lang gedaan met de babygym. Eerst 9 maanden eronder gelegen. En toen ze kon zitten, maar nog niet verschuiven was het ook een leuke bezigheid. Dus zeker tot een maand of 10
Beau is er eigenlijk al aardig op uit gekeken, hij draait al vrij snel op zijn buikje en speelt dan met van alles wat voor of naast hem ligt. Heb al geprobeerd de baby-gym aantrekkelijker te maken door er andere dingen aan te hangen maar was hier geen succes.
Eva vond de babygym leuk vanaf 3 maanden en was er met 4 maanden wel op uitgekeken , want toen ging ze rollen en speelde ze liever op haar buik. Wij hebben o.a. een babygym van Tinylove, met zo'n kleed, maar tegen de tijd dat ze de dingen op het kleed kon doen, tijgerde ze er telkens vanaf (7 maanden).
Ik zou geen nieuwe meer kopen als ze al bijna 5 maanden is. Hier was dochter aan het tijgeren vanaf 6 maanden en was ze al niet meer geïnteresseerd in de babygym. Ze speelde ermee van 2 tot 6 maanden.
Ik denk dat het er aan ligt hoe snel je kind ontwikkelt eerlijk gezegd. Hier was het tot 6/7 maanden leuk. Toen begon hij om te rollen.
Hmmm, dan is Thije de uitzondering denk ik..... Vanaf een maand of 3, toen hij nog vooral op zijn rug lag, was de babygym zijn lievelingsspeelgoed. Vanaf dat hij kon tijgeren en kruipen (8,5 maand) keek hij er niet meer naar om, maaaaar..... sinds kort heeft hij hem herontdekt!!! Hij trekt zich eraan op, en hij priegelt de kleine rondjes uit het hout; een preciesiewerkje, waar hij erg geconcentreerd mee bezig kan zijn! 't Is niet zo dat hij er dagelijks mee speelt, maar ik vind het toch zonde om hem weg te halen
misschien een (oke, wat dure) tip: de babywalker van V-tech .. ze had hem vanaf 5,5 maand en heeft er zéker tot haar 18/19 maanden mee gespeeld. Telkens was er wat anders interessant.