Ik heb er geen gehad, na de keizersnee op dag 4 thuisgekomen en meteen trappen gelopen, meerdere keren per dag en dat was totaal geen probleem.
Theebeeb dat had ik ook hoor hij moest vanaf week 37 in huis staan. En een week heb ik er veel op gelegen ook omdat ik de eerste dagen nauwelijks zitten en lopen kon. Daarna ging het in rap tempo beter, gelukkig.
Als ik thuis zou bevallen moest ik een bed beneden hebben ivm de trap. Helaas bleek bij de eerste dat een volgende bevalling thuis er niet meer in zou zitten, maar wel altijd bed in de kamer gehad ook ivm dat ik anders mijn rust niet pak en bekkenklachten. Maar na een week was dat bed weer uit de kamer hoor en hij stond er ook pas als ik bevallen was.
Ik moest een bed in de kamer hebben anders mocht ik niet thuis bevallen. Ik woon op een bovenwoning, op de 1e verdieping en mn slaapkamer is nog een trao hoger. Dat mocht niet ivm evt complicaties en ambulancepersoneel wat mij dan nawr beneden zou moeten dragen. Bed is 1 uur voor de bevalling opgezet en 3 uur na de bevalling was hij al weer opgeruimd.heb hem ook niet gemist. Ik lag prima boven op mn bed en was mobiel genoeg om naar beneden te gaan en op de bank te gaan zitten.
Hier geen bed in de woonkamer hoor. Ik heb een keizersnede gehad en ben de eerste dagen thuis boven gebleven, i.v.m. traplopen. Daarna kon ik beneden prima op de bank zitten/liggen. Ons eigen bed (boxspring) stond trouwens niet op klossen en de kraamhulp had daar geen probleem mee. Als ze het bed te laag zou vinden, hadden we een extra matras klaarliggen om erop te leggen.