Nieuw in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by M84, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M84

M84 Actief lid

Dec 7, 2010
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw in het medische gebeuren, en zou het leuk vinden om hier wat 'lotgenoten' te vinden. Ik ben 26 jr, sinds een jaar gestopt met de pil en sinds november in allerlei onderzoeken beland omdat een zwangerschap uitblijft. Dit in verband met verminderde zaadkwaliteit (dit wisten we eigenlijk al...). Mijn eigen uitslagen zijn tnt allemaal goed, het wachten is nu alleen nog op een tweede zaadonderzoek begin feb en daarna nog een HCG (waar ik dus wel een soort van tegenop zie). Verder is het allemaal dus nogal onzeker nog, gaan we starten met IUI, of wat gaat er anders gebeuren? En op welke termijn gaat het allemaal gebeuren, want het wachten duurt steeds zo lang... Veel onduidelijk dus nog!

Nog meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten?

Groet,
    M84

2. jose

jose Lid

Dec 28, 2010
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb je een pb'tje gestuurd ;)

3. M84

M84 Actief lid

Dec 7, 2010
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Jose!

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Hoi,

Het is voor iedereen weer anders eigenlijk. Als ik me goed herinner hebben zijn wij ruim 2,5 jaar geleden voor het eerst een gesprek met de gyn aangegaan (dat was in Juni 2008 geloof ik), en na een aantal onderzoeken (zaadonderzoek, samenlevingstesten (3 stuks in totaal), bloedonderzoeken, twee hysteroscopieen (een poliklinisch en een onder volledige narcose) en een echo, zijn we denk ik zo'n maand of 7 maanden na dat eerste gesprek aan onze eerste IUI begonnen.

Maar het kan allemaal sneller (of langzamer) dat is zoals ik zei voor iedereen anders. Ik hoop voor je dat jullie snel kunnen starten, die onderzekerheid is helemaal niets!

Knuf

Share This Page