Ik zie net dat ik een rode plek op 1 borst heb zitten. Is dat een verstopte melkklier? Voelt niet hard aan en heb er geen pijn aan. Wat moet ik daar aan doen? Heb dit namelijk voor het eerst.
Voelt ook niet warm en jij voelt je niet ziek en je hebt geen koorts ? Ik zou in elk geval zorgen dat die borst goed leeg wordt. Z.n. kinnetje van je kindje bij de rode plek tijdens het drinken.
Voelt wel wat warm aan,maar voel me niet ziek. Lijkt wel bloeduitstorting zo rood. Ik heb net gekolfd en tegelijk gemasseerd,maar de plek blijft. De plek zit bovenop. Dus dan kan ik het beste liggend voeden en dan ik ondersteboven ofzo?
Uh ja dat wordt creatief voeden ben ik bang. Warmte voor het voeden op de borst is ook goed, meemasseren tijdens het voeden/kolven, rode borst als eerste aanbieden.
Oke gaan we proberen,dankjewel! (nu dat ik de borst heb leeg gekolfd is het wel gevoelig) Hoop niet dat een borstontsteking krijg
Zorgen dat die borst écht goed leeg wordt. Flink meemaseren met het voeden/kolven. En vooral door blijven voeden. Dan kun je het wrs voorkomen. Een borstontsteking is niet leuk
En dan niet in rondjes masseren alleen op de rode/pijnlijke plek, maar mee-strijken in de melk-stroom-richting, richting de tepel dus. Toch?
Ja idd richting tepel. Mocht je straks nog meer pijn krijgen je mag gerust een paracetamol of ibuprofen nemen. (ik heb zelf een bo gehad en verging van de pijn )
Dat masseren heb ik inderdaad gedaan helemaal tot de tepel. Ik ben wel toenstraks onder de zonnebank geweest en toen viel het me ineens op. Onder de zonnebank was de plek gewoon paars Het kwam niet van zonnebank verbranding,want ga vaker onder de zonnebank en heb bruine boobs 8) (Kon trouwens maar 20 minuten onder de zonnebank,kreeg een TSR en lag in een plas melk te soppen ) Zonnebank mag toch wel als je BV geeft?
Haha, soppen in de melk! Volgens mij mag je gewoon onder de zonnebank hoor! Maar de volgende keer misschien met bikinitopje/bh aan? Met zoogcompressen?
Maarja, dan heb je geen mooie bruine boobies! Misschien is je kleine mannetje er dan niet meer dol/verliefd op !