Welke babyfoon?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ecosa, May 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik ben overal zo lekker vroeg bij, zo ook met de babyfoon. Ik wil er alvast een uitkiezen, zodat het strax geen last-minute actie wordt en ik niet een onverhoopte keuze moet maken.
    zie echt door de bomen het bos niet meer.. :oops: Nog iemand tips voor een goede babyfoon?

2. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    camera of niet?
    Babyfoon met projectie of niet?
    En is je huis gehorig, veel mensen blijken de babyfoon niet nodig te hebben. Wij horen echter helemaal niet van boven. Wij hebben een IPcamera. Mijn ouders kunnen ook meekijken.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    hm, nu word het nog moeilijker! ;)

uhm.. ik dacht gewoon eentje waarmee je het geluid van je (eigen!) baby kunt horen en je eventueel nog terug kan praten? Ik hoef al die andere poespas niet..

Mijn huis is niet gehorig, ik hoor niets van boven..

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Kijk anders even op www.kieskeurig.nl daar kun je ze vergelijken. Maar idd bedenk eerst wel wat voor opties je erop wilt.
    Hoever moet je bereik zijn ? Zijn er veel baby's in de buurt ? (dan is het wel handig dat je alleen je eigen baby hoort en niet die van de buren). Je hebt ook met muziekjes erin en temperatuurmeter.

5. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik heb een Philips..
    Merk weet ik zo niet, zal ik nog even voor je nakijken.
    ( het is een blauw/witte)
    JE kan terug praten, hoort alleen jou baby ( babyfoon heeft eigen frequentie, zodat je alleen je eigen hoort), je kan muziek er mee af laten spelen, temp. van kamer staat erop.
    Zelfs licht kun je ermee laten schijnen.

Kost 125,- en ik heb hem bij een babyzaak hier in veendam weg ( was als beste getest!)

6. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb een Prénatal Dect Babyphone PB-03D. Hij doet het prima en zit ook een talk-functie op.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Alecto DX88. Babyfoon met Dect (zodat je zonder storing je eigen baby hoort). Je kunt vanaf de woonkamer (of waar je de babyfoon maar bij je hebt) naar je baby praten. Je kunt slaapliedjes spelen (ook vanaf het station in je woonkamer) en je kunt zien hoe warm/koud je babykamer is. Dat laatste vind ik wel heel prettig met die kleintjes. Besteld via internet kostte hij EUR 78,00, afgehaald 71,00. Ik heb hem ook uitgezocht via kieskeurig.nl

8. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Hier ook de Alecto DX 88. Werkt supergoed.

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier ook de alecto. Superding!

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Wij ook !

11. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Wij ook de alecto. Even bij vermelden dat je ook de gevoeligheid er mee kan instellen (je kunt je kind zelfs horen adem halen!) Wij zijn zeer tevreden.

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wij hebben ook de alecto DBX-88. We hadden m bij vrienden van ons gezien en toen heeft mijn vriend m voor ik geloof 50 of 60 euro gevonden op internet. We moesten m alleen ophalen in de winkel.

Liefs,
    Duveldraakje

13. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    Ik heb van de week bij de praxis een walkie talkie set met babyfoon functie gekocht. Is nu in de aanbieding voor € 29.99. Volgens onze buren een echte aanrader.

14. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Wij hebben voor de Alecto DBX-88 gekozen.

15. dani

dani Actief lid

Mar 5, 2006
    135
    0
    0
    Hier een geel-witte Philips, helemaal top!

16. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb ene met camera en vind het superhandig!
    Het geeft me een geruster gevoel dat ik haar ook kan zien als ik in een andere kamer ben.
    Het merk is HAMA of zoiets.(ik had er nog nooit van gehoord)

17. janice

janice Actief lid

May 14, 2006
    420
    0
    0
    hier ook de philips, was bij de prenatal tijdje geleden in de aanbieding (stond nergens groot aangegeven, ook niet op de site, maar het scheelde wel 50 euro).
    trouwens zo vroeg ben je er niet bij hoor.

18. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    De alecto, we hebben hem even uitgeprobeerd van de week. Echt een super ding, nachtlampje en slaapliedjes erop wil je daar eventueel gebruik van maken , echt een aanrader.
    Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar idd via kieskeurig.nl en consumentenbond.nl kwamen er hele goede recensie's vandaan.

19. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    Superbabyfoon

20. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    De alecto DBX-88. geweldig goed ding. En moet je niet in de winkel kopen maar op internet zoeken naar de goedkoopste. Scheelt zo 30 euro!

Share This Page