Ik ben overal zo lekker vroeg bij, zo ook met de babyfoon. Ik wil er alvast een uitkiezen, zodat het strax geen last-minute actie wordt en ik niet een onverhoopte keuze moet maken. zie echt door de bomen het bos niet meer.. Nog iemand tips voor een goede babyfoon?
camera of niet? Babyfoon met projectie of niet? En is je huis gehorig, veel mensen blijken de babyfoon niet nodig te hebben. Wij horen echter helemaal niet van boven. Wij hebben een IPcamera. Mijn ouders kunnen ook meekijken.
hm, nu word het nog moeilijker! uhm.. ik dacht gewoon eentje waarmee je het geluid van je (eigen!) baby kunt horen en je eventueel nog terug kan praten? Ik hoef al die andere poespas niet.. Mijn huis is niet gehorig, ik hoor niets van boven..
Kijk anders even op www.kieskeurig.nl daar kun je ze vergelijken. Maar idd bedenk eerst wel wat voor opties je erop wilt. Hoever moet je bereik zijn ? Zijn er veel baby's in de buurt ? (dan is het wel handig dat je alleen je eigen baby hoort en niet die van de buren). Je hebt ook met muziekjes erin en temperatuurmeter.
Ik heb een Philips.. Merk weet ik zo niet, zal ik nog even voor je nakijken. ( het is een blauw/witte) JE kan terug praten, hoort alleen jou baby ( babyfoon heeft eigen frequentie, zodat je alleen je eigen hoort), je kan muziek er mee af laten spelen, temp. van kamer staat erop. Zelfs licht kun je ermee laten schijnen. Kost 125,- en ik heb hem bij een babyzaak hier in veendam weg ( was als beste getest!)
Alecto DX88. Babyfoon met Dect (zodat je zonder storing je eigen baby hoort). Je kunt vanaf de woonkamer (of waar je de babyfoon maar bij je hebt) naar je baby praten. Je kunt slaapliedjes spelen (ook vanaf het station in je woonkamer) en je kunt zien hoe warm/koud je babykamer is. Dat laatste vind ik wel heel prettig met die kleintjes. Besteld via internet kostte hij EUR 78,00, afgehaald 71,00. Ik heb hem ook uitgezocht via kieskeurig.nl
Wij ook de alecto. Even bij vermelden dat je ook de gevoeligheid er mee kan instellen (je kunt je kind zelfs horen adem halen!) Wij zijn zeer tevreden.
Wij hebben ook de alecto DBX-88. We hadden m bij vrienden van ons gezien en toen heeft mijn vriend m voor ik geloof 50 of 60 euro gevonden op internet. We moesten m alleen ophalen in de winkel. Liefs, Duveldraakje
Ik heb van de week bij de praxis een walkie talkie set met babyfoon functie gekocht. Is nu in de aanbieding voor 29.99. Volgens onze buren een echte aanrader.
Ik heb ene met camera en vind het superhandig! Het geeft me een geruster gevoel dat ik haar ook kan zien als ik in een andere kamer ben. Het merk is HAMA of zoiets.(ik had er nog nooit van gehoord)
hier ook de philips, was bij de prenatal tijdje geleden in de aanbieding (stond nergens groot aangegeven, ook niet op de site, maar het scheelde wel 50 euro). trouwens zo vroeg ben je er niet bij hoor.
De alecto, we hebben hem even uitgeprobeerd van de week. Echt een super ding, nachtlampje en slaapliedjes erop wil je daar eventueel gebruik van maken , echt een aanrader. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar idd via kieskeurig.nl en consumentenbond.nl kwamen er hele goede recensie's vandaan.
De alecto DBX-88. geweldig goed ding. En moet je niet in de winkel kopen maar op internet zoeken naar de goedkoopste. Scheelt zo 30 euro!