hier staat de babyfoon er ook nog steeds. als esmee naar bed gaat savonds en we zitten beneden en er is wat aan de hand dan horen we haar niet.
wij hebben hem gebruikt voor de oudste tot de kleinste werd geboren. De oudste was toen 14 maanden. De jongste spruit is inmiddels 16 maanden maar hij staat er nog, hij wordt 's nachts nog erg vaak wakker dus we zullen hem ook nog wel ff blijven gebruiken
Hier ook nog 2 babyfoons. Bij de oudste is het niet echt nodig voor het slapen, maar meer nodig voor als ze op haar kamertje speelt. Dan hoor ik tenminste of ze iets aan het uitspoken is.
Mijn zoon is bijna 5 en heeft hem ook nog steeds... als de deuren dicht zijn en ik tv kijk heb ik geen zin om helemaal te gaan focussen op elk geluidje. mijn zoon weet dat ie er staat dus daar maakt ie gebruik van... ligt ie lui en bed en zegt ie rustig mama? wil je even boven komen? of mama mag ik nog wat speelgoed pakken ect.. hij komt ook echt zijn bed niet uit zonder toestemming.. zelfs sóchtends zegt ie : mama? mag ik uit bed? nooit echt aangeleerd... maar gewoon vanzelf gegaan
Dat is wel erg makkelijk Sjarrel. Ik had voor Isabella niet eens een babyfoon Ik hoorde van haar alle. Voor Julian wel eentje aangeschaft want ik wil ook wel gewoon dingen in en om huis kunnen doen. Met een peuter erbij is het allemaal wat luider in huis. Dus dan is een babyfoon wel erg handig. Ik denk dat ik rond 2 jaar de babyfoon misschien niet meer nodig zou hebben. geen idee nog.
Stijn is 4 en Lisa 1,5 jaar en ik gebruik ze nog bij allebei. Ik heb een beeldbabyfoon en kan zappen tussen allebei en ik vind het nog steeds wel handig dus voorlopig blijft het nog wel..
Hier ook nog steeds een babyfoon, en dat zelfs in een gelijksvloers huis. Ik wil hem gewoon horen, en hij word in de nacht toch wel 2 a 3 keer wakker, en ben dan bang dat ik hem niet hoor, aangezien mijn man niet eens wakker word van de bayfoon moet ik daar niet op vertrouwen.