Tot het eerste weekend van januari, maar hij staat er pas sinds 23 december, dus we zijn er nog niet op uitgekeken.
Hier geen boom gehad, wel andere kerstversiering. Gisteren alles opgeruimd, dus de dag na kerst. Ik vind het heel leuk als ik het allemaal neerzet, maar zodra kerst voorbij is, moet het weg.
Hier traditiegetrouw 1 januari. Dan hebben wij opruimdag. Dan ruim ik de boom en andere versiering op. Vriendlief doet de buitenverlichting en mijn kids maken met de andere kinderen uit de straat de hele straat schoon (vuurwerk). Mijn middelste zoon is nogal enthousiast met vuurwerk en moet het nieuwjaarsdag opruimen. Maar dat is de afgelopen jaren uitgelopen op een opruimfeest waarbij steeds meer buurkinderen mee gingen doen en ze de hele straat schoonmaken. Wij zorgen dan voor warme chocomelk en de overburen voor friet. En ze krijgen vaak nog van alles toegestopt van de andere bewoners. Ik kijk nu alweer uit naat nieuwjaarsdag. Het is dan zo gezellig.
Al jaren op 1 januari. Dat ben ik dan nooit van tevoren van plan, aangezien we het de avond daarvoor flink laat maken en lekker borrelen. Maar dan krijg ik toch opeens opruimdrang en haal ik alles weg. Alleen dit jaar kreeg is die drang al gisteren. Dus de kerstboom en alle andere decoratie en lichtjes zitten allemaal weer keurig opgeborgen in hun dozen op de vliering.
Tot gisteren.... klaar mee! Na kerst gelijk weg. We hebben er de hele maand plezier van gehad. Maar met ook nog een verjaardag net voor kerst ga in in 1 keer alle verjaardagsspullen en kerstpullen opruimen. Heerlijk!
Ik vind het altijd zo apart als mensen hem voor of op 1 januari al weghalen.Want dat is eigenlijk nog een feestdag.Dan wil ik altijd nog na genieten.Maar dit is mijn mening hoor. Nog iemand die er zo over denkt?
Vandaag opgeruimd, kreeg t ineens op mn heupen dat ie weg moest. Wel zonde, vind de lampjes heel gezellig.
Oudejaarsdag. Dan kan ie op het vuur. Overige kerstversiering laat ik vaak wat langer staan, tot half januari ofzo. Lichtjes mogen van mij wel tot eind februari, gezellig in de donkere tijd juist.
Normaal ruim ik alles de eerste week van januari op maar dit jaar al op 27 december. Kreeg ineens opruimwoede en heb alles opgeruimd.
De grote heb ik gisteren weg gehaald. We hebben nog een kleine van 1m50 staan die nog even mag blijven. De rest van de versiering haal ik weg als de batterijen leeg zijn.
Zal rond de 6e zijn. We vertrekken morgen voor een week naar Frankrijk en tussen nu en dan hebben we geen tijd meer
Hier dit jaar een mini boompje (90cm) ook ivm ruimte en geen zin om alles te verhuizen in huis. Denk ergens volgende week opruimen. Iig niet voor 2 jan. Nieuwjaarsdag is idd nog feestdag.