Hier is de grote weg, en alle andere frutsels. De kleine staat nog, Dafne vindt het nog zo leuk. Bekijk bijlage 602304
Wij hebben dit jaar geinvesteerd in een mooie nepperd met prachtige ballen. Ik vind het zo mooi staan, ik wil hem het hele jaar laten staan.
Ik wil hem weg, heb een leuke tipi tent boor de jongens gekocht. Maar vriend vindt dat het pas na 1 januari mag. We mogen hem t/m 6 januari bij de container leggen, dus ik denk dat we het op mijn vrije woensdag doen (2 januari).
Vandaag weg gehaald, vind het gezellig maar ben ook altijd weer blij als al die zooi eruit is. Wij vieren hier maandag oud en nieuw met een grote groep en vind het fijn als alles dan opgeruimt is zodat ik 1 januari niet de bende van het feestje en van de kerstboom in 1x heb.
Vandaag alle kerstversiering weggehaald. Alleen de glazen flessen met lampjes staan er nog. Alles fris gesopt en rustig, heerlijk!
Hier zojuist opgeruimd. De visite moest door ziekte afzeggen. Nu hadden we niets te doen vanmiddag, dus dan maar gelijk opgeruimd. Het is weer een stuk lichter in huis
We wilden hem eerst tot 2 januari laten staan, maar toch gisteren maar alle kerstspullen weggehaald. Liever in alle rust alles opruimen, dan wanneer de baby er al is. Nu op de plek van de kerstboom de box neergezet. Staat ook gezellig