dokter bellen of niet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wuppie, Apr 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    Hai,

Wie kan me helpen.
    Sinds gisteravond is Marthijn van slag. Slecht drinken (vanaf vannacht pas 200cc) verschillende spenen op de fles geprobeerd, veel jammeren/kreunen (alsof er iets dwars zit) wel veel slapen en hij ziet wel wat bleek. Hij heeft geen koorts. Hij heeft gisteren nog twee mega poepbroeken gehad, wat veel moeite kostte. Ik heb deze week zelf de griep gehad maar dan zou hij toch ook koorts moeten hebben?
    Het zit me niet helemaal lekker. Ik vertrouw het niet echt. Maar is dit nu erg genoeg om de dokter te bellen of moet ik het maar even aanzien? Ik sta erg te twijfelen.

gr.
    wup

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als het jou niet lekker zit, en jij het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen.

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    zou inderdaad ook bellen..
    gewoon op je moeder instinct afgaan..

liever 100000 keer teveel gebeld dan 1 keer te weinig toch?

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Volg je eigen gevoel...dat is meestal juist.
    Als je het niet vertrouwd zou ik zeker even bellen...al is het alleen maar voor je eigen gerust te stellen.

5. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Gewoon ff bellen hoor!

6. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    gewoon bellen!

7. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    En, al gebeld?

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Ik zou ook gewoon bellen als je dat ondertussen nog niet gedaan hebt.. Vertrouw maar op je eigen gevoel.
    Je kunt beter een keer te vaak bellen als te weinig.. Sterkte in ieder geval.

Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

9. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    Sorry dat het even duurde voordat er een antwoord kwam.
    Uiteindelijk vrijdag even aangekeken. Zaterdagmorgen was hij nog steeds zo, HAP gebeld. Overleg gehad met een arts. Aanzien en bij verandering weer bellen. Volgens haar kon hij verstopt zitten en daarom kreunen en jammeren. Dus lactulose gegeven. Zaterdagmiddag wilde hij nog niet goed drinken en hij werd minder alert (vond ik tenminste.......) en hij wilde alleen maar slapen. Wederom HAP gebeld. We mochten komen en hij was daar wel alert, hij is helemaal nagekeken. Op dat moment dus geen actie nodig. Wel blijven aankijken en bij enige verandering, weer bellen. Gisteravond heeft hij een grote poepbroek geproduceerd (tot aan de schouderbladen......) en sindsdien wil hij wel weer drinken, wel met moeite, is hij weer meer alert.
    Waarschijnlijk zat de ontlasting hem heel erg dwars. Het enige wat nu weer op de rails moet komen is het schema waar we net een beetje opzaten. Maar ja, als dat alles is en het mannetje verder ok, dan is het wat mij betreft goed.

gr.
    wup

Share This Page