tot wanneer eigen hapje eten in cafe

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door foetbal, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Ja wij krijgen ook altijd een extra bakje bij de visboer voor de kibbeling.

Onze man drinkt zijn sap vaak niet helemaal op in een cafe. Ik gooi dan de rest in zijn tuitbeker (daar zit normaal water in) vind het zonde om de helft te laten staan. Kan je toch nog een beetje op de kleintjes letten ;)

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik ben eigenlijk meteen gestopt met eten meenemen zodra Deem zelf kon eten.
    We eten niet heel erg vaak buiten de deur , ook vanuit financieel oogpunt ( ;) ) maar als we buiten eten krijgt hij zn eigen dingetje.
    Als hij pas nog iets gegeten heeft dan eet hij een paar hapjes met mij mee.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Je kunt overal wel iets krijgen voor je kleine, als er niks op de kaart staat kun je wat bestellen.
    Wij lunchen iedere week wel en meisje eet dan vaak boterham met gebakken ei , tosti of gewoon een broodje met kaas. Heb echt nog nooit meegemaakt dat ze dat ergens niet hadden.
    Qua 's avonds uit eten gaan is er altijd wel een kindermenu of een half portie te bestellen (meestal bestellen we pasta want ik wil niet dat ze steeds patat eet)
    Mocht je kind niet zoveel eten kun je hem/haar inderdaad van jou bord mee laten eten.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nee hoor.. helemaal mee eens :)
    Ik ga 1x per week even bakje koffie doen bij de hema..
    Dan krijgt Anne een pakje drinken, flesje melk, knijpfruit.. mag ze zelf kiezen. Plus een krentenbol of muslibol danwel nijntjebroodje van de bakker.
    De kinderbroodjes bij de hema zijn namelijk echt NIET te pruimen :)
    Maar als we echt uit eten gaan krijgt ze meestal of een kindergerecht.. of een leeg bordje en dan eet ze met ons mee.
    Ze vindt alles lekker.. en wij zijn ook niet zo'n fan van fruitsap en friet. En ze krijgt ook heus wel eens een broodje... qua lunch is dat nooit echt een probleem.
    Maar qua avondeten.. ik sate, anne een tostie.. dat gaat dus niet werken :) Want dat eet ze ook heel graag.. dus dan krijgt ze gewoon van ons.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ligt eraan hoeveel je kindje eet denk ik.

Isabella eet muizenhapjes en zeker tot 2 jaar kon ze gewoon van mijn bord mee-eten.

Nu eet ze redelijk (nog steeds niet veel) maar we bestellen nu wel apart voor haar.

Ik zou je kindje dus met jullie mee laten eten als je niet apart wil bestellen (wat ik best begrijp want het is zonde als hij nog niet zoveel eet, verspilling van eten)

Deel Deze Pagina