Ik vind het moeilijk in te schatten of ik de hemdjes bij mijn meisjes (2 jaar en 4 jaar) uit kan laten met dit weer. Wat doen jullie??
Hier hebben ze nog rompers aan, maar met dit weer zijn die gewoon uit ! Zelf hebben wij met dit weer ook echt geen 2 lagen kleding aan, dus voor de kids ook niet.
mijn oudste had vandaag alleen een jurk aan met spaghetti bandjes, die ze na 10 minuten zelf uit trok.. moet er wel bij zeggen dat het bij ons op het balkon 31 graden was vanmiddag. ben even naar de ah geweest, toen was het wel iets frisser
Hier aan de kust is het niet zo warm (graad of 18) en een windje, dus wel een hemdje en romper aan bij de meiden. Als het boven de 20 graden is met weinig wind, dan geen hemden meer aan.
hier ook nog gewoon een hempje aan, tis nog geen midden zomer. Als ik dat nu al ga doen dan moet ze met 35 graden in dr nakie lopen
Hier ook alleen een zomerjurk en onderbroek. Veel te warm om ook nog een hemd eronder te doen en ook geen gezicht i.c.m de spaghettibandjes van het jurkje.
Hier geen hemd aan gisteren. Nou heeft mijn jochie het redelijk snel warm. Maar met dit weer is een t-shirts voor hem wel genoeg (er staat hier amper wind vandaag).
heb dr vanmorgen nog wel een hemd en tshirt en erover een jurkje met spagettiebandjes gedaan als ze dan vanmiddag thuis komt kan het wle uit. ook had ze gewoon een jas aan naar school nu waaide het ook wel hier en ze is mega verkouden dus hoest dr longen uit dr lijf zeg maar dat werkt ook mee.
mijn zoon heeft gewoon een luierpakje zonder mouwtjes aan en een t shirt met korte broek en blote voetjes. 2 dagen mooi weer maakt nog geen hoogzomer. wat moet je dan aangeven als het echt warm wordt overal?
gisteren en vandaag geen hemd. Als je bij wijze van in je blootje kan lopen, dan zo weinig mogelijk kleren hoor
Ik zie het probleem niet zo om nu het hempje uit te doen? Als het warm is, is het warm en zeker voor die kleintje, die vaak geen 5 min stil zitten. Straks koelt het weer af (typisch nederlands hihi) Dus straks kunnen ze weer opnieuw wennen aan de warmte. Is het nou inderdaad weken mooi weer op de planning, dan zeg ik ja, je hebt gelijk. Is trouwens geen aanval hoor, maar denk even hardop
Hier praktisch altijd een hemd aan hoor, hebben mijn man en ik ook. Onze dokter is er ook heel erg voor , je kan op latere leeftijd last van je rug krijgen.En waar moet je zweet dan in trekken?? Anders loop je met een nat shirt wat je ziet!
Hier dus ook om dezelfde reden... Alleen niet omdat de dokter het gezegd heeft, maar om het zweet op te vangen... Dus hier ook altijd een onderhemd aan. Die zijn toch hartstikke dun... En als hij het echt veel te warm heeft, gaat het t-shirt uit en blijft het onderhemd aan. Dat neemt ook beter het zweet op.
Hallo, Hier geen hemd aan, maar ze heeft wel altijd een shirt aan. Ik vind in de tuin het wel leuk, als ze met bloot bovenlijf loopt, maar buiten het hek, altijd iets aan. Gr