Wel of geen hemdje aan met dit weer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door PenK, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik vind het moeilijk in te schatten of ik de hemdjes bij mijn meisjes (2 jaar en 4 jaar) uit kan laten met dit weer.

Wat doen jullie??

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier hebben ze nog rompers aan, maar met dit weer zijn die gewoon uit ;)! Zelf hebben wij met dit weer ook echt geen 2 lagen kleding aan, dus voor de kids ook niet.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn oudste had vandaag alleen een jurk aan met spaghetti bandjes, die ze na 10 minuten zelf uit trok..

moet er wel bij zeggen dat het bij ons op het balkon 31 graden was vanmiddag. ben even naar de ah geweest, toen was het wel iets frisser

4. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier aan de kust is het niet zo warm (graad of 18) en een windje, dus wel een hemdje en romper aan bij de meiden.

Als het boven de 20 graden is met weinig wind, dan geen hemden meer aan.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oke, bedankt!
    Morgen schijnt het nog warmer te worden, dus gaan ze lekker uit!

Heerlijk!!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Nee nog niet. Hier waait het nog best wel.

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook nog gewoon een hempje aan, tis nog geen midden zomer. Als ik dat nu al ga doen dan moet ze met 35 graden in dr nakie lopen :D

8. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Hier vandaag voor het eerst geen hemd aan gedaan.

9. hier geen hemdje met dit weer

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook alleen een zomerjurk en onderbroek. Veel te warm om ook nog een hemd eronder te doen en ook geen gezicht i.c.m de spaghettibandjes van het jurkje.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier geen hemd aan gisteren. Nou heeft mijn jochie het redelijk snel warm. Maar met dit weer is een t-shirts voor hem wel genoeg (er staat hier amper wind vandaag).

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    heb dr vanmorgen nog wel een hemd en tshirt en erover een jurkje met spagettiebandjes gedaan als ze dan vanmiddag thuis komt kan het wle uit. ook had ze gewoon een jas aan naar school nu waaide het ook wel hier en ze is mega verkouden dus hoest dr longen uit dr lijf zeg maar dat werkt ook mee.

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn zoon heeft gewoon een luierpakje zonder mouwtjes aan en een t shirt met korte broek en blote voetjes. 2 dagen mooi weer maakt nog geen hoogzomer. wat moet je dan aangeven als het echt warm wordt overal?

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    gisteren en vandaag geen hemd. Als je bij wijze van in je blootje kan lopen, dan zo weinig mogelijk kleren hoor :D

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hier van romper over naar alleen n onderbroekje.
    Geen hemdje o.i.d veel te warm.

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hemdje lekker uitgelaten vandaag, gut, wat was het warm zeg!
    Heerlijk!!!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

Ik zie het probleem niet zo om nu het hempje uit te doen?
    Als het warm is, is het warm en zeker voor die kleintje, die vaak geen 5 min stil zitten.

Straks koelt het weer af (typisch nederlands hihi) Dus straks kunnen ze weer opnieuw wennen aan de warmte.

Is het nou inderdaad weken mooi weer op de planning, dan zeg ik ja, je hebt gelijk.

Is trouwens geen aanval hoor, maar denk even hardop

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier praktisch altijd een hemd aan hoor, hebben mijn man en ik ook. Onze dokter is er ook heel erg voor , je kan op latere leeftijd last van je rug krijgen.En waar moet je zweet dan in trekken?? Anders loop je met een nat shirt wat je ziet!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier dus ook om dezelfde reden... Alleen niet omdat de dokter het gezegd heeft, maar om het zweet op te vangen... Dus hier ook altijd een onderhemd aan. Die zijn toch hartstikke dun... En als hij het echt veel te warm heeft, gaat het t-shirt uit en blijft het onderhemd aan. Dat neemt ook beter het zweet op.

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Hier geen hemd aan, maar ze heeft wel altijd een shirt aan. Ik vind in de tuin het wel leuk, als ze met bloot bovenlijf loopt, maar buiten het hek, altijd iets aan.

Gr

Deel Deze Pagina