hoi lieve mensen, Ik ben vorige maand de 18e ongesteld geworden en heb een cyclus van meestal 31 dagen.. nu heb ik sinds 2 dagen ongesteldheidspijn. het komt ineens opzetten en houdt even aan, dan verdwijnt de pijn weer. Ook heb ik lage rugpijn en straalt door naar mijn rechterbeen??!! Kan dit een innesteling zijn? Ook doen mijn borsten pijn, vooral de linker en dan aan de zijkant. Kan er ook niet echt meer op liggen! Verder heb ik heeel veel honger en trek in snacks en snoep. Graag jullie ervaringen/meningen.
zou eventueel kunnen, maar kan ook een naderende ongi zijn,...je lichaam kan je goed voor de gek houden,...ik zou afwachten tot je nod, en als je niet ongi bent geworden een testje doen,... succes meis!
bedankt. ja het gekke is dat ik dit nog nooit heb gehad vooraf aan mijn ongesteldheid. die is ook pas rond de 18/19e, duurt nog wel ff. meestal heb ik de dag van te voren pas last van kwaaltjes. spannend dit zeg!
ik heb die ongipijntjes ook vanaf de dag dat ik ongesteld moest worden..ongipijn en dan ga je maar weer is naar de wc om te kijken en dan zie je niets..ik ben toen maar gaan testen en testte positief...zie mn banner..heb nu nog steeds af en toe last van ongi krampjes, bij mij waren dat dus de eerste symptomen..dus wie weet is het bij jou ook raak? spannend!!
bij mij was het waarschijnlijk ook een innesteling. normaal altijd een dag of 2 dagen voor de ongi krampen enzo. en nu al vlak na de eisprong. lage rugpijn en krampen.
@buikje 123 ik heb precies het zelfde aleen heb ik er sinds 2 dagen rood/bruinig bloedverlies bij. mn nod is 15 juli. moet nog een paar daagjes wachten. hoop voor je dat het een innestelling is. jou nod is volgend weekend? ben je allang gestopt met anticonceptie?
Hai, Ik heb het ook. 2 dagen geleden duidelijke eisprong gehad en nu regelmatig hele lichte ongi krampjes. Moet nog 12 dagen wachten tot nod...... word dus erg spannend. Iig veel succes
Hallo allemaal! Ik heb hier ook last van, gister voelde ik voor het eerst ongikrampjes. Normaal is dat bij mij de dag dat ik het wordt pas. Mijn NOD is de 18e. Gewoon afwachten! Ben ook pas sinds 1maand gestopt met de pil. Echt heeeeeeel spannend! Heb ook wat andere symptomen gehad, voel me anders. Maar weet niet of het ontpillen is of toch zwanger??
Ms rock, spannend! Vervelend dat je niet weet of het van het ontpillen komt of dat je misschien zwanger ben he? hihi.. heb ik ook gehad hoor.. Mijn ontpillen viel namelijk heel erg mee..had er niet zoveel last van....ik had pijnlijke tepels rond eisprong... en werd 2 weekjes later netjes ongesteld..en vorige maand ook last van mijn tepels rond eisprong alleen werd ik 2 weekjes later niet meer ongesteld
hoi lieve mensen bedankt voor jullie reactie! ik moet de 18/19e ongesteld worden. ik heb bijna elke dag ongesteldheidspijntjes die even duren en daarna weer weg zijn. Ook lage rugpijn en beetje last van bovenbenen. Ook doet mijn linkerborst enorm pijn, heel raar. Ik ben al een jaar van de pil af dus ik denk niet dat het ontpillen is. Wij doen 'voor het zingen de kerk uit', eigenlijk al een jaar lang alleen nu hebben we het in mijn vruchtbare periode gedaan. Wij willen allebei een kindje, het is dan enorm welkom alleen ben altijd nog erg terughoudend geweest omdat mijn ouders alleen maar negatief kunnen zijn in dat opzicht. 'je moet nog genieten' of 'je hebt geen baan'. ik word daar enorm moe van en verdrietig. mijn vriend en ik zijn dolgelukkig met elkaar, hebben een leuk huisje en mijn vriend heeft een fulltime vaste baan. alleen ik ben werkloos, zit niet mee in deze periode. liefs en wat doet het me goed dat jullie allemaal meeleven, ik wens iedereen succes die ook in spanning zitten!
Hallo buikje! Wat ontzettend spannend voor je! Ik wilde ook even reageren over wat je over je ouders zei. Ik zit in dezelfde situatie. Mijn moeder is ook zo van, nog lekker paar jaartjes wachten, lekker sparen. Je moet dat allemaal niet zo snel doen! Zegt ze dan. Ik word daar ook een beetje depri van want het gevoel wordt alleen maar sterker. Daarom zijn wij vorige maand begonnen met 'proberen'. En wat een ander zegt maar niks uit. Maar ja het blijft toch mijn moeder denk ik dan. Mijn vriend is best boos op haar wat dat betreft. Ik hoop alleen dat ze blij is als het toch zo ver is bij ons. Ik wens je iig veel succes! XX
ja bij ons werd het gevoel ook steeds sterker, we willen het graag. We zijn nog niet actief aan het oefenen om het zo maar te zeggen maar het kan zomaar ineens raak zijn. heb op het moment zo n pijn in mn buik, echt menstruatiepijn maar het is nog geen tijd en er komt ook geen bloed ofzo.. ik wens jou ook veel succes!
Dank je! Dat gevoel heb ik ook. Maar zoals je ziet verwacht ik mijn menstruatie pas over een week of helemaal niet natuurlijk Maar heb wel van die krampjes! Het schijnt dat het dan wel raak kan zijn. Maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden. Kan ook zo ongi worden. Ik ken mijn eigen lichaam gewoon niet meer na 1 maand stoppen met de pil. Dan voel je je zowiezo al helemaal anders. Maar we blijven positief!
ik heb ook echt van die krampjes ja.. alleen geen bloedverlies ofzo maarja dat hoeft ook niet persee heb ik gelezen. nou even afwachten dan maar. aan de ene kant denk ik woow wat zou het geweldig zijn maar aan de andere kant meteen bang en onzeker voor reacties van andere.. gemengde gevoelens dus ik word als het goed is de 18e ongesteld...
Hai! Ik zit ook op de 18e. Ik zit er ook weleens mee indd. Maar je kunt beter naar je eigen gevoel luisteren. Als het goed voelt het idee, dan is het toch goed?! Ik Denk dan ook vaak aan mijn moeder. Maarja, wij willen het zo graag en zijn er klaar voor, dan is het goed vind ik. Fijne dag!! XXX
Ik hoop voor je dat het raak is. In ieder geval had ik ook een week voor mijn NOD die krampen, en het was dus raak