Hallo meiden, Ik vraag me af of er meiden zijn die normaal standaard pijnlijke borsten hadden vanaf ei en dit niet hadden toen ze zwanger waren. Normaal heb ik altijd 2-3 dagen na m'n eisprong zere borsten tot vlak voor mn ongi. Nu heb ik mijn eisprong deze maand niet gevoeld (anders altijd hevig) en ook heb ik geen zere borsten.... Het kan natuurlijk zijn dat ik geen eisprong heb gehad deze maand, maar stiekem hoop ik dat ik deze wel heb gehad en dat ik misschien pas later zere borsten krijg doordat het deze maand raak is! M'n tepels zijn wel vaak stijf, dit heb ik anders ook niet. En tepels beginnen heel lichtjes gevoelig te worden inmiddels. Maar dus geen pijn in m'n borsten zelf. Ik ben benieuwd
Oh ja, ik heb nog meer klachten hoor. - onderbuikgevoel alsof ik ongi moet worden (al gelijk vanaf de dag dat m'n ei moet zijn gesprongen) - hele lage rugpijn (net boven stuitje) - diaree - erg prikkelbaar en chagrijnig - yoghurtachtige afscheiding (wel eerst vruchtbaarslijm gehad) - duizelig - met vlagen misselijk (kan ook van de duizeligheid komen)